Wie kan uitdagen
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Wie kan uitdagen

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Wie kan uitdagen

Wie kan uitdagen? wie durft ?ik wacht al lang op een reactie?Ik ben de raki Abdelhakim uit Nederland. Zoek naar media- of religieuze instelling, of groep van moskeeŽn of islamitische raden in Europa. Om een wedstrijd tussen de raki s aan te kondigen, en te overwegen of men de tien moeilijkste gevallen kan behandelen (In aanwezigheid van patiŽnten of op afstand ter wereld) en De djinn weghalen zonder terug keer, op voorwaarde dat de gevallen zijn niet genezen gedurende tien of twintig jaar, ondanks de voortdurende rokia al die Jaren. met voorwaarden dat patiŽnten niet flauw vallen of schreeuwen tijdens de behandeling . De winnaar krijgt een certificaat van waardering voor zijn professionaliteit. I nsha Allah zal ik dit winnen zonder twijfel. Dit verzoek is alleen om patiŽnten te helpen genezen en niet het pad te volgen van degenen die zonder Hikma en gave voor geld praktiseren. en zonder Wijsheid of kennis of bekwaamheid om de djinn van de zieken af te leiden zonder terug keer. Iemand wordt geŽerd of beledigd in het examen Degenen die het examen niet halen, moeten de wereld van Rokia verlaten en de dienaren van Allah niet door leugens gek maken. en de mensen niet blijven bespelen. Tel: WhatsApp : 0031687797863 email : [email protected].

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Wie kan uitdagen

Uitdaging ?????We hebben niet de gewoonte om onze concurrenten (nep rakiís en imamís) te kloppen, maar het bedroeft ons dat Zieke mensen worden uitgemolken en kaal worden geplukt door jaren lang rokia te verrichten zonder resultaat. Uiteindelijk zijn ze duizenden euroís kwijt en hun leven gaat eraan kapot door djinn(Ďs) die wraak neemt na elke behandeling . Overtreders (nep rakiís en onwetende imamís) zijn tijdens rokia machteloos om de zieken te verlossen en te bevrijden van djinn(Ďs) en ze houden zich gescholen achter leugens en laten hopeloze zieke mensen geloven dat ze onder beproeving van Allah zijn en dat ze geduld moeten hebben, en dat ze meermalig rokia moeten doen, en maar valse hoop geven dat het dan goed zal komen (insha Allah). Maar het komt eerder goed met hun portemonnee. Want bij elke rokia moeten naÔeve mensen een klein bedrag geven, dat doet geen kwaad maar gedurende jaren zijn ze duizenden euroís kwijt zonder resultaat. En volgens de overtreders zal het nog goed komen. maar tevergeefs! En djinn('s) lacht hun uit want zij/hij weet dat een raki zonder hikma/gave niks kan bereiken behalve koran reciteren tegen vergoeding terwijl mensen ook koran op YouTube gratis kunnen beluisteren.Door deze uitleg hoop ik dat mensen wakker worden. Door oneerlijkheid van oplichters ( nep rakiís en onwetende imamís ) Daag ik iedere imam en raki in Nederland en Europa uit voor een wedstrijd. Lees deze oproep goed hier onder en geef uw mening! Wie wil de uitdaging aan gaan? wie durft? ik wacht al lang op een reactie? Tekst gepubliceerd op 15-12-2018Ik ben de raki Abdelhakim uit Nederland. Zoek naar media- of religieuze instelling, of groep van moskeeŽn of islamitische raden in Europa. Om een wedstrijd tussen de rakiís aan te kondigen, en te overwegen of men de tien moeilijkste gevallen kan behandelen (In aanwezigheid van patiŽnten of op afstand ter wereld) en De djinn weghalen zonder terug keer, op voorwaarde dat de gevallen niet genezen zijn gedurende tien of twintig jaar, ondanks de voortdurende rokia al die Jaren. met voorwaarden dat patiŽnten niet flauw vallen of schreeuwen tijdens de behandeling . De winnaar krijgt een certificaat van waardering voor zijn professionaliteit. Insha Allah zal ik dit 100% winnen zonder twijfel. Dit verzoek is alleen om patiŽnten te helpen genezen en niet het pad te volgen van degenen die zonder Hikma en gave voor geld praktiseren. en zonder Wijsheid of kennis of bekwaamheid om de djinn van de zieken af te leiden zonder terug keer. Iemand wordt geŽerd of beledigd in het examen.Degenen die het examen niet halen, moeten de wereld van Rokia verlaten en de dienaren van Allah niet door leugens gek maken. en de mensen niet blijven bespelen. En de vloek van Allah rust op leugenaars en overtreders. Tel: WhatsApp : 0031687797863 email : [email protected]

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten