NL jongen zoekt Marokkaans meisje om mee te wandelen en te praten
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: NL jongen zoekt Marokkaans meisje om mee te wandelen en te praten

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2009
      Leeftijd
      47
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard NL jongen zoekt Marokkaans meisje om mee te wandelen en te praten

Hoi,

Ik ben een Nederlandse jongen van 35 en ik zoek een Marokkaans meisje voor een vriendschap. Ik hou onder meer erg van wandelen, praten, uiteten gaan, dagjes weggaan en naar de dierentuin gaan. Als dit je leuk lijkt, lijkt het me erg leuk om een reactie van je te krijgen. En als je vragen hebt, hoor ik het ook graag.

Groetjes, René

jamaldin
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

jongen leer het een keertje

er is geen interesse. accepteer het. Marokkaanse dames zijn en zullen je onvervulde droom blijven.
      helaas je bent in een verkeerde land geboren.

Could B Prikker camillia1's Avatar
      Ingeschreven
      May 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2240

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jamaldin Bekijk Berichten
      jongen leer het een keertje

er is geen interesse. accepteer het. Marokkaanse dames zijn en zullen je onvervulde droom blijven.
      helaas je bent in een verkeerde land geboren.

Wat een onzin zeg mischien zijn er genoeg dames die graag met hem willen praten................

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camillia1 Bekijk Berichten
      Wat een onzin zeg mischien zijn er genoeg dames die graag met hem willen praten................
      Why?? Waarom perse een Marokkaanse om mee te praten en te wandelen? Hij vraagt duidelijk een relatie. Dit gaat toch goed tegen onze principes en geloofsovertuiging in? Waarom is het dan onzin wat Jamaldin zegt?

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door droomprinsesje Bekijk Berichten
      Why?? Waarom perse een Marokkaanse om mee te praten en te wandelen? Hij vraagt duidelijk een relatie. Dit gaat toch goed tegen onze principes en geloofsovertuiging in? Waarom is het dan onzin wat Jamaldin zegt?

En wat als die jongen nu (potentiëel) moslim is?

jamaldin
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

aan camilia en yoesoef

Moge allah mijn zusters beschermen tegen deze lui. En camilia als jij behoefte daaraan hebt om deze nederlander te leren kennen. ik sta je niet in de weg.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2009
      Leeftijd
      39
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

aan camilia en yoesoef

Moge allah mijn zusters beschermen tegen deze lui. En camilia als jij behoefte daaraan hebt om deze nederlander te leren kennen. ik sta je niet in de weg.
      Ach deze jongen zal zelf naar de hel gaan, die weet noch van de islam noch van de koran wat, elke moslim weet dat ongeacht je ras je mag gaan met wie je wilt mits je moslim bent, dacht jij nu werkelijk dat allah let op of je nu nederlander of marokkaan bent, het gaat erom of je een moslim bent, hoe je je leven leeft en invult en naar anderen toe bent, dus hou liever je mond of begin net als geert wilders een partij voor je eigen vrijheid, jullie zijn beide net zo gestoord maar ieder op hun eigen manier. verdiep je eens in je/ons geloof misschien dat je dan niet meer van die onzin uitkraakt! en droomprinsesje droom jij lekker verder, jij bent al net zo'n racist en onwetende moslim.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard

aan camilia en yoesoef

Deze lui

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2009
      Leeftijd
      47
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Nee, ik zoek een vriendschap. Dat staat duidelijk in mijn bericht:

"Hoi,

Ik ben een Nederlandse jongen van 35 en ik zoek een Marokkaans meisje voor een vriendschap. Ik hou onder meer erg van wandelen, praten, uiteten gaan, dagjes weggaan en naar de dierentuin gaan. Als dit je leuk lijkt, lijkt het me erg leuk om een reactie van je te krijgen. En als je vragen hebt, hoor ik het ook graag.

Groetjes, René"

Als ik een relatie had gezocht had ik gezegd dat ik een relatie zocht. Ik sta overigens best open voor een relatie maar ik zoek een vriendschap. Mijn vriendenkring bestaat uit mannen en ik vind het erg leuk om met ze om te gaan maar het komt vooral neer op tennissen en af en toe uit eten gaan. Een vriendschap met een Marokkaans meisje lijkt me daar een hele fijne aanvulling op.

Could B Prikker camillia1's Avatar
      Ingeschreven
      May 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2240

Standaard

onzin om de manier hoe dat vermeld, hij reageerd op alles wat geen marokaans is en kraakt hun af. Deze mannen kunnen net als iedereen andere moslims zijn.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten