Romantiek is over gecultiveerd ✌
Ja, zo vaak
Ja, een paar keer
Ja, 1 keer
Nee, nog nooit
Romantiek is over gecultiveerd ✌
Ik wil romantiek !😂😂😂
Als je romantiek wilt, dan moet jezelf heel romantische man zijn.
Als u locatie: ijsbaan is, dan kan ik het begrijpen dat je negatief ingesteld bent.
"Waarom zal romantiek en mgarba niet samen kunnen gaan?" Er ontbreekt alleen voor sommige een handleiding.of anders ligt het hart op een verkeerde plek.
Hello,
How are you today. I do hope that you are fine. I saw your profile and like your person in general, this made me to write to show you, my extent of interest in you. Please reply me at my mail address thus for more details and to equally send you my picture.
Kiss Miss Enderlin.
Email; enderlinododa [AT] hot mail [HOT] co m
Salam ik ben op zoek naar bekeerd moslima voor samen te leven volgens soenah ik ben goed moslim Soeni heb baard kleren soena
Ik ben zoek naar bekeerd moslima leven volgens regels van allah en soenna van onze profeet vzmh ik ben goed mens 48 jaar ik eerlijk bekeerd moslima ik zorg voor jou en jij voor mij geen ruzie geen leugens eerlijk tegen over allah en mij en ik ook ik zal altijd ervoor jou zijn tot allah mijn ziel komt hallen
Salam alaikoum ik ben zoek naar bekeerd moslima om samen onze leven aan allah te schenken want wij behoren hem toe en leven volgens soenna van onze proefeet vzmh en eerlijk tegen over allah en tegen over elkaar ik wens geen leugens en geen ruzie samen allah dienen dan zal allah onze goed leven schenken inschaallah samen het paradijs binnen treede en alle moslims inschaallah de schoonheid van de mens is van binnen niet van buiten ik wacht op jou laat mij niet lang wachten wij zullen slagen als wij onze gebedt doen op tijd veel vasten en veel goed daden doen wat allah is verboden heeft weg van blijven wat allah ons toe gestaan heeft nemen wij vertrouw op allah dan komt alles goed bidt en vraag allah ons samen te brengen moge allah ons bijstaan en alle gelovig moslims en moslima's broeder Lehsin
Hahahahaha ik heb één keer via het internet een afspraakje gemaakt, maar dat was verre van romantisch. Meneer kwam dronken aangeredenDat doe ik dus nooit meer.
Bladwijzers