Deen
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Deen

Would B Prikker
    Ingeschreven
    May 2019
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Deen

Salam Aleikum,

Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik woon samen met mijn ouders en mijn broertjes en zusje. De afgelopen twee jaar heb ik moeite gehad met mezelf en met mijn relatie tot Allah (swt). Ik heb alles gedaan wat Hij verboden heeft. Seks gehad voor het huwelijk (met meerdere jongens en zelfs tijdens de Ramadan), gelogen tegen mijn ouders, niet gevast zonder reden, eindeloos veel leugens vertelt enzovoort. Ik voel mezelf steeds verder van mijn geloof afdwalen ondanks dat mijn liefde voor Allah (swt) groot is. Het probleem is dat mijn angst voor Hem niet groot genoeg is. Hoe kom ik weer op het goede pad? Ik heb spijt van alles en wil het zo graag goedmaken met Allah (swt) en mijn leven beteren. Ik heb hier alleen enorme moeite mee. Mijn zelfcontrole is te zwak en ik heb begeleiding nodig om de juiste keuzes te maken. Ik durf er alleen met niemand over te praten want ik schaam me voor de keuzes die ik heb gemaakt en voel mij een slecht persoon.
    Hoe kan ik mezelf weer op het rechte pad krijgen?

Could B Prikker Fata_Morgana's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    4

Standaard Re: Deen

Wa aleikoem salaam,

Je hoeft er ook helemaal niet over te praten. Beter helemaal niet, laat deze periode achter je. Zorg ervoor dat je je slechte vriendinnen vermijdt en ga met meisjes om die serieus zijn.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten