Goedlachs en soms ook niet, vriendelijk met scherpe randjes, sterk maar emotioneel, spiritueel maar evengoed down-to-earth, harde werker en soms niet vooruit te branden, loyaal en betrouwbaar, ook als daar weinig reden toe is, goedgelovig maar niet naïef, weet wat hij wil maar is daar niet altijd duidelijk over, behoefte aan vrijheid maar ook graag gebonden, komt zelfverzekerder en onafhankelijker over dan werkelijk `t geval is, leidt en soms lijdt het onzekere bestaan van een zelfstandige, begripvol met beperkingen, sociaal maar ook graag alleen. Soms ongepast direct maar met goede intenties.
Wat zoek ik?
In staat om verder te kijken dan zijn neus lang is. Durft authentiek te zijn. Oprecht. Lief. Tikkeltje conservatief is ook ok. Tevreden met zichzelf. Staat open voor een gezonde relatie met toekomstperspectief. Prettig gezelschap. Sociaal. IQ is aanwezig. Evenwichtig. Optimistische realist. Mag best humor hebben… is helemaal niet erg.
Durf jij jezelf te zijn? Niet als heel stoer, een imago, omdat dat nu eenmaal zo hoort. Ik vind het leuk als iemand een beetje kwetsbaar durft te zijn, open is. En vrienden, ambitie, ambitie niet als in “ja, ik doe m’n werk omdat ik nou eenmaal geld moet verdienen.” Maar mocht je nou niet heel idealistisch ingesteld zijn; ambitie vind ik belangrijker, laat dat idealistische maar aan mij over, ik heb genoeg voor twee. passie, positiviteit. Cynisme: nee, sarcasme: ja! Sarcasme brengt mij een beetje met beide benen op de grond, dus dat is wel fijn.
Weet jij nu iets specifiek interessants over mij ? Pm me dan maar
Bladwijzers