Ik zoek Marokkaanse mannen en vrouwen die mij kunnen helpen met een onderzoek
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ik zoek Marokkaanse mannen en vrouwen die mij kunnen helpen met een onderzoek

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Ik zoek Marokkaanse mannen en vrouwen die mij kunnen helpen met een onderzoek

Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een onderzoek voor Heuschen & Schrouff naar hoe wij Marokkaanse mannen en vrouwen kunnen bereiken om hen op de hoogte te stellen dat Heuschen & Schrouff verschillende Arabische merken in het assortiment heeft. Deze producten zijn dus ook verkrijgbaar (of zullen binnenkort verkrijgbaar zijn) bij verschillende Arabische supermarkten en enkele Nederlandse supermarkten.

Je kunt er 5 euro mee verdienen of wij sturen heerlijke chocodadels naar je op, dus je doet het niet voor niks.

Heb je interesse, stuur mij dan even een berichtje of een reactie op dit bericht met hoe ik je kan bereiken.
      Ik ben een nieuwe gebruiker van dit forum dus ik mag geen links in dit bericht zetten.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Ik zoek Marokkaanse mannen en vrouwen die mij kunnen helpen met een onderzoek

Dames en Heren!

We willen een extra beloning geven voor degene die de enquête wilt invullen (duurt ongeveer 5 minuten) en deze ook naar minstens 10 personen doorstuurt en deze laat invullen!

Iedere persoon die minstens 10 personen vind die de enquête invult (namen moeten even doorgegeven worden van de personen die hij /zij gevonden heeft) krijgt een bepaald bedrag. Dit word verdubbeld bij 20 personen etc. etc.

Ben je geïnteresseerd? Vraag me om meer informatie of vraag direct de link naar de enquête en ga aan de slag

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Ik zoek Marokkaanse mannen en vrouwen die mij kunnen helpen met een onderzoek

is dit onderzoek nog beschikbaar
      for one and all

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

blijkbaar wel want latifa doet ook mee.
      Ik kan helaas niet meedoen want als Marokkaanse man kun je me niet meer ergens plaatsen en ben voor welke enquête dan ook een ramp.
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten