depressieve gevoelens
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: depressieve gevoelens

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard depressieve gevoelens

Ik weet het niet meer. Wil weer leuke dingen doen, een leuke baan en leuke hobby's. Gewoon lachen en dansen. Maar krijg het niet voor elkaar. Voel me zo down terwijl ik dat niet wil. Ben gewend alles weg te lachen en te fantaseren dat het ooit goed komt. Maar dit nare lege gevoel zit me in de weg. Ik kan niet meer dromen, iets wat ik van kinds af aan heb gedaan om de harde realiteit te ontvluchten. Oke dat kan ik dus niet. Dus probeer ik dingen te ondernemen zoals bijvoorbeeld mijn hobby taarten bakken weer op te pakken. Maar ook dat lukt me niet. Dat ongelukkige gevoel in mijn hart en buik wat ik voel houdt mij tegen te kunnen genieten van mijn leven. Ik denk dat ik een lichte depressie heb waar ik onderuit probeer te komen, alleen lukt me dat helaas niet. Ik wil het zo graag want ik vind het zonde om mijn leven te verneuken door de hele dag thuis te zitten.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: depressieve gevoelens

Salam Aleikom Bouchra,Ik ben een gz-psycholoog, als je er met een professional over wilt praten om samen met mij te kijken naar de oorzaken van je depressieve gevoelens om zodoende te kijken hoe je weer goed kan functioneren, kan je mij contacteren. Ik geef online therapie maar ook real-life therapie (in Amsterdam). Kijk op mijn website.www.online-gzpsycholoog.nlIk wens je veel sterkte.Groet Hicham

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik zou langs een psycholoog gaan, heeft mij ook geholpen.

Inshalla komt het goed, zuster.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Volgens mij is het normaal om weleens depri te zijn, altijd vrolijk en blij is denk ik ook niet gezond.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten