Imaam voor Sihr
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Imaam voor Sihr

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Imaam voor Sihr

# imam gezocht
    Kunnen jullie dit plaatsen?
    Assalaam wa alaikom broeders en zusters,
    Ik zoek graag een f7ik die zwarte magie/vodoo(shir) weg kan halen. Kent iemand een goede imam uit Nederland of belgie die voodoo weg kan halen? Moge Allah jullie hiervoor belonen. Wa alaikom salaam wa rahmatoellah iwa barakatoe.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: Imaam voor Sihr

wil iemand hierop reageren?
    wees gul man, als je iets weet, plaats het hier aub?

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjam1981 Bekijk Berichten
    wil iemand hierop reageren?
    wees gul man, als je iets weet, plaats het hier aub?
    Ik zoek ook een imaan die siher weg haalt dringend

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Ik zoek een imaan dringend die siher weg haalt gaat heel slecht met mijn broer . Wie er een kent aub geef hier de nummer hier door Allah gaat jullie belonen om deze broeder te helpen plaes wij zijn ten einde raad .

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

ik ken niemand maar ik hoop jullie bij deze enkele tips te geven en ik hoop echt dat je mijn berichten doorneemt ondanks de wanhoop die de situatie heeft veroorzaakt. Beterschap Incha-Allah
    * eke dag soerat Al Bakara lezen of laten lezen op die persoon (ik kan je uit ervaring zeggen dat het lezen van deze soerat elke dag, wauw zo heilzaam , beschermend en krachtig, je voelt alsof je alles aankan, Wallah ik overdrijf niet).
    * FAJR GEBED bidden , elke dag en daarnaast je andere gebeden
    * de ochtend en avond du3a's lezen , slaap altijd rein (oddo doen)
    * een vaste du3a van beterschap (chifa) na elke gebed herhalen en lees het met al je emotis en vraag Allah om hulp als of je leven er vanaf hangt, NIET OPGEVEN (zoek du3a's van beterschap en bundel ze samen, zo heb je een vaste doelgerichte du3a die je na elke gebed herhaalt)
    * paar uur voor FAJR en de uren tussen ASR en MAGREB gebeds en na elke Adhan zijn beste tijdstippen voor Du3a (je kan het opzoeken)
    * laat iemand soerat Al Bakara op water en olijfolie lezen, gebruik ze dagelijks om te drinken/eten en je lichaam mee in te smeren.
    * voor zover het mogelijk voor je is: een vaste dag in de week of in de maand iemand blij maken met iets (een arme helpen etc)
    * vasten geeft je meer kracht
    Belangrijk is om een plan te maken en dez vol te houden, maak jezelf wijs dat je dit aankan, geloof erin dat je gaat slagen en in je gebeden Allah eisen dat hij je helpt met Incha Allah achteraan natuurlijk.

niet alles is Sihr, de mens heeft continu een strijd met eigen verlangen (nafs), eigen duiveltje (9arien), geloof, de zichtbare en onzichtbare buitenwereld en natuurlijk de eigen gevormde geweten. Mensen kunnen zich zelf onbewust ziek maken. (is een algemene kennis).

Beterschap voor iedereen Incha Allah. Sterkte

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

beste,

ik ken iemand vanuit belgie dat is een sterke jonge vrouw die sihr weghaalt ze is heel krachtig in haar werk .haar werken bestaan uit (sihr weghalen, jnoens weghalen bij u of u thuis ook ziektes kan ze aanvoelen dan verwijst ze u snel naar de dokter ., ook kan ze u huis reinigen van alle kwade .

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

beste,

ik ken iemand vanuit belgie dat is een sterke jonge vrouw die sihr weghaalt ze is heel krachtig in haar werk .haar werken bestaan uit (sihr weghalen, jnoens weghalen bij u of u thuis ook ziektes kan ze aanvoelen dan verwijst ze u snel naar de dokter ., ook kan ze u huis reinigen van alle kwade .

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mimount101 Bekijk Berichten
    Ik zoek een imaan dringend die siher weg haalt gaat heel slecht met mijn broer . Wie er een kent aub geef hier de nummer hier door Allah gaat jullie belonen om deze broeder te helpen plaes wij zijn ten einde raad .
    beste,

Important Prikker cummonisto's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    443689

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mimount101 Bekijk Berichten
    Ga maar met je broer naar een psychiater,voor dat het te laat is.
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Wat een stomme reactie zeg. Tp jouw broer moet zelf roqya toepassen. Allahi shafieh amien

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten