Het leed dat zwarte magie heet.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Het leed dat zwarte magie heet.

shenur1
      Gast

Standaard Het leed dat zwarte magie heet.

Een waargebeurde verhaal

Ik liep mijn huis binnen. Ik zag allerlei mensen om me heen. Ze waren onderzoek aan het doen. Ik weet niet zo goed waarnaar. Totdat een van de mannen mij vroeg om de lamp aan te zetten. Hij vertelde erbij dat als de lamp blauw zou worden, er geesten zouden zijn in mijn huis. Met trillende vingers zette ik de lamp aan. De lamp werd blauw. Ik schrok wakker, dat was een enge droom. Ik keek op de klok, het is twee uur 's nachts. Ik ging weer liggen. Ik kon niet meer in slaap komen die nacht.

5 jaar later

Ik ben geen diepe slaper. Ik lag op bed. Ik wierp een blik op de klok, het was al ochtend. Tijd om op te staan. Ineens zag ik vlammen van rook in mijn kamer. Niemand was aan het koken. Waar zou die rook dan vandaan komen? Ik wilde opstaan maar mijn benen werkten niet mee. Angst overheerste mijn gedachten. Ik had het gevoel dat iemand naast mij stond. Ik durfde niet meer om te kijken. Ik trok snel de deken over mij heen. Om 9 uur werd ik gewekt door mijn zusje. Ze vertelde me dat ze rook zag. Ik vertelde haar dat ik dat ook had gezien. Ze vond het eng en sliep nu voortaan met de deur open. Onze kamerdeur stond nooit open.

Zwarte magie

De volgende ochtend werd ik gebeld door mijn tante uit Engeland. Dat telefoontje veranderde mijn leven. Mijn tante woont in ons huis in Engeland, mijn ouders hadden dat ooit gekocht. Omdat wij naar Nederland verhuisden hebben we onze woning tijdelijk aan haar verhuurd. Ooit zouden mijn ouders terugkeren naar Engeland, maar daar kwam niets van in. Mijn tante vertelde me dat er geesten waren in ons huis. Een geestenverdrijver had de geesten opgesloten in een kooitje. Hij vroeg de geesten waar ze vandaan kwamen en wie ze had gestuurd. De geesten wilden geen antwoord geven. Wel werd duidelijk dat iemand zwarte magie had gebruikt om ons (mijn familie) kapot te maken. Om ‘zwarte magie’ te verdrijven dient iemand 40 dagen lang op de begraafplaats te zitten en te bidden. Zo kan je de magie bestrijden. Ook mag je 40 dagen lang geen vlees eten. En je moet 40 dagen lang heilig water drinken. Na 40 dagen krijg je een droom, in de droom wordt duidelijk wie zwarte heeft gebruikt tegen jou. Normaal vertelt de geestenverdrijver wie de dader is. Maar hij zei dat het in dit geval beter was om dit niet te weten. Zwarte magie keert 3 keer terug naar degene die dat heeft verstuurd.

Problemen

Wij hadden altijd problemen thuis. Alles ging mis. De zaak van mijn moeder liep niet goed. Mijn zusje bleef heel vaak zitten. Ik begon ook problemen te krijgen op school, op het werk; overal kwam ik problemen tegen. Kortom alles wat wij deden bleek een mislukking te worden. Tien jaar geleden ging alles nog goed. Langzamerhand kwam daar verandering in. Nadat ik rook in mijn kamer had gezien, begon ik langzamerhand in paranormale dingen te geloven. Ik heb wel eens vaker dromen gehad die bleken te kloppen. Ik had, voordat dit allemaal was gebeurd, gedroomd dat ik ontslagen zou worden. Dat bleek ook te kloppen. Sommige dingen zijn onverklaarbaar, maar toch zijn ze er. Er zijn dingen die je niet ziet maar die er wel zijn en die je ook voelt. De wind, emotie, gevoel; dat zijn dingen die je niet ziet, maar toch weet je dat ze er zijn. Zo zijn er ook andere dingen die bestaan, onverklaarbare dingen. Toch zijn ze er. Wij mensen geloven wat wij willen geloven. Als wij iets niet zien dan is het er niet, dat is onze filosofie. Ik was niet praktiserend gelovig, maar nadat ik dit had gezien ben ik gaan bidden. Ik bad dat God ons zou beschermen en dat er nooit meer iets mis zou gaan met onze familie. Al ontnam hij mijn leven, dat maakte mij niets meer uit, als mijn familie maar eindelijk zou verlost worden van het leed dat zwarte magie heet.

larachiaa80
      Gast

Standaard

is dit verhaal echt waar gebeeurt, het is zo in richtlijnen verteld, en waarom heb je het precies op ansaar gezet als ik vragen mag?

- moge Allah (awt) jou en jou famillie verlossen van dee problemen. inshalah amin

Fee Aman Allah :vrede:

shenur1
      Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larachiaa80
      is dit verhaal echt waar gebeeurt, het is zo in richtlijnen verteld, en waarom heb je het precies op ansaar gezet als ik vragen mag?(niet slecht bedoelt)
      - moge Allah (swt) jou en jou famillie verlossen van dee problemen. inshalah amin
      Fee Aman Allah :vrede:

Het is inderdaad waargebeurd.Ik wilde met dit verhaal laten zien wat jaloerse mensen met anderen kunnen doen.

Bedankt ik hoop ook dat we verlost worden.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Het leed dat zwarte magie heet.

chenur,....

subhanalah,.......allah is alhorend alwetend!!
      maar zwarte magie bestaat gewoon,...en dit alles komen van de duivels en de djins,..en allah straft de schuldigen........met de strengste straf,,,,,,alaho akbar,...

groetjes nadia

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten