Ben je een gescheiden meid die verder wilt met haar leven,laat dan even een berichtje achter, want dan hebben we namelijk wat gemeen want ik ben ook gescheiden en ben van mening dat we dan beter bij elkaar zullen matchen.Ik omschrijf mezelf als ontspannen,mannelijk, kalm en beheerst, loyaal, positief ingesteld, volhouder, nuchter en humoristisch..Ik hou van orde, structuur en netheid. Ik ben toekomstgericht en ben bereid tot het uiterste te gaan en zal er alles voor doen om mijn huwelijk te doen slagen.In mijn omgeving sta ik bekend als een zeer spontane, vriendelijke en lieve jongeman.Verder houd ik ontzettend van humor en hecht heel veel waarde aan verantwoordelijkheidsgevoel, vertrouwen, loyaliteit, eerlijkheid en respect.Ik ben bereid is om compromissen te sluiten. Ik wil een rustgevend chill team vormen samen en dat kan alleen door te geven en te nemen.Ik ben iemand die aan zijn toekomst denkt en werkt en al z'n zaken goed op orde heeft.1,81,zwart haar,zelfverzekerde doch nuchtere jongeman,Pm me en warme groeten!