eyemahinoe
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: eyemahinoe

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard eyemahinoe

Daar zat ik dan in de klas.Ik zou net als de andere eigelijk een toest moeten maken en me daar op cancentreren maar dat gaat gewoon niet.Wat net was gebeurd blijft maar door mijn hoofd spoken.Die jongen die tegen mij opbotste ken ik ergens van.MAAR WAARVAN?!?!. Ik heb hem eerder gezien...die jongen met die licht blauwe ogen. OMG!
      "Yousa! ga je nog wag doen of blijf je voor je uitkijken?." Ik kijk omhoog en kijk recht in de ogen van mijn leraar.Aan zijn gezicht te zien was hij nogal geïriteerd.maar ja wat zou je dan zijn als je een week doet over het maken van een toets en een leerling die weigert het te maken."okay een 1 dus is dat wat je wil."" nee, nee ik begin al."" dat zou ik zeker doen dame. Je hebt nog 15 minuten" Hij loopt weg en ik steek nig even mijn tong achter zijn rug uit.Mijn moeder zou zich op dit moment dood schamen als ze me zag.maar ja.. ik kijk naar links en sara ( mijn klasgenootje en ook mijn beste vrindin) kijkt me lachend aan en reikt mij een beetje van har blaadje. Kijk daar heb je wat aan! De bel gaat de toets heb ik waarschijnlijk helemaak verkloot maar dat maakt me even niet uit hij telt maar 1 keer mee.En een 3 heb ik snel opgehaald.Trouwens ik ben Yousra. Ik ben 19 jaar en zit op het hbo. ik ben marokkaans van afkomst. ik heb nig 2 kleine zusjes 3 zussen, 2 broers en 2 kleine broertjes.Je kan zeggen dat hdt behoorlijk druk is bij ons. maar mijn vader is gescheiden en de andere 2 zussen en 2 broers zijn van mijn stiefmoeder.
      Ik loop het lokaal uit en hoor sara mijn naam roepen. ik draai me om en sara botst tegen mij op.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: eyemahinoe ya knapperd. waar heb ik het aan verdiend?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AL HOUCEIMA_BITCH Bekijk Berichten
      Daar zat ik dan in de klas.Ik zou net als de andere eigelijk een toest moeten maken en me daar op cancentreren maar dat gaat gewoon niet.Wat net was gebeurd blijft maar door mijn hoofd spoken.Die jongen die tegen mij opbotste ken ik ergens van.MAAR WAARVAN?!?!. Ik heb hem eerder gezien...die jongen met die licht blauwe ogen. OMG!
      "Yousa! ga je nog wag doen of blijf je voor je uitkijken?." Ik kijk omhoog en kijk recht in de ogen van mijn leraar.Aan zijn gezicht te zien was hij nogal geïriteerd.maar ja wat zou je dan zijn als je een week doet over het maken van een toets en een leerling die weigert het te maken."okay een 1 dus is dat wat je wil."" nee, nee ik begin al."" dat zou ik zeker doen dame. Je hebt nog 15 minuten" Hij loopt weg en ik steek nig even mijn tong achter zijn rug uit.Mijn moeder zou zich op dit moment dood schamen als ze me zag.maar ja.. ik kijk naar links en sara ( mijn klasgenootje en ook mijn beste vrindin) kijkt me lachend aan en reikt mij een beetje van har blaadje. Kijk daar heb je wat aan! De bel gaat de toets heb ik waarschijnlijk helemaak verkloot maar dat maakt me even niet uit hij telt maar 1 keer mee.En een 3 heb ik snel opgehaald.Trouwens ik ben Yousra. Ik ben 19 jaar en zit op het hbo. ik ben marokkaans van afkomst. ik heb nig 2 kleine zusjes 3 zussen, 2 broers en 2 kleine broertjes.Je kan zeggen dat hdt behoorlijk druk is bij ons. maar mijn vader is gescheiden en de andere 2 zussen en 2 broers zijn van mijn stiefmoeder.
      Ik loop het lokaal uit en hoor sara mijn naam roepen. ik draai me om en sara botst tegen mij op.
      "Ehya legzana wat was er nou heb je niet geleerd?!? wayo wayo Yousra die niet leert voor een toets!?! wayooo" kan etamoesh e mosiba ?moet het hele gebouw weten dat ik niet heb geleerd of wat?!" "jaja waga maad wat was er nlu? je was zo in gedachten?" "ik moest weer denken aan die ene jongen, je weet wel die me zo bekend voor kwam" " aah en daarom heb jij je toets verkloot dan moet je wel heel goed leuk vinden." " echt niet ik vind hem niet leuk, hij kwam me gewoon bekend voor" "ehm tuurlijk"
      We liepen naar buiten. " ensnies ga je mee, ff eten?" vroeg sara " nee schat moet vandaag vroeg naar huis." " nou okay. doei" we gaven elkaar 3 kusjes en ik liep naar de bus.ik stap de bus in en het 1e wat ik zie is dat de jongen die tegen me opbotste daar zit 2e rij, helemaal alleen en voor de rest was de bus helemaal vol dus ik kon nergens gaan zitten behalve daar.
      Hij keek me aan en begon te lachen."ik zal je niet gaat buiten hoor" "daar ben ik ook niet bang voor hoor" " als jij het zegt" ik ging zitten en voelde dat hij me aan keek.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: eyemahinoe

zal ik door gaan of kan ik beter nu stoppen??

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten