Hij was mijn 1e. Wie kan mij na 5jaar het antwoord geven?!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Hij was mijn 1e. Wie kan mij na 5jaar het antwoord geven?!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Hij was mijn 1e.

Hoi allemaal
      Laatst gewijzigd door Nora19930911; 14-06-20 om 22:36. Reden: Nvt

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Hij was mijn 1e. Wie kan mij na 5jaar het antwoord geven?!

Als hij echt een goede islamitische jongen is en hij jou echt wilde, dan had hij jou niet ontmaagd voor het huwelijk. Hij is gewoon een smeerlap die nadenkt met zijn ...

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aisha80 Bekijk Berichten
      Als hij echt een goede islamitische jongen is en hij jou echt wilde, dan had hij jou niet ontmaagd voor het huwelijk. Hij is gewoon een smeerlap die nadenkt met zijn ...
      Go, Aisha!!
      Luister naar haar! Cheb Khaled had het fout, met zijn "l'ecouté moi"...

Die jongen is inderdaad helemaal de weg kwijt en totaal niet Islamitisch, het is gewoon een duiveltje en ik begrijp niet hoe jij überhaupt zo verliefd kon zijn geworden op zo'n vies ventje.
      Liefde maakt blind, hè?
      Werd je niet gewaarschuwd vanuit jouw omgeving of zijn omgeving? Ik vind dit maar een rare gebeurtenis...

Hahaha, er is volgens mij zo een gezegde van "waar twee geloven slapen op één kussen, daar slaapt de duivel tussen"...
      Geloof is om mensen te behoeden en te waarschuwen, vóórdat ze de fout ingaan, dus zodra je de fout in bent gegaan, dan moet je niet terug gaan vallen op het Geloof, want het Geloof heeft hier niet voor gezorgd, maar helpt je juist het verkeerde te herkennen en te negeren.
      Dingen gebeuren gewoon in het leven en je hebt niet alles in de hand, dat hij de fout in is gegaan, daar hoef jij jouw hoofdje niet om te breken, maar laat hem er lekker in stikken joh, als hij dat zo graag wilt.
      Ach ja, van fouten moet je gewoon leren, hopelijk en dan zul je dezelfde fout niet meer in de hand spelen.
      Insha3ALLAH krijg je een geweldige Islamitische jongen of wat voor Geloof dan ook op jouw pad/ in jouw leven, die jou wel blij en gelukkig kan maken.

Beslammaa

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samirplus Bekijk Berichten
      go, aisha!!
      luister naar haar! Cheb khaled had het fout, met zijn "l'ecouté moi"...

die jongen is inderdaad helemaal de weg kwijt en totaal niet islamitisch, het is gewoon een duiveltje en ik begrijp niet hoe jij überhaupt zo verliefd kon zijn geworden op zo'n vies ventje.
      Liefde maakt blind, hè?
      Werd je niet gewaarschuwd vanuit jouw omgeving of zijn omgeving? Ik vind dit maar een rare gebeurtenis...

Hahaha, er is volgens mij zo een gezegde van "waar twee geloven slapen op één kussen, daar slaapt de duivel tussen"...
      Geloof is om mensen te behoeden en te waarschuwen, vóórdat ze de fout ingaan, dus zodra je de fout in bent gegaan, dan moet je niet terug gaan vallen op het geloof, want het geloof heeft hier niet voor gezorgd, maar helpt je juist het verkeerde te herkennen en te negeren.
      Dingen gebeuren gewoon in het leven en je hebt niet alles in de hand, dat hij de fout in is gegaan, daar hoef jij jouw hoofdje niet om te breken, maar laat hem er lekker in stikken joh, als hij dat zo graag wilt.
      Ach ja, van fouten moet je gewoon leren, hopelijk en dan zul je dezelfde fout niet meer in de hand spelen.
      Insha3allah krijg je een geweldige islamitische jongen of wat voor geloof dan ook op jouw pad/ in jouw leven, die jou wel blij en gelukkig kan maken.

Beslammaa
      sterk! 👌🏼

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nora19930911 Bekijk Berichten
      Is dit waar telt dit niet omdat ik geen moslim ben?
      Nee dat is het niet. De duivel die had hem even te pakken. Dit schijnt vaker voor te komen

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten