Mijn definitieve afscheid van PBord
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 25

    Onderwerp: Mijn definitieve afscheid van PBord

    1. #1
      Prikker gaypride's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2001
      Locatie
      ergens tussen Zemmeloord en Zwamerdam
      Berichten
      834
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      23

      Smile Mijn definitieve afscheid van PBord

      Hallo lieve heren en beste dames

      Met het verschijnen van het boek “Mijn Geloof en mijn Geluk” heb ik besloten dat voor mij het einde is gekomen aan mijn aanwezigheid hier op PB.
      Een einde en een nieuw begin.
      Bijna een jaar was ik hier.

      Het wordt tijd dat ik me op een andere manier ga inzetten voor de problemen rond Islam en homosexualiteit. Ik ben me nog aan het orienteren hoe ik dat ga doen.

      Ik heb geprobeerd om vanuit mezelf en mijn eigen leven en ervaring te spreken in respect voor de ander en ieders overtuiging. Regelmatig kreeg ik erg weinig respect terug, maar dat is niet mijn probleem, eerder het probleem van de ander.
      Ik heb altijd geprobeerd welke reactie dan ook te begrijpen, soms was dat moeilijk, maar dat is voor mij de enige weg. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar en ik ben tevreden met wat Allah mij geschonken heeft. Anyway net als iedereen moet ik het er maar mee doen

      Ik heb veel geleerd hier en ook gelukkig heel veel gelachen
      Damn wat heb ik vaak moeten lachen tot buikpijijijiijijijiijijijijn toe!
      Zonder humor is het leven vlak en saai. Gay is een Engels woord en betekent niet voor niets ook vrolijk!
      Ondanks de lessen en de lol heb ik dit verblijf hier niet alleen voor mezelf gekozen, maar ook voor de duizenden homo’s en lesbo’s die nu op dit moment dat ik dit schrijf ergens achter een pc dit lezen met de leugen en de angst in hun hart.
      En dat deze letters ook gelezen worden door de veroorzakers van die angst en die leugen.

      Inshállah volgen er andere (openlijke) homo’s mij op hier op het PB en ik verzeker je dat ik geen andere nick ga nemen dus wie er ook verschijnt ik ben het niet!

      Ik ben nu echt definitief weg en ik bid dat ooit het onrecht en de minachting dat nu nog in vele gemeenschappen wordt aangedaan aan homo’s zal mogen verdwijnen.
      Ook bid ik dat de homosexuele geaardheid als een bestaand en normaal verschijnsel zal worden geaccepteerd wereldwijd, ook in Islam, zonder de mensen bijvoorbaat al af te rekenen en te veroordelen op dit onderdeel van hun wezen.

      Wanneer mensen zich ook eens wat minder met elkaar gaan bemoeien met wat er in een liefdesrelatie in de slaapkamer tussen twee mensen gebeurt, dan zijn we al een hele stap verder.

      Maar dit zal nog wel wat jaartjes gaan duren schat ik, maar dat maakt niet uit, ik heb geduld

      Ik ga dit maroc.nl-dorp zeker missen, ik ga jullie allemaal missen inclusief de Pantservoertuig-moslims en de Zelfopblaas-moslims en al die andere en ZELFS Al3arbi

      Maar het is beter zo

      Ik wens iedereen ook degenen die mij haten om wat ik ben heel veel inzicht en wijsheid toe.
      En vooral heel veel plezier hier!




      Salaam

      Gp

      en verder ligt alles in de hand van God
      Hou er rekening mee dat op de Laatste Dag je misschien wel geoordeeld wordt met het oordeel waarmee je zelf oordeelt

      http://www.yoesuf.nl
      http://www.al-fatiha.net/
      http://www.merhaba.be/nl/

      ==========================
      Wend je wang niet hoogmoedig van de mensen af en loop niet verwaand op de aarde rond. God bemint geen enkele ingebeelde en verwaande en wees gematigd in je lopen en spreek met zachte stem. De afschuwelijkste stem is immers de stem van ezels - Soera Loekmaan 18-19
      ==========================

    2. #2
      Is,
      Gast

      Standaard

      Wel af en toe buurten.....oke jonge... Tot sjiens....

    3. #3
      Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      Amsterdam
      Leeftijd
      50
      Berichten
      324
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      22

      Standaard Re: Mijn definitieve afscheid van PBord

      Geplaatst door gaypride
      Hallo lieve heren en beste dames

      Met het verschijnen van het boek “Mijn Geloof en mijn Geluk” heb ik besloten dat voor mij het einde is gekomen aan mijn aanwezigheid hier op PB.
      Een einde en een nieuw begin.
      Bijna een jaar was ik hier.

      Het wordt tijd dat ik me op een andere manier ga inzetten voor de problemen rond Islam en homosexualiteit. Ik ben me nog aan het orienteren hoe ik dat ga doen.

      Ik heb geprobeerd om vanuit mezelf en mijn eigen leven en ervaring te spreken in respect voor de ander en ieders overtuiging. Regelmatig kreeg ik erg weinig respect terug, maar dat is niet mijn probleem, eerder het probleem van de ander.
      Ik heb altijd geprobeerd welke reactie dan ook te begrijpen, soms was dat moeilijk, maar dat is voor mij de enige weg. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar en ik ben tevreden met wat Allah mij geschonken heeft. Anyway net als iedereen moet ik het er maar mee doen

      Ik heb veel geleerd hier en ook gelukkig heel veel gelachen
      Damn wat heb ik vaak moeten lachen tot buikpijijijiijijijiijijijijn toe!
      Zonder humor is het leven vlak en saai. Gay is een Engels woord en betekent niet voor niets ook vrolijk!
      Ondanks de lessen en de lol heb ik dit verblijf hier niet alleen voor mezelf gekozen, maar ook voor de duizenden homo’s en lesbo’s die nu op dit moment dat ik dit schrijf ergens achter een pc dit lezen met de leugen en de angst in hun hart.
      En dat deze letters ook gelezen worden door de veroorzakers van die angst en die leugen.

      Inshállah volgen er andere (openlijke) homo’s mij op hier op het PB en ik verzeker je dat ik geen andere nick ga nemen dus wie er ook verschijnt ik ben het niet!

      Ik ben nu echt definitief weg en ik bid dat ooit het onrecht en de minachting dat nu nog in vele gemeenschappen wordt aangedaan aan homo’s zal mogen verdwijnen.
      Ook bid ik dat de homosexuele geaardheid als een bestaand en normaal verschijnsel zal worden geaccepteerd wereldwijd, ook in Islam, zonder de mensen bijvoorbaat al af te rekenen en te veroordelen op dit onderdeel van hun wezen.

      Wanneer mensen zich ook eens wat minder met elkaar gaan bemoeien met wat er in een liefdesrelatie in de slaapkamer tussen twee mensen gebeurt, dan zijn we al een hele stap verder.

      Maar dit zal nog wel wat jaartjes gaan duren schat ik, maar dat maakt niet uit, ik heb geduld

      Ik ga dit maroc.nl-dorp zeker missen, ik ga jullie allemaal missen inclusief de Pantservoertuig-moslims en de Zelfopblaas-moslims en al die andere en ZELFS Al3arbi

      Maar het is beter zo

      Ik wens iedereen ook degenen die mij haten om wat ik ben heel veel inzicht en wijsheid toe.
      En vooral heel veel plezier hier!




      Salaam

      Gp

      en verder ligt alles in de hand van God
      Veel succes!

    4. #4
      Lovesick crackhead Couscousje's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2001
      Locatie
      Lichtstad
      Berichten
      62.013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      157

      Standaard

      Doei doei, gaypride...

      Hou die vlag trots in de luGt, hè!

      Cc
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

    5. #5
      Old member dodi_vega's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Locatie
      Ehv
      Berichten
      19.490
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3926

      Standaard Re: Mijn definitieve afscheid van PBord

      Geplaatst door gaypride



      Ook bid ik dat de homosexuele geaardheid als een bestaand en normaal verschijnsel zal worden geaccepteerd wereldwijd, ook in Islam, zonder de mensen bijvoorbaat al af te rekenen en te veroordelen op dit onderdeel van hun wezen.


      Het HomoSexuele Geaardheid Zal Insha Allah NOOIT Als Een Bestaand Of Normaal Verschijnsel Worden Geaccepteerd. (Niet In De Islam In Ieder Geval)..

      Je Zult Er Maar Mee Zien Te Leven........ It's Hard Knock Life.


      verder........wens ik je veel succes.

    6. #6
      Important Prikker bman's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      Delft/Rotterdam
      Leeftijd
      49
      Berichten
      1.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      24

      Standaard

      Hou je taai he? Kom nog 's kijken!

    7. #7
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard

      Het allerbeste Gp. Dank je wel voor je bijdragen en de grapjes die je in je posts mixte. Ik heb wel respect voor jou omdat je je steeds tactvol hebt opgesteld tgo moslims of Marokkanen ondanks het feit dat velen onder hen je voortdurend veroordelen. Van die ingesteldheid kunnen autochtonen nog heel wat leren als ze het hebben over islam en homoseksualiteit.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    8. #8
      Af en toe eens hier
      Ingeschreven
      May 2002
      Locatie
      Londen
      Berichten
      1.176
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      25

      Standaard Re: Re: Mijn definitieve afscheid van PBord

      Geplaatst door dodi_vega



      Het HomoSexuele Geaardheid Zal Insha Allah NOOIT Als Een Bestaand Of Normaal Verschijnsel Worden Geaccepteerd. (Niet In De Islam In Ieder Geval)..

      Je Zult Er Maar Mee Zien Te Leven........ It's Hard Knock Life.
      Zolang types als jij in het Stenen Tijdperk blijven leven wel ja.


      Gaypride: het allerbeste gewenst! Ik heb altijd genoten van je bijdragen en heb bijzonder veel respect voor de wijze waarop je iedere keer weer reageert en tegen de bierkaai moet vechten. Als er een verkiezing zou worden gehouden voor de titel "meest beschaafde prikker" had je mijn stem!

    9. #9
      Old member dodi_vega's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Locatie
      Ehv
      Berichten
      19.490
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3926

      Standaard Re: Re: Re: Mijn definitieve afscheid van PBord

      Geplaatst door Bart


      Zolang types als jij in het Stenen Tijdperk blijven leven wel ja.




      That's Just Tha Way It Is.. boyo. .... "De Islam" Kun Je Niet Veranderen, Jij Niet, Ik Niet, Gaypride Niet, Mijn Buurman Niet.. NIEMAND Niet.... "De Islam" Moderniseren Is Een Vaute Zaak.

    10. #10
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      kattenmand
      Berichten
      45.132
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21765

      Standaard

      Daar gaat mijn staatssecretaris !!

      Buiten dat, Gaypride.."jongen"<-- *proest* het allerbeste toegewenst!
      T was kort, maar toch lekker gelachen met je !
      Veel liefde en succes toegewenst, en ik hoop dat je je plek vind.
      De garoetjes




    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. <Mijn definitieve afscheid van PB>
      Door Bakslita in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 31
      Laatste Bericht: 07-05-06, 19:36
    2. Mijn defenitieve afscheid van PB
      Door LiaCarina in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 20
      Laatste Bericht: 11-12-04, 13:46
    3. Dringend! Attentie! Mijn definitieve Afscheid van Maroc.nl
      Door LiaCarina in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 26
      Laatste Bericht: 09-07-04, 00:49
    4. Mijn afscheid i.v.m. huwelijk.
      Door Waterval in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 33
      Laatste Bericht: 31-03-04, 21:34
    5. Mijn definitieve afscheid van PBord
      Door gaypride in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 37
      Laatste Bericht: 19-10-02, 10:30

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •