Gambor Me Amour
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Gambor Me Amour

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Gambor Me Amour

GAMBOR mijn boy in maroci. ik mis hem zo erg .ik denk telkens aan hem .de eerste paar dagen in al hoceima rond zwerfen in parkie en altijd in de buurt .hij kwam altijd langs en vroeg of ik met hem wou afspreken .ik nooit van mijn leven ga ik met een iligaal dat zei ik altijd. maar ja toch gedaan.het begon allemaal achter mijn huis toen wij bij een vriend voor de deur zaten te lachen enzo .toen maakte hij een vriendin van mij belachlijk .en ik dacht dat hij het tegen mij had en ik vond hem al knap. dus ik zei misch jogien heb je het tegen mij ofzo. hij zegt tegen mij tuurlijk niet a zin, zeg dat maar tegen die blonde meisjes, want ik ben jou zin niet later wist hij waar ik woonde kwam hij elke dag langs. en zei dat ik moest komen. ik ben nooit gegaan tot mijn zus en tante hem gezien hadden. ze zeiden hij is lekker spreek met hem af. ik sprak met hem af, maar ging niet .dus op een dag ben ik wel gegaan heeft hij me ver weg meegenomen. maar ik ken al hoceima al heel lang dus ik ken de weg en ben niet bang als hij mij ergens dumpt. en hij zegt tegen mij ik hou van jou sinds ik je zag blablablabla. en ik niet geloven wat hij zei. hij zegt tegen mij ik heb gehoord dat je een player bent. als je dat bent moet je niet met mij omgaan. en ik zehma ik wil met jou .maar ja voor wat het word player dus ik nam met hem. volgende dagen kwam hij altijd langs mijn deur. en mijn neef vond het opvallend. en zei tegen mij als ik hem nog een keer zie breek ik hem . later op het strand komt mijn andere neef naar mij toe ga nu naar huis. je gaat eraan. weg van playa. thuis aangekomen is mijn neef ook thuis stond mijn vader beneden voor de deur met mijn zus de vriend te praten .want die marokkannen scheppen altijd op met hun hollandse vriendinnen dus iedereen wist dat ze met hem had en het kwam via via nar mijn neef en hij ging het vertellen aan mijn broer. mijn broer ging het weer tegen mijn vader vertellen. dus ruzie geschreeuw in de buurt komt mijn neef van de zee zegt hij: ja najla heeft met gambor mijn moeder geloofde er niets van. komt mijn broer uit de douche hij riep mij .ik was beneden bij mijn tante .en ik heb het uitgemaakt met hem om al die problemen. er zijn heel veel ruzies ontstaan nadat ik met hem had ik met hem had. ik had veel vriendjes in maroc maar die waren van nederland en die praten niet zoveel. maar ik vertel de rest wel een andere keer later zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz najla en ik mis hem wel want hij had echt veel geld voor een marokkaan in maroc. nou heb ik punten erin gedaan happy

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

je moet wel puntjes zetten in je volgende verhaal dat leest wat makkelijker

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2002
      WIE HET LAATST LACHT HEEFT DE MOP/GRAP NIE SO SNEL BEGREPEN Aantal-berichten: 3854
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA, je weeeet toch, ik kraam alleen onzin uit, dus dit is alweer onzin, onzin net als gewoonlijk, onzin van de enige echt BZZZZZZZ
      EWA MOET IK NOU OOK MET ZO'N FILOSOFISCH ONDERSCHRIFT KOMEN, OK OK VOORUIT DAN MAAR

"WIE EEN KUIL GRAAFT VOOR EEN ANDER GRAAFT ZICH TE PLETTER VOORAL ALS DIE PERSOON EEN HEAVY-WEIGHT IS" BZZZZZZZZ

Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard

Geplaatst door TOSKA
      je moet wel puntjes zetten in je volgende verhaal dat leest wat makkelijker
      Inderdaad!!!
      En what is the money thing???Simpel hoor!!!!
      Only god can judge me

Prikker SOMIA's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2002
      momenteel bijmijn ouders, maar binnekort in DELFT!!!!!!!
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard

ik begrijp niks van jou verhaal
      mijn vader en vriend van me zus scheppen altijd op over hun vriendin in nederland
      en ik wil geen ilegaal todat me zus en tante zeiden hij is lekker spreek met hem af dus ik spreek met hem af maar ik ging niet en dus ging ik een keer wel

ik begrijp er niks van
      verhaaltjes moeten leuk en duidelijk zijn dus let daar de volgende keer ff op oke

no offens
      Adil 08-01-2005 Hajar 4ever!

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

he miss t lees en dan begrijp je .het de rest begrijpen het wel. en ik had niet veel tijd om dat op te schrijven dus schreef ik het snel maar lees het nu misschien begrijp je het nu wel. laterzzzzzzzzzzz

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2002
      ....(als je tijdens je droom over mij droomt, dan zul je er zeker achterkomen)
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

Hey nalja,

Ik heb een klein vraagje... wat is nou eigenlijk het moraal van het verhaal????? Ik kom daar eerlijk gezegd niet uit (zal wel aan mij liggen), maarruhh welke van de volgende zaken zijn juist???:

Heb je nu liefdesverdriet omdat je niet meer bij hem kan zijn?
      Ben je teleurgesteld omdat je nu geen marokkaan met geld kan trouwen?
      BEn je gekrenkt in je ego omdat iedereen zich ermee bemoeide en je het uit moest maken?

I am feeling very deasy.... ra ra ra hoe zou dat komen?

Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard

Geplaatst door dreamske
      Hey nalja,

Ik heb een klein vraagje... wat is nou eigenlijk het moraal van het verhaal????? Ik kom daar eerlijk gezegd niet uit (zal wel aan mij liggen), maarruhh welke van de volgende zaken zijn juist???:

Heb je nu liefdesverdriet omdat je niet meer bij hem kan zijn?
      Ben je teleurgesteld omdat je nu geen marokkaan met geld kan trouwen?
      BEn je gekrenkt in je ego omdat iedereen zich ermee bemoeide en je het uit moest maken?

I am feeling very deasy.... ra ra ra hoe zou dat komen?
      euhhh...nee ligt nie aan jou...me confused 2
      Only god can judge me

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2002
      ....(als je tijdens je droom over mij droomt, dan zul je er zeker achterkomen)
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

Miss T,

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die confused is....

Laten we hopen dat we binnenkort meer info erover krijgen zodat we het alsnog snappen

Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard

Geplaatst door dreamske
      Miss T,

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die confused is....

Laten we hopen dat we binnenkort meer info erover krijgen zodat we het alsnog snappen
      Jip let's hope so
      Only god can judge me

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Lekker nummertje he: yal babour, ya mon amour!
      Door Blondy in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 2
      Laatste Bericht: 25-02-06, 10:00
    2. No es Amour...Es un obsession!
      Door Rahila in forum Sterke verhalen
      Reacties: 12
      Laatste Bericht: 09-05-04, 10:52
    3. mon amour
      Door hanim3arasi in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 5
      Laatste Bericht: 26-03-04, 14:50
    4. Baida Mon Amour