5 jaar gevangenis
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 5 jaar gevangenis

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard 5 jaar gevangenis

"aaai naar marokko en plus we hoeven dit keer niet meer bij die irritante familie van ons te logeren omdat we een nieuwe huis hebben gekocht.
      ai ai ai moeilijk moeilijk" vertel ik aan me vriendin in holanda, die al in de put zit waarom zij niet op vak gaat.

in marokko:
      wie ben jij? je neef hehehe... wie ben jij? je tante hehehehe....wie ben jij? je nicht hehehe...oke leuk leuk zeg ik tegen ze en denk bij mezelf tfou 3la slijmende mensen ik ken ze niet eens, meisjes slijmen om met me broers te trouwen en die andere zwervers die willen....WAT??!! mij??maar ik ben net 10jaar what du fuck!! oooh wanneer is dit over ? nog een week.
      eh maar ff papa vragen of hij de tickets al gekocht heeft dan kan ik tenminste naar die dag uitkijken, hee papa heb je tawri9t an teyara al gekocht? hij kijkt me aan met een blik van "spreek of berbers of nederlands maar niet alletwee tegelijk"maar ja dit keer bleef het alleen maar bij die blik bij geen preek. (hamdolilah)
      oh ja dat heb ik al gedaan.... oh ja echt wanneer vertekken we dan? en binnen in me gaat er iets open een soort opluchten of heimwee weet niet was te jong om daar onderscheid van te maken......ehuuummm weet je ik heb het druk vraag het maar aan jemaam, oh ok is goed .
      JEMAAAA!!!

hee waar zat je nou?wanneer gaan we terug naar nl?

WAT!!????
      ja je hoort het goed zegt jema tegen mij, je gaat niet mee terug je blijft hier met je zusjes en broertjes....
      WAAAAAAAAhohhohohoh WAAROM ik wil terug! ik kan hier niet.....

nee dat moet a ..... van je vader maar zie dit gewoon als een lange vakantie want dit is alleen maar tijdelijk, en trouwens we zullen jullie iedere dag bellen enz...

ik ben nog maar ......a3ibadalah 10 jaar!! ik kan niet zonder maama wahohohohoh.....
      3abdal9adar ya bou3lam dhab al3al i3lya...wa tabrigh warouchigh azayik warasgigh, cha nal7ob wa thakigh tajidayi trajigh...

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard we wachten

hee ik ben het (somaya) ik had je onlangs nog op de chat gesproken en je vertelde me dat je nog deel II gaat schrijven van 5 jaar gevangenis eeeeh man schrijf snel het tweede deel, of wil je dat mensen gaan reageren op je stuk nou dan zeg ik hierbij tegen iedereen die dit leest reageer en jullie komen de geheimen te weten wat ieder marokaan nederlander meemaakt als die teruggaat naar marokko!!

xxxxxxxjes
      groetjes lala_nador

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Micheal Jackson veroordeeld tot 5 jaar gevangenis
      Door nl-x in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 06-06-05, 15:00
    2. Samir.A Krijgt 30 jaar gevangenis
      Door SportFreak in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 7
      Laatste Bericht: 23-03-05, 17:47