Dag 1 a DAg2
Het was een warm zomer dag in Maroc en me vader besloot om eens voor een week naar Ouarzazat te gaan. Eigenlijk zij hij 3 dagen maar je weet toch geloof nooit een Marokkaan. Niet Dat het daaro fire is maar je moet gewoon je beloofte houden. Dus ik ga verder. Dus 1,5 dag in een Merciedis C180 van Casa naar Ouarzazate. Me vader had honger en besloot om te stoppen bij zijn tentje ergens in de bergen om wat te gaan eten. We hadden ons buikje vol gegeten en me broer ging naar de WC wij gingen de auto in en me vader reed weg. Maar we waren me broer helemaal vergeten maar daar kwamen we een half uur later achter en me vader was bijna in Ouarzazate maar gelukkig stond mijn mobiel aan en belde mijn broer me op en zei dat hij wel zou liften naar Ourzazate hij had niet genoeg dirhams op zak om met de bus te gaan.

Dag 3
Naar aan gekomen te zijn in Ourzazate was er een grote Feest voor ons georganiseerd met Ahidoes tajine en al die lekkere eten uit die mooie stad in op en tussen de bergen. We feesten de hele avond door de hele dorp was er bijna. En ik waar eten was was ik.

Dag 4
Naar een dag van feesten leek het net of alle lol er af was. Ik en me broer besloten om de dorp te verkennen. We vonden een paard op ons erf ja die paard lag op ons erf dus dan moest ie van ons zijn. Ik en me broer klomen op het paard maar opeens sloeg de paard op hol en wat we ook deden hij wou niet stoppen ik kwam met mijn hoofd tegen een tak van een boom ik zag die tak niet maar me brother wel en kon die tak nog net ontwijken. Ik viel op de grond. Maar me broer zat nog op die paard. Ik dacht ja hij waarschuwde mijn niet voor die tak en dan was dit mijn kans om hem te pakken de paard holde en holde uiteindelijk is mijn broer van de paard gesprongen. en ik ik had alles geflimd met mijn zus camera.

Dag 5
Er kwamen wat neven en nichten van mij uit A'dam bij ons op bezoek we besloten naar de meer te gaan om te zwemmen. Opeens zagen wij een vrouw die met een stier de akker aan het snoeien was. Me zus zei: äls die stier maar niet los raakt en achter ons aan komt."En ja hoor de stier raakte los en begon wild achter ons te rennen. Waarom ik weet echt niet. We klomen op een muurtje maar me neefje kon niet op die muurtje hij was te klein ik trok net zijn hand en hij klom op die muurtje en de stier bunkte keihard tegen die muurtje. We besloten niks tegen ons ouders te zeggen

Dag 6
Ik moest eieren halen uit de stal voor de marmieta. Toen ik de grote ijzere deur opende zag ik mijn andere broer en mijn neef iets doen bij de voet van de ezels. Ik ging kijken en ik zag dat ze bezig waren om de voet lost te maken ze wouden een ritje maken. Opeens vloog de ezel uit de stal ik was de deur vergeten dicht te doen met me domme hoofd. Ik en me neef en me broer begonnen achter de ezel te rennen maar hij wou niet stoppen. De eieren vielen op de grond. De enigste wat ik en me broer dachten was shit onze oom maakt ons dood dat was een ezel die hij een week geleden had gekocht. Uiteindelijk kwam me tante uit huis en pakte de ezel bij de touw om zijn nek.

Dag 7
De was de laatste dag van ons avontuurlijke verblijf in Ourzazate. We namen afscheid van ons tantes oom en 15 nichten en neven. En van al de animals vooral die paard.
We stapten in de auto opeens hoorde ik een knal we gingen kijken wat er aan de hand was en ja de band was lek wij waren blij want Ouarzazate is the place to be