Verkrachting en soa
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Verkrachting en soa

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Verkrachting en soa

Hey, ik was een meisje die tot haar 26 met geen enkele jongen verkering gehad heeft. İk heb iemand leren kennen waaruit blijkt dat hij ook niet ver van mij woonde. Later na dat we begonnen waren met een relatie had hij toegegeven dat hij 6 jaar jonger was dan mij en dat hij over zijn leeftijd gelogen had om mij niet kwijt te spelen. We hebben een relatie gehad van 4-5 maanden. Na de derde maand van ons relatie wou hij kussen maar ik was daarvoor nog steeds niet klaar. Hij kwam dan af van dat ik van hem niet hield en dat ik oermentaliteid had en niet modern kon nadenken... ik had hem beloofd voor mijn eerste kus omdat ik me verplicht voelde en hem niet kwijt wilde. Ik liet hem het gewoon doen maar hij wou niet stoppen bij een kus en wou bij iedere afspraak van mij meer en meer. Ik herhaalde hem dat dit heel moeilijk voor mij was en dat ik ervoor niet klaar ben. Hij vertelde me iedere keer dat ik geen zorgen moest maken, dat hij met mij toch ging trouwen, dat Hij mij niet in steek ging laten... we hadden ruzie gehad en het ruzie was niet eens zo erg dat hij zomaar een excusse verzonnen had om de relatie te beeindigen. Het was voor een paar maanden gedaan en na enige tijd had hij weer contact met mij genomen. We hadden afgesproken om een gesprek te hebben om het uit te praten waarom het niet ging enz. Hij had me op een plaats gebracht waar het niet zo bekend was voor mij. We hadden eerst een klein wandeling gemaakt en we begonnen te praten over van alles. Hij vertelde mij dat hij iemand anders had en dat hij ermee ging trouwen en aan een nieuwe cariere beginnen enz. Toen vroeg hij mij om terug te keren naar de auto omdat hij kou had. Hij zei dat ik integendeel warm had en begon zo raar te spreken. Ik lette niet op omdat ik het niet serieuz opnam. Maar hij had mij op een gegeven moment tegen zijn auto geduwd en begon mij aan te randen. Ik zei dat hij moest stoppen en dat ik het niet wou. Hij had gestopt en vroeg me om weer in auto te stappen en dat we gewoon weer gingen praten. Ik wil verder niet in detail gaan omdat het moeilijk voor mij is maar hij had me van achter verkracht. Derna zei hij dat ik maar een tussendoortje was voor hem, dat hij een vriendin heeft, dat ik naar niemand hierover iets moet vertellen en dat hij het ook niet ging doen. Dat hij me van voor niet heeft ontmaagd dus dat ik het niet erg moest vinden. Hij heeft nog dingens gezegd maar omdat het niet ok was met mij kon ik niet verder luisteren. Hij heeft me dan aan het park afgezet waar we hadden afgesproken. Toen ik aan het overgeven was hoorde ik gewoon dat hij weg reed. In begin accepteerde ik niet wat er gebeurt was. Ik deed alles om hem terug te winnen omdat ik niet zo wilde verder leven. Een briefje achterlaten zoals dat het mijn schuld was en dat hij zich hiervoor niet schuldig moest voelen, misschien omdat we het zo hebben aangeleerd van ons cultuur? Maar op een gegeven moment kon ik het niet meer aan. Ofwel ging ik voor zelfmoord of te wel ging ik zijn ouders aanspreken. Ik was helemaal alleen op dit vlak en kon niets vertellen aan mijn ouders omdat ze al veel medische klachten hebben. Ik zei hem dat ik zijn ouders ging aanspreken maar opeens kreeg ik telefoon van zijn moeder. Ze zei dat ik niet paste bij deze familie dat ik een goedkope persoon was enz. Daarna heb ik contact opgenomen met de vader omdat ik dacht van ja mamas spelen meestal mee met hun kinderen in nood. Maar mijn gesprek met de vader was nog erger. Hij zei dat ik een groete leugenaar was, dat ik me moest schamen omdat ik ouder was. Ik kon het niet meer aan en hzd gezegd wat zijn zoon mij had aangedaan. Hierop als antwoord heeft hij me geprobeert om bij een gynecoloog te sleuren om te weten of ik nog maagd ben. Ik heb het geweigerd maar omdat ik in grote shok was kon ik niet veel antwoord geven. Deze familie heeft me hierna ook aangegeven bij de politie voor stalking. Ik heb contact opgenomen bij slachtofferhulp en bij een prodeoadvocaat. Maanden later kreeg ik symptomen can soa o.a. Hpv virus. Ik kreeg wratten op mijn genitaal gedeelte van mijn lichaam. Het was de eerste keer dat ik bij een gynecoloog geweest ben. Ze hebben me het slechte nieuws gegeven En om te weten of ik er van kanker kon krijgen of niet moesten ze een uitstrijkje nemen. Ik was er niet klaar voor want een uitstrijkje wilde ook zeggen dat mijn maagdenvlies niet meer intact ging blijven. Ik heb een tijdje een zalfje moeten gebruiken maar omdat het niet op een snelle manier geholpen had moest ik mij laten opereren. Ze hebben de wratten weggebrand en een uitstrijkje genomen in mijn slaap. Het leven had totaal geen betekenis meer voor mij. Met mijn laatste moed heb ik een tijdje later toch mijn aangifte gedaan. Ik heb mijn medische documenten ingediend en mijn boven kleding stuk van toen ik verkracht ben. Het onderzoekproces is nog altijd bezig. Ondertussen ben ik mijn gezondheid, mijn geld, mijn baan en mijn toekomst kwijt. Ofdat het rechtvaardigheid zijn plaats gaat vinden weet ik niet...
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Verkrachting en soa

Wauw, dit maakt mij echt sprakeloos. Ik wens je echt heel veel sterkte. Verder zou ik die jongen echt aanklagen en alle medische kosten op hem verhalen. Het is heel goed dat je het topje nog hebt van die dag. Daarop kunnen nog sperma vlekken zitten. Verder alle chat/sms/whatsapp berichten zullen zeker in je voordeel werken. Maarja dat is maar het financiele/juridische plaatje. Je bent Phygisch natuurlijk ook gebroken. Ik hoop echt dat je door deze situatie heen komt en een nieuwe start kunt maken om je eigen dromen en doelen te behalen. Inshallah.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten