Lieve man zoekt zoekt lieve vrouw
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Lieve man zoekt zoekt lieve vrouw

Would B Prikker AitsaidMannetje's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Oprechte jongeman is opzoek na jouw..

Salamw3likoem ik op zoek ben naar een vrome nette verzorgde zuster met een rustige en zachtaardige karakter, waarmee ik een goed gesprek kan voeren, een vrouw die zich houdt aan de geboden zaken en natuurlijk iemand die met mij samen wil praktiseren om een betere moslim te worden ik heb niet veel te bieden behalve een koran mijn liefde en trouw en de belofte dat ik jouw nooit onrecht zal aandoen ik weet niet of dit de juiste manier is van doen maar dacht ik ga gewoon proberen op deze manier want in mijn omgeving kom ik ze niet tegen ik ben 29 jaar zie er net en verzorgd uit woon opmezelf en verder ben ik een rustige zachtaardige jongeman ik doe me best om een goeie moslim te zijn ik bid elhemdoelah ik werk in een pizzaria (dat is niet als bijbaan maar vast) verder houd ik mij bezig met famelie en sport ik regelmatig verder ik rook niet drink.niet en ben ik best wel dominant op een positieve manier dit wou ik dus voor nu ff kwijt voel je jezelf aangesproken en wil je meer te weten komen en sta je er ope voor dan hoor ik graag van je.
      Laatst gewijzigd door AitsaidMannetje; 11-05-18 om 09:50.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten