Wie kent zwarte magie????
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Wie kent zwarte magie????

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Wie kent zwarte magie????

Hallo iedereen

Wie kan mij helpen, ik raak mijn grootste liefde kwijt door zijn familie. Zijn familie denkt dat we niet passen bij elkaar, en als moeder kindje hij luister ook naar hun.
      Wie kan mij helpen om hem zoveel te krijgen dat hij voor ons twee kiest en niet alleen voor zijn familie

ik hoor graag van jullie terug

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Wie kent zwarte magie????

mail me maar "h.p[email protected]"

DIT PROFIEL BESTAAT NIET
      Ingeschreven
      Jun 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wat??? Wil jij naar een tovenaar gaan? Ben jij moslim??? Lees wat in de Qur'aan staat en denk dan nog maar een keer na voordat je naar een tovenaar wil gaan: 'En voorzeker, zij wisten dat, wie dat (tovenarij) koopt, geen aandeel zal hebben in het Hiernamaals. En slecht is het waarvoor zij hun zielen verkochten, als zij het maar wisten.' (soerah Al-Baqarah:102)

Important Prikker Muwahhidah's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21474846

tuurlijk is zij geen muslima zij is een shaytana, geen twijfel daarover
      “How Can You Defeat an Enemy Who Looks Into the Barrel of Your Gun and Sees Paradise?”

.................................................. ....

DIT PROFIEL BESTAAT NIET
      Ingeschreven
      Jun 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hoe weet je nu dat zij een sjaitaan is? Wat is dat nu weer voor onzin? Weet je wel hoeveel moslims in dit land naar tovenaars gaan? Jammer genoeg heel veel. En hoe komt dit? Door onwetendheid. Doordat mensen geen islamitische lessen en zelf ook geen islamitische boeken lezen. Als zij dit wel zouden doen, dan zouden ze ook inzien dat het bezoeken van een tovenaar een gevaarlijke zaak is, iets wat ten alle tijden vermeden moet worden. Dan zouden ze ook inzien dat wat een tovenaar doet, alleen ellende de wereld in brengt. Maar om nu te zeggen dat deze persoon een sjaitaan van onder de mensen is, vind ik veel te ver gaan, omdat je dat simpelweg niet kunt weten. Wel is ze beïnvloed door de invloeden van sjaitaan, dat kun je wel met zekerheid zeggen.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21474846

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radjoeloen Bekijk Berichten
      Hoe weet je nu dat zij een sjaitaan is? Wat is dat nu weer voor onzin? Weet je wel hoeveel moslims in dit land naar tovenaars gaan? Jammer genoeg heel veel. En hoe komt dit? Door onwetendheid. Doordat mensen geen islamitische lessen en zelf ook geen islamitische boeken lezen. Als zij dit wel zouden doen, dan zouden ze ook inzien dat het bezoeken van een tovenaar een gevaarlijke zaak is, iets wat ten alle tijden vermeden moet worden. Dan zouden ze ook inzien dat wat een tovenaar doet, alleen ellende de wereld in brengt. Maar om nu te zeggen dat deze persoon een sjaitaan van onder de mensen is, vind ik veel te ver gaan, omdat je dat simpelweg niet kunt weten. Wel is ze beïnvloed door de invloeden van sjaitaan, dat kun je wel met zekerheid zeggen.

wa la huwla wa la quwwata illa billah
      ik verbaas me over jou post, allereerst daag ik jou uit mij uit de quran of de sunnah 1 dalil te geven waarin staat dat je muslim bent en naar een tovenaar gaat, en daarmee niet de islam verlaat, ik daag jou uit jallah zied

dat jij kan zeggen dat muslimien naar tovenaar gaan, is buiten gewoon bizar, waar heb jij je deen geleerd jahil ga je deen leren, en treed daarna de islam binnen, en hou je verre van zulke domme uitspraken, over de deen praten zonder enige kennis is een zonde die zwaar bestraft wordt, omdat je leugens verspreid, wee jou

