Waar halen jullie inspiratie vandaan? Hoe belangrijk is een merk?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Waar halen jullie inspiratie vandaan? Hoe belangrijk is een merk?

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Waar halen jullie inspiratie vandaan? Hoe belangrijk is een merk?

Hallo iedereen!

Wil je invloed hebben op het aantal Turkse/Arabische producten in de supermarkten in Nederland?
      Weet je een bepaald product wat hier niet te vinden is maar welke je wel heel graag zou willen zien?

Heuschen & Schrouff (de grootste importeur van Aziatisch en sinds kort ook Turks/Arabische levensmiddelen) wil graag weten hoe wij de Turkse/Arabische consument kunnen bereiken om ze op de hoogte te stellen van populaire producten uit o.a. Turkije die wij in de winkels willen krijgen.

Ook willen wij echte Turkse/Arabische producten naar Nederland halen die geliefd zijn bij de consument.

Wij hebben hiervoor jouw input nodig!

Zou je me willen helpen door een aantal vragen te beantwoorden? Stuur mij een privé berichtje of reageer hieronder en dan stuur ik je de link naar de vragenlijst.
      Je doet dit niet voor niks! Je kunt er 5 euro mee verdienen of wij sturen iets lekkers (chocodadels) naar je op als bedankje!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Standaard Re: Waar halen jullie inspiratie vandaan? Hoe belangrijk is een merk?

Kijk wat Sayed Erdogan en Sayeda Erdogan leuk vinden aan producten! geloof je hebt zo een gat in de markt.
      Ik ben benieuwd welke geuren gebruikt hij en wat voor merkkleren ? Erdogan's stijl!
      Oh ya , ik ben al een tijdje opzoek naar een zilverenring met edelsteen ( liever zwart), in Turkije hebben ze een bekende zilveren sieraden? het kan niet anders ! met zo'n geschiedenis>
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten