Beste zusters,

Via deze weg wil ik een leuke Marokkaanse meid leren kennen, wie weet komt hier iets mooi uit voort.
Sommige zullen denken wat wanhopig, maar alles behalve dat.

Ik ben op zoek naar een leuke intelligente dame die weet wat ze wil, een dame met humor en iemand waar ik mee kan lachen. Ik val niet op dames zonder inhoud, niet materialistisch, wel gelovig. Jij hoeft van mij geen hoofdoek te dragen. Wel belangrijk dat je bid, vast en dat je hart op de juiste plek zit.

ben op zoek naar iemand die ze ouders voor 100 procent respecteert, in Allah swt geloofd en netjes is opgevoed.

Uiterlijke kenmerken:
Leeftijd tussen de 26 en 34 jaar oud.
Ik val ik niet op kleine vrouwen. sorry voor de dames die klein zijn.(langer dan 1.68) ben zelf 1.84 lang.
ook val ik niet op dikke vrouwen, vol slank is prima maar geen overgewicht. (max. gewicht is 70kg.
Hoop dat ik niemand kwets, dit is puur mijn smaak. (god heeft ons allen geschapen, en niemand is perfect)

Wie ben ik:
Ik ben Marouan 36 jaar oud en woonachtig in een kleine dorpje in Geldeland. Ik ben afgestudeerd aan de HEAO en sinds 2008 zelfstandig ondernemen in heel het land. Ik ben een zelfstandige type die niet op zoek is naar een huisvrouw, maar een dame die iets in haar leven wil bereiken.

Uiterlijke kenmerken van mijzelf.
1.84 lang
sportief
weeg 84 kg
getinte uiterlijk
kort zwart haar
lichte ogen (groene ogen)
Hou van sporten, uit eten, reizen,

Voel jij je aangetrokken reageer dan en stuur mij een privé mail, voor de dames die niet voldoen aan mijn eisen mijn excuus ik ben hier niet om iemand te beledigen of wat dan ook. Ik respecteer iedereen.

In afwachting op jullie reactie,
xxx