er bestaat geen escuus door ontwetendheid, omdat elke persoon die de islam binnen treed, eerst tawhid aslu deen verplicht dient te kennen en praktiseert alvorens hij/zij de shahada uitspreekt, indien jij aslu deen zou kennen en praktiseert zou je nooit zoiets zeggen

ik twijfel geen seconde aan het feit dat zij een kaffira is en een shaytana, geen twijfel mogelijk

degene die tovenarij praktiseert moet de doodstraf krijgen

deze hadith waarin de profeet salla Allahu alayhi wa salaam gezegd heeft "de straf die de tovenaar verdient is het zwaard voorbijgegaan of het executeren door het zwaard"

de hadith werd overgeleverd via een ononderbroken overleversketen die teruggaat tot de profeet salla Allahu alayhi wa salaam. deze werd eveneens overgeleverd door een authentieke ononderbroken overleveringsketen die teruggaat tot een metgezel. deze hadith toont aan dat de straf die een tovenaar verdient het zwaard voorbijgaan is, zonder hem aan te manen om berouw te tonen, want de hadith houdt geen enkel beperking in
      < de straf die de tovenaar verdient is het zwaard voorbijgaan >de tovenaar ter dood brengen zonder hem aan te manen om berouw te tonen is de meest correcte stelling, het is de stelling van de meerderheid van de geleerden.

« En voorzeker, zij wisten dat, wie dat (deze macht) koopt, geen aandeel zal hebben in het Hiernamaals. En slecht is het waarvoor zij hun zielen verkochten, als zij het maar wisten.» {Soerah 2 vers 102}
      “How Can You Defeat an Enemy Who Looks Into the Barrel of Your Gun and Sees Paradise?”

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21474846

ik wacht op je dalil, indien je waardig bent zul je die leveren

DIT PROFIEL BESTAAT NIET
      Ingeschreven
      Jun 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik ben jou helemaal niets verplicht zuster en mijn kennis over de islaam heb ik zeker niet van dit soort fora genomen. Je hebt mijn bericht helemaal verkeerd gelezen. Ja, ik weet dat tovenarij niet toegestaan is en dat de tovenaar ter dood gebracht dient te worden. Dat hoef je mij allemaal niet te vertellen. Ik wil niet vervelend over je doen, maar je hebt mijn bericht echt verkeerd gelezen hoor. Ik zei dat veel moslims in dit land naar tovenaars gaan en dat ik dat heel jammer vind. Je kunt toch lezen of niet? Ik had alleen maar kritiek op jou, omdat jij deze vrouw beschuldigde een sjaitaan te zijn. En dat soort beschuldigingen kun je niet zomaar geven. Zij is wel beïnvloed door de sjaitaan, maar een sjaitaan zélf kunnen wij vanachter onze computer niet zeggen, want we kennen die vrouw helemaal niet. Dom is ze in ieder geval wel, maar dat heeft ze niet in de gaten.

Banned
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Als je je vriend wilt hebben, kan je toch niet met deze vriend gaan die zijn ouders steunt.
      Waarom ga je voor hem vechten.
      Vecht voor jezelf.
      omdat je meer waard bent dan al dat bovenstaande weerbeschreven is.
      Maak jezelf vrij.
      En maak je los van hem.

maar ook van die heilige teksten
      die harry potter weer veroordelen
      omdat magie en zwarte kunst betreft.

leven in god is ook duivelsoorkussen.

zekerweten.

maak je zelf
      dat is waarheid
      volgens mij.

Sjekiena,,,wauh, daar hoor je mannen niet over.
      nou jij weer.....
      liefs,maak knoop in die lijn van niks....

vrijheid,liefde,zelfkennis,en vooral heel veel zelfkennis
      ipv
      de waard kent zijn
      gasten!

of de waard kent zijn ezel!
      gans
      kalkoen
      lam
      tamme konijn
      schaap
      varkens
      koeien