Heb jij wel eens een romantisch afspraakje gemaakt via het internet? - Pagina 20
  • Bekijk Poll Resultaten: Heb jij wel eens een romantisch afspraakje gemaakt via het internet?

Stemmers
    301. Je mag niet op deze poll stemmen
    • Ja, zo vaak

29 9,63%
    • Ja, een paar keer

63 20,93%
    • Ja, 1 keer

46 15,28%
    • Nee, nog nooit

163 54,15%
    + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 20/20 EersteEerste ... 101920
    Resultaten 191 tot 199 van de 199

Onderwerp: Heb jij wel eens een romantisch afspraakje gemaakt via het internet?

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Heb jij wel eens een romantisch afspraakje gemaakt via het internet?

Romantiek is over gecultiveerd ✌

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Heb jij wel eens een romantisch afspraakje gemaakt via het internet?

Ik wil romantiek !😂😂😂

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2015
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Als je romantiek wilt, dan moet jezelf heel romantische man zijn.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Als u locatie: ijsbaan is, dan kan ik het begrijpen dat je negatief ingesteld bent.
      "Waarom zal romantiek en mgarba niet samen kunnen gaan?" Er ontbreekt alleen voor sommige een handleiding. of anders ligt het hart op een verkeerde plek.

With love and trust
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hello,
      How are you today. I do hope that you are fine. I saw your profile and like your person in general, this made me to write to show you, my extent of interest in you. Please reply me at my mail address thus for more details and to equally send you my picture.
      Kiss Miss Enderlin.
      Email; enderlinododa [AT] hot mail [HOT] co m

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Salam ik ben op zoek naar bekeerd moslima voor samen te leven volgens soenah ik ben goed moslim Soeni heb baard kleren soena

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik ben zoek naar bekeerd moslima leven volgens regels van allah en soenna van onze profeet vzmh ik ben goed mens 48 jaar ik eerlijk bekeerd moslima ik zorg voor jou en jij voor mij geen ruzie geen leugens eerlijk tegen over allah en mij en ik ook ik zal altijd ervoor jou zijn tot allah mijn ziel komt hallen

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Salam alaikoum ik ben zoek naar bekeerd moslima om samen onze leven aan allah te schenken want wij behoren hem toe en leven volgens soenna van onze proefeet vzmh en eerlijk tegen over allah en tegen over elkaar ik wens geen leugens en geen ruzie samen allah dienen dan zal allah onze goed leven schenken inschaallah samen het paradijs binnen treede en alle moslims inschaallah de schoonheid van de mens is van binnen niet van buiten ik wacht op jou laat mij niet lang wachten wij zullen slagen als wij onze gebedt doen op tijd veel vasten en veel goed daden doen wat allah is verboden heeft weg van blijven wat allah ons toe gestaan heeft nemen wij vertrouw op allah dan komt alles goed bidt en vraag allah ons samen te brengen moge allah ons bijstaan en alle gelovig moslims en moslima's broeder Lehsin

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hahahahaha ik heb één keer via het internet een afspraakje gemaakt, maar dat was verre van romantisch. Meneer kwam dronken aangereden Dat doe ik dus nooit meer.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 234
      Laatste Bericht: 23-06-18, 10:04
    2. Reacties: 159
      Laatste Bericht: 09-04-07, 09:57
    3. Ik heb Internet gemaakt!
      Door Tha Girl in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 22
      Laatste Bericht: 30-03-06, 22:23
    4. Heb jij wel eens een romantisch afspraakje gemaakt via het internet?
      Door RinC in forum Uit het oog, maar niet uit het hart
      Reacties: 154
      Laatste Bericht: 31-12-05, 12:03

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten