Ik word telkens in de steek gelaten...
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Ik word telkens in de steek gelaten...

- ZorgzameMeid's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      27935

Standaard Ik word telkens in de steek gelaten...

Hallo dames en heren,

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat... Met mij gaat wel, niet zo een pretje eigenlijk.

Ik begrijp het even niet meer en mijn vertrouwen in een man begint weg te gaan uit mijn ziel. Ik ben ook gewoon bang geworden...

Ik had een relatie van bijna 5 jaar, de eerste 3 jaartjes waren top! Ik kon geen betere vriend vinden... Maar de laatste 2 jaar was echt ellende! Mijn ex kwam in de problemen te zitten door geldproblemen en JA ik was zijn geliefde, zijn leven en zijn meisje. Ik geloofde in hem en ik hielp hem met zijn geldproblemen en die waren opgelost (dacht ik). Als ik van plan was om naar de stad te gaan dan zei hij elke keer '' Ik heb hele mooie schoenen gezien, kun je ze voor mij kopen?'', ''Ik heb een mooie horloge gezien voor mijn moeder, wil je het voor me kopen?'' nou dat laatste liet mij een paar keer slikken en NEE ik heb die horloge niet gehaald voor zijn moeder (die ik nooit mocht ontmoeten) en JA ik was hem echt spuugzat en als ik iets niet kocht dan was hij boos en lomp en negeerde mij. Dus ik maakte het uit... Hoeveel ik ook om hem gaf, het ging niet meer. Maar ik mis hem nog steeds... Hij was er nooit voor mij als ik in ellende zat, maar ik was er voor hem.

En een paar weken geleden kwam ik een jongen tegen die echt leuk was (dacht ik). Na een tijdje belde hij mij in de nacht ''hey meid, hoe is gaat het'' ik ''met mij gaat het prima en met jou?'' hij ''Nee, mijn auto is stuk en ik ben ergens terecht gekomen dat erg eng is'' en hij vertelde mij toen dat hij geen sleepwagen kon betalen omdat hij niet verzekerd was... en hij vroeg mij ''kun je mij 100 euro sturen en dan krijg je het terug van mij wollah'' ik stemde toen niet gelijk in want hij moest er natuurlijk moeite voor doen maar uit eindelijk had ik het wel gedaan... De volgende dag belde ik hem en raad eens??????? HIJ NAM ZIJN TELEFOON NIET OP!

tijdje terug kwam ik ook weer iemand tegen die ik leerde kennen, we hadden ooit afgesproken en hij was zooooo aardig, zo leuk echt alles was perfect. Na de dag dat ik met hem had afgesproken kwam hij weer met het verhaal dat hij in de problemen zit en dat hij 1500 euro moet betalen aan een paar jongens... Dus ik dacht, ik laat me niet weer flashen door mensen en ik verban iedereen... Ik had hem niets geleend, geen rode cent.

Maar nu weet ik niet waarom ik dit elke keer meemaak? En dit is niet 3 keer in mijn leven gebeurd maar 6 keer. Wat moet ik doen? Waar gaat het mis? Ik kon miljonair worden, ik kon gronden kopen in Marokko met dat geld... Maar ik wil ook een man aan mijn zijde, waar ik een toekomst mee kan opbouwen maar ik krijg elke keer zoiets voorgeschoteld.

Ik huil elke nacht, elke dag, soms zelfs in het bij zijn van onbekende mensen...

Prikker meisje1992's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1568

Standaard Re: Ik word telkens in de steek gelaten...

en dan zeggen ze dat meisjes goldiggers zijn, Jongens zijn 1000x ergerrr tegenwoordig.

Wat naar voor je meidd. Je moet gewoon afwachten op je ware en niet opzoek gaan/

ghizlanita ghizlane ines's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

ik vind het zielig voor jou meid maar huilen lost niks op

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      38

die jongens zijn u tranen niet waard en inderdaad je moet niet gaan zoeken je zal hem wel tegekomen insallah.

OemYasin
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Salam o 3aleyk warahmatulah wabarakatuhu mijn zuster ga op het pad van allah en begin geen ziena relaties in de islaam bestaat geen man-vrouw relaties...hier kan je wat lezingen en lessen nemen ik weet zeker dat als je oprecht gaat praktiseren het heel goed met je gaat insaallah al-yaqeen.com/mediatheek/spreker.php?spreker=1
      wa3aleykom salam warahmatulah wabarakatuhu.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Salam allaykom meid,

Ik las je topic en raakt me gelijk aan. Ik ga niet zeggen dat je dom bent geweest ofso. Ik hoop dat je nu echt hebt geleerd wat moet je doen. Bij het vervolg. Laat de jongens/mannen niet van jou profiteren. Als je vervolg nieuw man/jongen tegen kom, praat met hem heel duidelijk, wie hij is en heeft die schulden ofso kortom ALLES. Gwn alle punten opde i zetten. En schat laat hun niet van jou profiteren,. Sterk zijn en inshallah komt het goed. Doe estigara en douya en ALLAH zal je helpen bie ezien lah.. Tip van je zuster: Neem niet alles serieus wat hij zegt tegen jou. alles jij echt een serieuze relatie wilt opbouwen. Eerst hem goed kennen en over ene poosje, zeg tegen hem ik wil je ouders kennen en andersom ook. Dan weet HIJ dat je echt serieus bent. Gewoon heel slim en oprecht. IK hoop voor je dat je nu echt weet wat je moet doen bij het vervolg. En geen GELD geven kortom niks geven....

Veel succes

- ZorgzameMeid's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      27935

Salaam oe 3aleikom,

Dank jullie wel dat jullie reageerden op mijn gebeurtenissen.
      Ik ga niet opzoek naar een man en voor mij hoeft het eigenlijk niet meer om eerlijk te zijn. Ik krijg daar hoofdpijn van en stress.
      Ik ga me verdiepen in de islaam en mijn studie insha allah. Ik wil dit achter mij laten, opnieuw beginnen.
      Ik geef niemand meer iets, geen rode cent zullen ze van mij zien.

en ja dames! Mannen zijn gevaarlijker dan je denkt, zo erg dat ze je kunnen breken van top tot teen. Maar ja, ik ga nu net zo harteloos doen als andere vrouwen insha allah...

Dank jullie wel voor jullie adviezen, ik hoop dat niemand dit ooit zal meemaken insha allah...

Salaam oe 3aleikom!

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Dat weet ik zuster. Tegenwoordig zijn alle mannen het zelfde. Gewoon niet serieus en eerlijk kortom alles. Komt goed inshallah. Allah zal je wel belonen bie ezen lah. Je komt de juiste ooit tegen, ik hoop voor je hart van me ziel kun ik jou en veel andere mensen.

Ik weet wel wat je voelt van dit drama. De wantrouw geloof ik niet meer in jongens/mannen. is gewoon helemaal weg uit ervaring. Maar zal ik je zeggen. GEEF nooit op

- ZorgzameMeid's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      27935

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palestijntje073 Bekijk Berichten
      Dat weet ik zuster. Tegenwoordig zijn alle mannen het zelfde. Gewoon niet serieus en eerlijk kortom alles. Komt goed inshallah. Allah zal je wel belonen bie ezen lah. Je komt de juiste ooit tegen, ik hoop voor je hart van me ziel kun ik jou en veel andere mensen.

Ik weet wel wat je voelt van dit drama. De wantrouw geloof ik niet meer in jongens/mannen. is gewoon helemaal weg uit ervaring. Maar zal ik je zeggen. GEEF nooit op
      Ik heb het eigenlijk opgegeven, ik ben zo boos op mezelf dat ik zo dom ben geweest en dat ik er nu gewoon kapot van ben terwijl ZIJ door gaan met hun leventje...

Ik ben niet trots op mezelf... Moge allah swt mij hierbij helpen insha allah, amien!

Could B Prikker Mr-Imaan786's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Zuster,

Jammer dat dit soort onwetenheid gebeurd.
      mensen gebruiken en porfiteren van elkaar en genieten vervolgens.
      Heb vertrouwen in jezelf en je bent een lieve zorgzame meid. jij krijgt je beloning sowieso
      en je bent een ervaring rijker geworden.

Maare zuster niet alle jongens zijn zo hihih
      wsalaam

Allah bless You

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten