Ik d8 dat je geen Marokkaan was??? Dan kun je wel goed Marokkaans voor een niet Marokkaan.....Geplaatst door RinC
Gratis sms is back by dope demand
Ewa fhem die associatie!
Enne behoorde dit soort topics niet bij cliche onderwerpen???
Ja, zo vaak
Ja, een paar keer
Ja, 1 keer
Nee, nog nooit
Ik d8 dat je geen Marokkaan was??? Dan kun je wel goed Marokkaans voor een niet Marokkaan.....Geplaatst door RinC
Gratis sms is back by dope demand
Ewa fhem die associatie!
Enne behoorde dit soort topics niet bij cliche onderwerpen???
The World Is Yours
Geplaatst door Colombiana
Ik d8 dat je geen Marokkaan was??? Dan kun je wel goed Marokkaans voor een niet Marokkaan.....
Enne behoorde dit soort topics niet bij criche onderwerpen???
Hahaha, raap me op!!!
Hmmm, sarcasme wordt ook al niet begrepen. Maarja wat wil je voor iemand die alleen de weg weet van huis -> naar 't werk -> de supermarkt -> en dan weer naar huis.....
The World Is Yours
Nee, jij bent niet te begrijpen. Maar wat wil je van iemand die alleen de weg naar PB kent, een Marokkaanse met een neger ziet en een topic opent met "Waarom negers opzoeken".Geplaatst door Colombiana
Hmmm, sarcasme wordt ook al niet begrepen. Maarja wat wil je voor iemand die alleen de weg weet van huis -> naar 't werk -> de supermarkt -> en dan weer naar huis.....!!
je hebt gelijk: je begrijpt mij niet...Geplaatst door Twinkle_Croft
Nee, jij bent niet te begrijpen. Maar wat wil je van iemand die alleen de weg naar PB kent, een Marokkaanse met een neger ziet en een topic opent met "Waarom negers opzoeken".!!
![]()
Maar wees verstandig en negeer mijn berichten voortaan dan doe ik dat ook....
The World Is Yours
Dames toch?!!!![]()
Twee lichamen één ziel !
Geplaatst door Woman
Was het romantisch nig?
Dat was het doel... en enigzins wel gelukt.
Klote was. t was in t vondelpark. En ik moest toilet hebben (vind daar maar eens een toilet), ik was zwaar doorgelekt. Het was zomer en ik had een wit rokje aan... Gelukig had de rok voering aan de binnenkant.![]()
Simpel!
Negeren?Geplaatst door Colombiana
je hebt gelijk: je begrijpt mij niet...![]()
Maar wees verstandig en negeer mijn berichten voortaan dan doe ik dat ook....
Ze zijn tè hillarisch om te negeren.![]()
Ik sta bij haar op negeerstand, maar anders, je hebt gelijk!!Geplaatst door Twinkle_Croft
Negeren?
Ze zijn tè hillarisch om te negeren.![]()
Bladwijzers