Bali, kruistochten trouble in 'paradise' ?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 37

    Onderwerp: Bali, kruistochten trouble in 'paradise' ?

    1. #1
      Would B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Berichten
      4
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Bali, kruistochten trouble in 'paradise' ?

      De hypocrisie van de westerse media en politici is werkelijk weerzinswekkend, er komen een paar toeristen om bij een bommetje en direct moet de hele wereld weer in rouw en moeten niet westerse leiders opnieuw trouw zweren aan de kruisvaarders.

      Westerse landen zijn stuk voor stuk recordhouders in wreedheden en massa slachtingen, dmv. conventional en bio war fare. Het begon al bij het verspreiden van pokken onder de indianen tot het verspreiden van het misterieuze 'ebola-virus' en aids onder afrikanen in de vorige eeuw.

      Nog nooit in de geschiedenis van de wereld zijn er zoveel volkeren onderdrukt uitgebuit en uitgemoord geweest door een ander volk, als na de opkomst en heerschappij van het westen.

      Bali is opnieuw een herrinering aan de kruisvaarders, dat niet iedereen bereid is zonder slag of stoot en gewillig slaaf te worden ten behoeve westerse voorspoed en al heerschappij.

      Of het nu Al Qaida, Jamah Islamiah of andere vrijheidstrijders zijn, mijn zegen hebben ze , en dat van elk mens met gevoel voor rechtvaardigheid en gelijkheid onder mensen !


      Takbier !!!

    2. #2
      Prikker JobHopper's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Locatie
      Zevenaar
      Berichten
      292
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      23

      Standaard Re: Bali, kruistochten trouble in 'paradise' ?

      Geplaatst door azam

      Of het nu Al Qaida, Jamah Islamiah of andere vrijheidstrijders zijn, mijn zegen hebben ze , en dat van elk mens met gevoel voor rechtvaardigheid en gelijkheid onder mensen !

      Takbier !!!
      Yep, echte helden zijn het . Onschuldige backpackers vermoorden en daarmee meteen dat deel van de indonesische archipel waar men nog wel enigszins kon rondkomen dankzij het toerisme.

      Dat eiland is nu meteen ook gedoemd om tot de bedelstaf te behoren. Indirect dus miljoenen mensen 'het haasje'.

      Weet je wat me zo vies tegenvalt. Die zogenaamde helden pakken alleen maar onschuldige mensen.....of het moet een verdwaald schietincindent zijn op een paar nietsvermoedende soldaten....

      Jammeren om die onschuldigen die sterven in Palestina en Irak, maar het verheerlijken van hele zielige mensen die de heldhaftige moed hebben om nietvermoedende vakantiegangers te belonen met een enkeltje eeuwige jachtvelden...

      Yep...echte bikkels.

      ..en daarna vermelden van: Ja maar...jullie deden (en doen) dat ook. Nou vriend....ik heb nieuws voor je... Ik doe dat helemaal niet. Sterker nog. Ik walg van al het geweld. Maar ik had mezelf zomaar tot bloed en botten zien verworden als mijn reisje naar Bali was doorgegaan....

      Wat een stelletje randdebielen zijn het, die het nodig vinden om voor dood en verderf te zorgen uit naam van de Islam. Dezelfde islam die middels de koran laat weten helemaal niet open te staan voor dit soort wandaden...

      Figuren als jij tonen mij dat een hoop mensen tot op het bot verdorven zijn. Dat verschuilen achter je Koran.... Je maakt je geloof alleen maar tot schande !!!!

      Hulde aan echte moslims... Het vredelievende soort. Weg met alle nep moslims.

      Ach, die zie ik als Kuffar straks wel naast me branden in de hel !!! Zal dat efkes tegenvallen....

    3. #3
      Important Prikker bman's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      Delft/Rotterdam
      Leeftijd
      49
      Berichten
      1.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      24

      Standaard

      Wat ik ook niet snap is dat deze ' moslims' praten alsof Bali een islamitisch eiland is...zal wel teken van hun gebrek aan intellect zijn.

      En wat wandaden tegen de Indianen of de kolonisatie van Afrika nu met Bali te maken hebben snap ik ook niet helemaal. Een kwart van de omgekomen mensen was overigens dus Balinees en allerminst westers te noemen, er zaten redelijk wat kinderen bij...maar ja, dat zal wel hun eigen schuld zijn geweest.

    4. #4
      Very Important Prikker Simon's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      9.130
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      40

      Standaard

      Wat ik ook niet begrijp is dat dit soort mensen die zich moslims noemt enerzijds zegt gelovig te zijn en anderzijds totaal geen probleem hebben met het doden van onschuldige mensen. Ik walg er van dat dit soort normloze mensen in nederland woont.

      Simon

    5. #5
      Lovesick crackhead Couscousje's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2001
      Locatie
      Lichtstad
      Berichten
      62.013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      157

      Standaard

      Cc blijft ziG afvragen hoe het komt dat dit forum zo'n enorme aantrekkingskraGt heeft op debielen...
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

    6. #6
      Important Prikker bman's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      Delft/Rotterdam
      Leeftijd
      49
      Berichten
      1.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      24

      Standaard

      Geplaatst door Simon
      Wat ik ook niet begrijp is dat dit soort mensen die zich moslims noemt enerzijds zegt gelovig te zijn en anderzijds totaal geen probleem hebben met het doden van onschuldige mensen. Ik walg er van dat dit soort normloze mensen in nederland woont.

      Simon
      Ik weet wel op wie Nawijntje zich van mij mag storten. Een aantal mensen zie ik liever vandaag dan morgen naar de eerste de beste woestijngrot vertrekken. Voor je het weet is mijn cafeetje of de biebliotheek met 'islam-onvriendelijke-zionistische-propaganda' het volgende legitieme doelwit.

    7. #7
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Berichten
      25.910
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      260549

      Standaard

      Geplaatst door Couscousje
      Cc blijft ziG afvragen hoe het komt dat dit forum zo'n enorme aantrekkingskraGt heeft op debielen...
      Dat komt door jou.

      Niks nieuws gelezen, dus ik ga maar weer.

    8. #8
      Lovesick crackhead Couscousje's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2001
      Locatie
      Lichtstad
      Berichten
      62.013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      157

      Standaard

      Geplaatst door Tomas


      Dat komt door jou.

      Niks nieuws gelezen, dus ik ga maar weer.
      Cc aait Tomas weer over zijn vaGtje...

      Ik ben onweerstaanbaar...

      Cc
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

    9. #9
      Lovesick crackhead Couscousje's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2001
      Locatie
      Lichtstad
      Berichten
      62.013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      157

      Standaard

      Geplaatst door kaassietoch


      Ik vind het toch een geruststellende gedachte. Het kan maar beter of zijn toetsenbordje kwijlend lettertje voor letterje zijn berichtjes intypen dan dat het zonder begeleiding op straat loopt.



      Cc
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

    10. #10
      Prikker Idolater's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      n/a
      Berichten
      292
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      23

      Standaard

      Geplaatst door bman


      Ik weet wel op wie Nawijntje zich van mij mag storten. Een aantal mensen zie ik liever vandaag dan morgen naar de eerste de beste woestijngrot vertrekken. Voor je het weet is mijn cafeetje of de biebliotheek met 'islam-onvriendelijke-zionistische-propaganda' het volgende legitieme doelwit.
      Dit begin ik ook te denken...vreemd he?
      Ik had nooit verwacht dat ik zou iets zou kunnen denken, maar we kunnen ook te naief zijn. Moslimextremisme is een groter gevaar dan het communisme ooit is geweest. De Koude Oorlog is niets vergeleken met de Oorlog tegen Terrorisme. Ieder van ons zou slachtoffer kunnen worden van een malloot die Allahu Akbaar roept alvorens hij zichzelf opblaast en zich met een goedkope ticket in de hemel met oneindig seks met maagden stort. Dit bewijzen de aanslagen in Indonesie waarbij vele slachtoffers zijn gevallen. Het erge zit in het feit dat moord en geweld heilig wordt gemaakt door willekeurig wat uit de Koran te citeren. Noemde Pim Fortuyn dat achterlijkheid?
      cogito ergo sum
      Bezoek eens mijn website: De Rode Roos
      "een veilig land, waarin mensen met heel verschillende achtergronden op een respectvolle manier met elkaar samenleven" Wouter Bos - Lijsttrekker voor de PvdA

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. Gezanik over de kruistochten is flauwekul
      Door reason in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 33
      Laatste Bericht: 29-11-06, 14:38
    2. Maar wij hadden toch de kruistochten...?
      Door Marsipulami in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 18
      Laatste Bericht: 06-11-06, 08:48
    3. Trouble in paradise Saoudie Arabia
      Door Mark in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 16-07-04, 09:11
    4. De nieuwe Kruistochten....
      Door Muawiya 22 in forum Islam en meer
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 17-03-03, 01:13
    5. De vroegere Kruistochten ....
      Door Muawiya 22 in forum Islam en meer
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 17-03-03, 00:03

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •