Satan ! Let Hier Altijd Op !
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Satan ! Let Hier Altijd Op !

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2003
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Exclamation Satan ! Let Hier Altijd Op !

SELAAM ALLEMAAL

DIT IS EEN VERHAAL WAT ECHT GEBEURT IS :

IK WAS OP VAKANTIE IN MAROKKO, EN OP EEN AVOND LIEP IK BUITEN.

TOEN NA EEN TIJDJE HOORDE IK IEMAND MIJ ROEPEN, IK DRAAIDE ME OM ,EN ZAG DAT HET EEN BEKENDE WAS.

DIEGENE BLEEF ME AAN KIJKEN EN WILDE EEN GESPREK MET ME VOEREN.

TOEN IK SNEL EVEN ,TOEVALLIG NAAR DE GROND KEEK , ZAG IK DAT DIEGENE GEEN NORMALE SCHOENEN/VOETEN HAD.

DIE PERSOON HAD : BOKKEPOTEN

IK SCHROK EN WIST HET METEEN , HET WAS EEN SHÉTAN.

IK DRAAIDE ME OM , EN LIEP SNEL WEG , IK BIDDE ONDERWEG , ALLAH IS DE ENIGE GOD , EN MOHAMMED IS ZIJN PROFEET(IN HET ARABISCH NATUURLIJK)

NA EEN TIJDJE DRAAIDE IK ME WEER OM , TOEN WAS DIEGENE VERDWENEN!

DAT ZEGT GENOEG , WAT IK DUIDELIJK WIL MAKEN MET DIE VERHAAL IS :

VOORAL ALS JE IN MAROKKO IEMAND ZIET , WAAR NIET VEEL MENSEN ZIJN , ALTIJD NAAR DE VOETEN KIJKEN !!

EN DAN WEG LOPEN . EN ZEG :ALLAH IS DE ENIGE GOD , EN MOHAMMED IS ZIJN PROFEET(IN HET ARABISCH NATUURLIJK)

DAN MOET HET INSHALLAH GOEDKOMEN.

SORRY DAT IK DIT MISSCHIEN VERTELD HEB , MAAR IK WIL JULLIE WAARSCHUWEN , HET IS ECHT NIET LEUK ALS JE IEMAND TEGENKOMT , DIE 100 % OP EEN BEKENDE VAN JE LIJKT , TERWIJL HET DIEGENE NIET IS !

JE KUNT EEN REACTIE TERUG PLAATSEN., SHOUKRAN !

SELAAM, Karim
      Plaats een berichtje terug , als je wilt ! selaam !

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2003
      Leeftijd
      33
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

wajaaw meen je dat nu? ik ben echt bang geworden als ik het was geweest had ik allang een hartaanval gekregen

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX-jes

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2002
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Creepy man... :-S

Adios
      Immortal

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Stond er niet gewoon toevallig een geit/bok naast hem?
      Wie heeft god bedacht?

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2003
      Leeftijd
      37
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

weeeeoh, effe seriues! Dat is echt kippevel man!!!!!!!!
      Ik tril helemaal en heb overal kippevel!

Weoooh, ik haat zulke verhalen, maar toch wil het altijd lezen

koesje fatima

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2003
      Leeftijd
      37
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

PS: Jopi is wel grappig he

fatima

Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2002
      vierde berg na de ezel en dan naar links bij de maraboet
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard

In Maroc vertellen wij elkaar dat soort verhalen 's nachts als we op 't dak zitten. Nou, je doet geen oog meer dicht...
      Brrrrrrrr.........

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2003
      Leeftijd
      33
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard brrrrrrrrr

een meisje vertelde mij een keer dat ze een hond zag veranderde
      in een bloedmooie vrouw met groene ogen. dat is erg het ergst is als je zelf zjnoen hebt.... brrr brrr bbrrrr brrbr

Important Prikker moonwalker's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      20

De meeste mensen vinden het sterke verhalen en dat ze niet gebaseerd zijn op de werkelijkheid. Maar de waarheid is heel anders. Hoeveel van jullie hebben niet eerder zo een verhaal gehoord van mensen die eerlijk en respectabel zijn??? "DJIN" bestaan wel...het staat immers in de Koran.
      Nu kom ik met mijn verhaal. Dit is echt gebeurt.

Ik woonde toen nog in Marokko. Ik was pas 13 en ik ging samen met vrienden naast een huis zitten waar onze familie ons altijd waarschuwden om niet te gaan. Op zo een leeftijd luister je niet meer naar je familie of wie dan ook. Dus hebben we drankjes gekocht (cola, pommes, fanta enz...) en broodjes met tonijn en worst. Het zou een lekker feestmaal worden om een uur of 22:00 's avonds. Daarna gingen we bij bovengenoemde huis. Het was leeg en stil aangezien er al jaren niemand erin woonde. Een vriend van mij had een RadioCassete speler meegenomen en zette het op zijn hardst. Aangezien het huis een stuk ver gelegen was hoefden we niet bang te zijn voor buurmannen of wie dan ook. We waren lekker aan het meezingen en grappen aan het vertellen. Sommigen van ons begonnen te dansen terwijl een andere jongen op de deur de rhytme meevolgde. Een andere jongen vroeg hem om daarmee te stoppen en we begonnen hem gelijk uit te lachen en voor angsthaas uit te maken. Terwijl de jongen die de rhytme mee volgde op de deur stond te bonzen gleed de deur geluidloos naar binnen. De jongen schrok zich een ongeluk en trok zich met een reflex terug van de deur. We zaten allemaal naar de deur te kijken niet wetend wat er uit zou komen. 2 vrienden hadden zich al tot een veilige afstand terug getrokken om het op een lopen te zetten. Geboeid keek de jongen die het dichtst bij de deur naar binnen, maar hij zag alleen maar duisternis. Langzaam trok hij zich terug en kwam bij ons staan. Opeens kwam er een man naar buiten. Geloof me! Dat beeld zou ik nooit vergeten, van mijn leven niet. Hij zei met een diepe stem:"Wat is dat voor herrie hier?". (In het arabisch natuurlijk). Voordat een van ons kon antwoorden wees een vriend van ons naar zijn voeten of beter gezegd bokkepoten. Tegelijkertijd zetten we het allemaal op een lopen. Een vriend die nogmaals om zijn schouder keek kreeg een oorveeg. Waarvandaan kon hij niet vertellen. Zijn gezicht keek dagenlang een kwartslag naar rechts. Hij kon het niet terugbrengen op de normale positie. Pas nadat hij het verteld had aan zijn moeder bracht ze hem naar een Imame die met behulp van Koran zijn gezicht op de juiste plaats wist te brengen.
      Sinds die dag lopen we om die vervloekte huis. We maken er geen grapjes meer over. Maar we zijn nu wel een ervaring rijker.

Dus vrienden, wees gewaarschuwd. Ik ken heel veel verhalen van eerlijke vrienden en familie. Als jullie geinteresseerd zijn dan hoor ik het van jullie.

Groetjes,

moonwalker
      Nsiti ma daze 3liya. Zjaya trop tard t3attalti.
      Loekan ghir bghiti, oe rditi biya. Ma twellish mezjliya sam7i liya.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2003
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wink

Adobilah in minasitan iraziem..

Stagforilah dat ik het hier over ga hebben maar Djins die bestaan echt ja.

Ik ben altijd heeel naief geweest en ik dacht altijd dat alles fabeltjes waren als er weer een keer werd verteld dat iemand door shoer of door een dijn gek is geworden.
      Todat ik het van heeeeeeeeeeel dicht bij mee mocht maken.

Ik zal het nooooit maar dan oooook noooit meer vergeten, het heeft me getekend voor de rest van mijn leven ik kijk anders tegen de wereld aan.

Alles begon met mijn neef in marokko.. die vent was zoooo afschuwelijk psygisch hij beweerde zelfs dat ik voor hem was geboren.
      Hij wou al met me trouwen toen ik nog een klein meisje was en ik de domme koe die ik ben, dacht alleen maar dat hij zo aardig voor me was omdat hij mijn neef is. Dus als hij bij ons op de koffie kwam dan praatte ik gewoon met hem en ik dacht altijd maar dat er niets achter zat.
      Tot dat ik om me dertiende ten huwelijk werd gevraagd dor hem, 7 jaar lang heb ik uitgelegd dat ik niet met hem wilde trouwen omdat hij niets maar dan ook niets voor mij betekende dan een familielid.

Op mijn negentiende merkte ik merkwaardige dingen aanmezef, ik had nachtmerries en ik droomde alleen over djijns (ik weet nu pas dat dat het is wat ik droomde) mannen met zwarte bokkepoten die me gevangen hielden, een gele huid en de kwijl die uit hun mond liep.
      Echt een kwelling die ik bijna elke maand moest doorstaan want vreemd genoeg kwamen deze dromen in de week van de volle maan.

Soms voelde ik een streling en soms werd ik wakker geschud.,een keer was het zelfs zo dat ik in de douche stond mezelf te drogen toen ik achter me een verschijnning in de spiegel zag.. Vreemd genoeg had dit geen gezicht maar het was een plasma een doorzichtig iets wat in het rond bewoog.. Elhamdolilah nuchter als ik was zij ik de elfath op en shadolailah ilah shadona mohamed rasolalah.
      Ik vertelde niemand wat ik had gezien ik durfte er niet over te praten, dus ben ik in de boeken gaan spitten.
      Daar kwam ik z(in de bieb) veel te weten te komen over dijns en dergelijke.
      Er strijken zich 2 volle jaren voorbij en vreemd genoeg slagen alle relaties die ik heb niet. En ik verbreek twee verlovingen.
      Ik had t gevoel te stikken en ik kreeg weer nachtmerries.

In de zomervakantie ging ik naar marokko en daar hoorde ik allemaal verhalen die me heel erg aan het denken zette.
      Ik logeerde bij mijn tante toen het balletje ging rollen, op een avond was ik alleen met de zus van mijn moeder die tevens in de bergen van marokko woont en ik vertelde haar wat ik voelde en wat ik bijna elke maand droomde en had gezien..

Mijn tante stikte en trok bleek weg. Die volgende morgen maakte ze me om 6 uur wakker en gebood me mijn kleren aan te doen en heel stil te wezen. "schiet op en wees stil"herinner ik me haar woorden.. Ik wrijf nog in mijn ogen ik denk wat bezielt haar. Ze had besloten dat we 3 uur gingen lopen naar een vrouw 4 bergen verderop///
      Mijn zussie en ik kijken mekaar aan en vinden het spannend, waarom ook niet.
      Om 9.00 in de ochtend ongeveer komen we eraan.. een half ingevallen huis die niet een een raam heeft.. Mijn tante klopt aan en ze roept asalaaam ben je er?
      MIjn hart klopt in mijn keel en het liefst wil ik keihard wegrennen.
      De vrouw doet open en ze vraagt ons wie we zijn, mijn tante die de discussie liever niet buiten wil voeren vraagt haar of we even naar binnen mogen komen, vervolgens lopen we mee naar binnen, met de vrouw voorop. Mijn tante vat haar kort samen wat er is en dat ik twee verlovingen verbroken heb.

Toen keek ze me aan met haar doordringerige ogen en zegt je bent niet
      alleen.. Blaas op deze telkraam (tesbih) en vertel me je moeders naam. Dat deed ik met een hartslag die je misschien hier in NL kon horen donderen. TOEN begon ze "Je hebt drie mannelijke djins om je heen die je gevangen houden". Ze zegt je hebt edegaaf kind en je bent heeel ziek.
      Ik huilde een oceaan van tranen, waar ze vandaan kwamen weet ik niet maar ik huilde zo hard dat ik flauw viel.
      Toen ik wakker werd zag ik de betraande ogen van me zusje en mijn tante... De nachtmerrie begon toen pas. Want ik was behekst en hoe kom je er van af. Maanden lang heb ik geworsteld en ik moest van alles drinken en verbranden.. mijn ouders zijn door een hel gegaan, mijn familie door het slijk gehaald. Maar toch ik wist dat ik beter zou worden.
      Desondanks hebben de middeltjes die gekregen heb in marokko me niet volldedig geholpen.. want ik had nog steeds geen innerlijke rust.

In nederland bezochten we een imaam, die mij heeft geholpen te genezen.. Ik lach weer zonder haatgevoelens en mensen merken aan me dat ik veranderd ben. Dus die Djins die bestaan net zoals wij bestaan. Er zijn goede en er zijn slechte en net zo als ons hebben zei een eigen wil.

IK ZAL DIT NOOOOOIT MEER VERGETEN EN IK ZAL NOOOIT de PERsOon vergeven die mij dit heeft aangedaan. Soms keert de angst weer terug en dan ben ik bang om te slapen.

Alah zal jullie behoeden insallah voor al het kwaad dat er is, want ennied (GELOOF) zal het tenslotte winnen.

Broeders en zusters pas goed op jullie zelf..

M3a salama Jasmina

Ps let niet op tik of schrijf fouten want ik heb dit aan een stuk door getikt

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Het is hier altijd zo rustig.
      Door Hoelahoep in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 3
      Laatste Bericht: 23-09-07, 14:01
    2. Tis hier altijd
      Door DiZA in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 17
      Laatste Bericht: 19-06-06, 00:52
    3. is 't hier altijd zo leeg?
      Door Disser© in forum Wie schrijft die blijft