Gezocht Serieuze vrouw 36+
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Gezocht Serieuze vrouw 36+

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Gezocht Serieuze vrouw 36+

Salam,

Langs deze weg doe ik een oproep aan een vrijgezellige dame met humor, initiatief, imaan, een prettige persoonlijkheid en verantwoordelijkheidsgevoel, die iets samen van het leven wil maken en opbouwen in de ruimste zin van het woord.

ik zelf ben een zelfstandige en verantwoordelijke marokkaanse man van 47jaar woon en werk in de randstad, doe en hou van sport, lezen en nuttige tijdsbesteding!
      Voel je je aangetrokken tot deze oproep?

Stuur me dan een persoonlijk bericht en wie weet gaan we samen de toekomst in..

Hartelijke groet,

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Gezocht Serieuze vrouw 36+

Salam,

Ik zie dat dit berichtje al een tijd geleden gepost is. Is de houdbaarheidsdatum al verstreken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hassan2019 Bekijk Berichten
      Salam,

Langs deze weg doe ik een oproep aan een vrijgezellige dame met humor, initiatief, imaan, een prettige persoonlijkheid en verantwoordelijkheidsgevoel, die iets samen van het leven wil maken en opbouwen in de ruimste zin van het woord.

ik zelf ben een zelfstandige en verantwoordelijke marokkaanse man van 47jaar woon en werk in de randstad, doe en hou van sport, lezen en nuttige tijdsbesteding!
      Voel je je aangetrokken tot deze oproep?

Stuur me dan een persoonlijk bericht en wie weet gaan we samen de toekomst in..

Hartelijke groet,

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten