'Waargebeurd verhaal ' (jullie mogen reacties plaatse wat je er van vind)
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 'Waargebeurd verhaal ' (jullie mogen reacties plaatse wat je er van vind)

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard 'Waargebeurd verhaal ' (jullie mogen reacties plaatse wat je er van vind)

Ik ben een meid van 20jaar. Ik heb een heel moeilijke leven.. al van kleins af aan krijg ik geen liefde van mijn moeder. Ik weet paradijs ligt onder je moeders voeten.. maar
      Wat ik meemaak dat is niet meer om vol te houden ik voel me ook niet Gelukkig meer . Ik ben altijd minder waardigste kind geweest en moet mijn plan maar trekken door dit allemaal is mijn karakter ook zo gevormd.
      Ik mag nooit iets zij gaan leuke dingen doen ik moet altijd thuis blijve( meestal alleen)... ik ben ook een beetje aann de volle kant maar kan daar niks aan doen ik kan ook niet gaan sporten vanwege mijn gezondheid. Ik eet heel graag eieren vb. ik kan er altijd van eten dat kan mijn moeder niet verdragen omdat ik 'te dik' ben , ze verstopt het zelfs voor mij ( ook andere dingen). Ze beledigt mij ook van dikzak en thoedasht (jood) enzo waar dat mensen bij zijn . Als er een ruzie is of iemand mij pijn doet beschermd ze me nooit dan vraag ik me af waarom ben ik je dochter. Ik dacht dat het aan mij lag dus probeerde ik me te veranderen maar ssteeds blijft die haat er zijn.. ze kan me gewoon niet uitstaan. Ik krijg ook nooit iets geen geld niks altijd moeilijk doen als ik wat vraag zegge dat ze geen geld hebben bullshit voor andere dingen hebbe ze inneens wel geld.
      Ik heb vele operatie s achter de rug met lange revalidaties waardoor ik niet zo mobiel ben daar hebbe ze geen begrip voor als ik zeg dak pijn heb. Onlangs ben ik ook geopereerd je mag het raden niemand die mij kwam bezoeken geen kat dokters vroegen me waar is je bezoek?
      Dit Zegt genoeg dat niemand om me geeft.
      Ik ben alles beu het leven in dit huis alles.
      Ik wou dat ik kon gaan werken wat nuttigs doen maar ik kan niet. Ik zit altijd thuis te nikse vervelen.
      Nu wil ik het hebbe over iets anders.. ik heb geen makkelijke jeugd gehad, ik werd misbruikt op mijn 8jaar eerst door mijn halfbroer dat heeft ongeveer 3jaar geduurd.. hij gaf altijd iets zodat ik mrt hem naar bed zou gaan ik was zo jong en naïef dus wist hij van aanpakken ik wist niet eens wat seks betekende ik mocht niemand iets vertellen hierover.. toen ik 12jaar was , was het mijn vader hij raakte me aan met hem moest ik ook naar bed ik was zo machteloos en wou het niet het is mijn vader nee maar ik moest mijn vader is.zo sterk dus kan hem nie tegenhouden. niemand had iets door maar op gegeven moment enkele jaren daarna jon k het niet meer aan heb ik besloten om het aan mijn zusse te vertellen ze ware in shock ! Vertelde ook over me broer ze zeide waarom heb je ni eerder gezegt ik weet niet. Toen wist mijn moeder ook ervan en toen was het een tijdje gestopt maar enkele jare later begon hij weer maar alleen aanraking kusse op me ligge enzo hij bleef naar mijn kamer kome meestal snachts als k al slaap een tijdje later heb k weer me zusse ingelicht en weer me moeder.. ik heb hem gezegt dat het moet stoppen ik kan er niet meer tege als het nog es gebeurt dan pleeg zelfmoord ( niet egt natuurlijk) ik zei ook waarom doe je dit ik ben je dochter hij zei omdat ik van je hou ik zei nie op deze manier je hebt mama hij zei je moeder heeft niet zo dikke borsten als jij ik was in shock! Mohim hij zei als je het niet leuk vind zal ik het niet meer doen. Nu is het ook gestopt. Mijn vader laat ook zien dat hij me graag heeft hij komt altijd voor me op hij was super lief...... maar nu soubhaallah die liegde voel k niet meer hij geeft niet meer om me normaal beschermde me altijd enzo nu nie meer.
      Dit was het dus een beetje mijn verhaal het voelt als een opluchting dit getype voelt heerlijk.

Bedankt voor het lezen !

Groetjes Onbekend ♥

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: 'Waargebeurd verhaal ' (jullie mogen reacties plaatse wat je er van vind)

Wow...
      Kijk Allah is groot blijf bidden en dua doen. InshaAllah komt het goed.

Sterkte!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten