bezitten door 2 dijjns
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2
    Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2019
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard bezitten door 2 dijjns

slm,

ik ben blijkbaar bezitten door 2 dijjns, kan bv soerat al baqarah niet luisteren, indien ik dit wel doe, krijg ik binnen de minuut, sluiptrekkingen en maak ik rare geluiden en bewegingen, heb ook nergens zin in, zelfs het bidden kost mij enorm veel moeite, soms zo erg dat ik het oversla. ik heb vaak geen zin om mijn kinderen te zien (ben gescheiden) kortweg, ik heb nergens zin in. heb al verschillende imans geprobeerd in marokko, zonder succes.
    als iemand, iemand kent dit deze dijjns kan verdrijven, heel graag, van mijn part mag het een jood zijn, ik wil enkel hier vanaf en er weer zijn voor mijn kids en weer normaal bidden, dus aub alle hulp is welkom, ipv preken, daar heb ik weinig aan gehad, alvast bedankt voor jullie hulp

Prikker Chira wa3ra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    4

Standaard Re: bezitten door 2 dijjns

Salaam, hoe weet jij dat je door 2 djinns bent bezeten eigenlijk?

Misschien heeft iemand wel shor met je gedaan, waarom ben je anders gescheiden? Ook vreemd dat je je kinderen soms niet wil zien.

Op afstand is het moeilijk te beoordelen wat er met je aan de hand is, ik begrijp dat je hulp zoekt en het niet leuk vindt als iemand je een preek geeft. Ik ben bang dat een hapklare oplossing niet voor handen ligt. Er zijn wel een aantal behandelingen die je zelf kunt doen:

-rouqiyah op jezelf doen, door Koranverzen over water te lezen en deze te drinken eventueel met sidr blaadjes (Lotusbloem).

-zam zam water drinken

-hijama verrichten

-Indiase costus snuiven

En natuurlijk smeekbede doen.

Shafak Allah!
    You've been a'messin' where you shouldn't 've been a'messin'
    (Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin')
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten