Ik heb veel liefde te geven.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Ik heb veel liefde te geven.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Ik heb veel liefde te geven.

Hallo,

Ben momenteel het idee van een eventuele relatie aan het contempleren..zal wel door mijn 42-jarige leeftijd komen. Ben, nl. onlangs 42 geworden and still single. Wie had dat nou ooit gedacht?? Ik heb in het verleden, in verschillende periodes, een vaste NL-relatie gehad en later gewoon als single geleefd (heb verder geen kids). Maar goed, soms word ik ook voor een midden-dertiger aangezien; ik ben iig sportief, niet slecht tot redelijk goed uitziend, 1,78 lang, 85 kg, brede schouders, stevig postuur, verzorgd uiterlijk, rustig van karakter, geciviliseerd, universitair opgeleid, zeer internationaal georiënteerd met mijn 6 talen en brede belangstelling. Verder, vrouwvriendelijk, begripvol, humaan, rationeel ingesteld en met enigszins filosofische inslag. Hoe dan ook, ik meen voldoende te hebben meegemaakt om te weten wat ik al dan niet als belangrijk/essentieel in het leven kan beschouwen. Zaken zoals wederzijds respect, mentale connectie, vrijheid om jezelf te zijn, en uiteraard liefdevolle verbondenheid is datgene wat ik, ondanks mijn initiële
      amoureuze terughoudendheid, alsnog nastreef bij een toekomstige liefdespartner. Kortom, omdat ik nu toch al begonnen ben met een beetje dromen over deze kwestie, laat ik het dan maar alvast toegeven dat je uiterlijk van fijne feminiteit mijn romantische verlangens zeer zeker zal doen toenemen, in intensiteit en zuiverheid. Van karakter hoef je niet constant lief en aardig te zijn, echter zal ik het niet laten om je eventuele zachtheid sensueel en liefdevol te appreciëren. Kortom, samen in liefde groeien, als 2 individuen in verbondenheid. Zo, ik begin zo langzamerhand op de EO te lijken, of een en ander standhouder bij de paranormale beurs. Een beetje zweverig, als ik dit teruglees; maar ja, ik ga deze sporadisch geschreven ad niet weer opnieuw bijschaven..een beetje spontaan vanuit het gevoel, dus. Nou, ik ben benieuwd.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wink

Hmm... niet slecht

helaas beetje te oud voor mij , in iedergeval wens ik jou veel succes ermee .

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Angry

Mooie woorden, de dames zijn vast benieuwd naar jouw daden. Ik durf het niet aan ik wens je veel succes om een vrouw te vinden die goed bij jouw gaat passen.

Sterkte!!!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

I'm impressed! wat goed zeg!! ik moet zeggen dat je misschien iets te oud bent voor mij, maar in de liefde speelt leeftijd geen rol!
      zelf val ik wel op oudere mannen.......

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

I'm impressed! wat goed zeg!! ik moet zeggen dat je misschien iets te oud bent voor mij, maar in de liefde speelt leeftijd geen rol!
      zelf val ik wel op oudere mannen.......

l
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Zo hé , je hebt al veel reacties maar wat wil ook je met zo'n tekst.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

salaam.

ik heb bijna geen woorden meer, het is gewoon heel mooi je verdient een applaus
      ik vindt het wel beetje raar dat je tot nu toe nog niet getrouwd was, geef je ook beetje om je geloof?
      ieder relatie moet gebasseerd worden op eerlijkheid vindt ik, en als je toe bent aan een serieuse relatie moet je dat kunnen verklaren.

ik ben wel benieuwd naar je antwoord!

Very Important Prikker LiaCarina's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110

Standaard

In het leven proberen mensen mij iets complexer te laten lijken dan het is. Wel zo is dat iemand die het kan zeggen in straattaal, veel beter is dan iemand die het moet zeggen in boekentaal.

Hoe simpeler je iets kan zeggen hoe beter, dat is de KISS-policy

(Keep It Simple, Stupid)

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Hallo

Het is de eerste keer dat ik eigenlijk op zo'n site terecht kom.
      En eigenlijk om eerlijk te zijn weet ik ook niet wat ik precies met dit mailtje wil zeggen maar ergens word ik wel nieuwsgierig naar de persoon achter deze reactie.
      Eerst en vooral is mijn nieuwsgierigheid gewekt door het feit dat ik veel herken in hetgeen je zoekt en misschien heeft dat de doorslag gegeven om te mailen.
      Ik vind het wel melig van de andere dat ze er kinderachtig op reageren.
      Soit, ik ken niet echt het doelgroep hier maar het kan best zijn dat het niveau serieus opgekrikt moet worden. Al denk ik dat ik het ook leuk gevonden zou hebben op een bepaalde leeftijd om zo te reageren.
      Den tweede mijn biologische klok tikt verder en daarbij komt dat mijn mama heeft beslist dat het nu wel tijd wordt om te trouwen.
      Niet zozeer dat ik me via deze weg getrouwd zie worden of dat ik er al op de eerste plaats aan ga denken. Om eerlijk te zijn dat heeft me nooit veel gezegd. Heb nooit interesse gehad in de andere sexe, toch niet op de manier waar dat elk meisje op een bepaalde leeftijd naar verlangt. Oke, ieder meisje heeft wel het sprookje van de ridder op het witte paard in haar achterhoofd die haar een gelukkig en lang leven schenkt maar de realiteit draait anders uit,niet? Ik heb veel in mijn naaste omgeving gezien en misschien heeft dat wel meegespeeld in mijn volharding.
      Ik denk op de eerste plaats waarop ik op je reactie reageer is dat je anders schrijft dan de meeste mensen hier op deze site. Ruimdenkend met een vleugje hooghartigheid in, niet dat ik zeg dat het je volledig karakter weergeeft en het kan perfect zijn dat ik er volledig naast zit mijn excuses daarvoor dan, maar alleszins denk je na en is het niet voorgekauwd wat je bij onze mensen vaak ziet.
      Begrijp me niet verkeerd hoor, zelf verloochen ik mijn afkomst niet/ nooit maar die eigenschap hebben we (bijna) allemaal meegekregen dit mag/dit mag niet/dit is verboden blablabla. En zelf heb ik ook bepaalde zaken die ik moeilijk naast me neer kan zetten omdat deze er met de paplepel zijn ingestoken.
      Veel heb ik je van mij nog niet verteld en eigenlijk doe ik dat ook niet graag ik ben een spontaan te spontaan meisje volgens mijn mama. Floep er alles maar uit! maar toch heel gesloten. Is wel tegenstrijdig,ik weet het, heb een eigen mening maar afhankelijk van wie ik voor me heb reageer ik ernaar of niet. Mijn ouders bijvoorbeeld zou ik nooit of op zijn minst streef ik ernaar om hen niet teleur te stellen. Mijn ware gevoelens toon ik nooit,als iemand me kwetst die zal het niet kunnen zien, zou hem er wel attent op maken dat ik het niet leuk vind maar vermijd ruzie en/of haat. Als het erop aankomt zou ik mij terugtrekken ofschoons ik juist zat. Dit is evenwel in prive aangelegenheden op werk ben ik harder van karakter. Maar daar is dan een professionele aanpak voor vereist.
      Voor de rest moet ik je wel teleurstellen ben geen prinsesje in de zin van lang blond mooi slank. Vergeet het maar, klein dikkerdje (160cm met hakken bijna 170) bruin halflang haar,bruine ogen de mooiste sexy lach op gans de wereld!!! Sexappael naar het schijnt heb ik ook al ben ik de onschuldigste persoon op aarde en doe ik daar nou echt helemaal niets voor. Ik loop er heel klassiek zelfs neutraal bij om eerlijk te zijn meestal in het zwart. Ik heb eigenlijk geen enkele andere kleur in de kast.
      Alleszins ik zal maar stoppen voor dit eerste bericht want anders zou je nog denken daar komt geen einde aan. En de vrouwen bij ons zijn er echt goed in, vind je ook niet?
      Een prettige dag verder

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Vrijdag 29 juni 2007: veel te veel mobieltjes! Veel te veel!
      Door HaasHaas in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 12
      Laatste Bericht: 29-06-07, 09:31
    2. bigir en watermeloen... heel veel liefde
      Door Watermeloen in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 39
      Laatste Bericht: 15-07-06, 23:48
    3. liefde is geven en nemen
      Door butlerman in forum Uit het oog, maar niet uit het hart
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 23-02-06, 16:31
    4. Moederliefde verschilt niet veel van romantische liefde