Hallo dames en heren,
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat... Met mij gaat wel, niet zo een pretje eigenlijk.
Ik begrijp het even niet meer en mijn vertrouwen in een man begint weg te gaan uit mijn ziel. Ik ben ook gewoon bang geworden...
Ik had een relatie van bijna 5 jaar, de eerste 3 jaartjes waren top! Ik kon geen betere vriend vinden... Maar de laatste 2 jaar was echt ellende! Mijn ex kwam in de problemen te zitten door geldproblemen en JA ik was zijn geliefde, zijn leven en zijn meisje. Ik geloofde in hem en ik hielp hem met zijn geldproblemen en die waren opgelost (dacht ik). Als ik van plan was om naar de stad te gaan dan zei hij elke keer '' Ik heb hele mooie schoenen gezien, kun je ze voor mij kopen?'', ''Ik heb een mooie horloge gezien voor mijn moeder, wil je het voor me kopen?'' nou dat laatste liet mij een paar keer slikken en NEE ik heb die horloge niet gehaald voor zijn moeder (die ik nooit mocht ontmoeten) en JA ik was hem echt spuugzat en als ik iets niet kocht dan was hij boos en lomp en negeerde mij. Dus ik maakte het uit... Hoeveel ik ook om hem gaf, het ging niet meer. Maar ik mis hem nog steeds... Hij was er nooit voor mij als ik in ellende zat, maar ik was er voor hem.
En een paar weken geleden kwam ik een jongen tegen die echt leuk was (dacht ik). Na een tijdje belde hij mij in de nacht ''hey meid, hoe is gaat het'' ik ''met mij gaat het prima en met jou?'' hij ''Nee, mijn auto is stuk en ik ben ergens terecht gekomen dat erg eng is'' en hij vertelde mij toen dat hij geen sleepwagen kon betalen omdat hij niet verzekerd was... en hij vroeg mij ''kun je mij 100 euro sturen en dan krijg je het terug van mij wollah'' ik stemde toen niet gelijk in want hij moest er natuurlijk moeite voor doen maar uit eindelijk had ik het wel gedaan... De volgende dag belde ik hem en raad eens??????? HIJ NAM ZIJN TELEFOON NIET OP!
tijdje terug kwam ik ook weer iemand tegen die ik leerde kennen, we hadden ooit afgesproken en hij was zooooo aardig, zo leuk echt alles was perfect. Na de dag dat ik met hem had afgesproken kwam hij weer met het verhaal dat hij in de problemen zit en dat hij 1500 euro moet betalen aan een paar jongens... Dus ik dacht, ik laat me niet weer flashen door mensen en ik verban iedereen... Ik had hem niets geleend, geen rode cent.
Maar nu weet ik niet waarom ik dit elke keer meemaak? En dit is niet 3 keer in mijn leven gebeurd maar 6 keer. Wat moet ik doen? Waar gaat het mis? Ik kon miljonair worden, ik kon gronden kopen in Marokko met dat geld... Maar ik wil ook een man aan mijn zijde, waar ik een toekomst mee kan opbouwen maar ik krijg elke keer zoiets voorgeschoteld.
Ik huil elke nacht, elke dag, soms zelfs in het bij zijn van onbekende mensen...
Bladwijzers