En marokkaanse dilemma,
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: En marokkaanse dilemma,

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      36
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard En marokkaanse dilemma,

ik liep laatst op de kruiskade in rotterdam ,het was een zonnige middag,heel druk vanwege het mooie weertje.af en toe hoorde ik dan van die gekke marokkanen a zine of kom hier roepen ik trek me er niks van en loop gewoon door.totdat ik op een gegeven moment een meisjesstem hoorde ik draaide me om en zie een heel slordige meisje,haar haar helemaal in de war,haar broek helemaal gescheurd en afgezakt je kon zo in haar bips kijken,ze ziet heel bleek en heel verwarrend zegt ze: htini egti chi oro enchri bihe elgobzs.(geef me mijn zuster een euro zodat ik brood kan kopen).ik kijk haar heel geschrokken aan en er gaat er van alles door me heen:een marokkaanse junkie denk ik,heeft ze dan geen ouders of zo? mohim ik kijk haar heel doordringend aan ik zie dat ze nog heel jong is niet ouder dan 16 denk ik.opeens komt er zo een volslagen gek aanlopen helemaal high,ik ga gelijk een stap achteruit.het was een neger om precies te zijn hele rooie ogen en nog maar een tand over aan de voorkant.hij komt naar haar toe en pakt haar bij de arm terwijl hij haar afschudt vraagt ie : en heb je wat voor me geregeld ! op een schreeuwende toon.ik zie haar nog erger verbleken en haar gezicht helemaal verstrakken.nee piept ze maar ik zweer het dat ik het morgen voor elkaar zal krijgen,geef me het nou gewoon nu anders ga ik dood.ik denk he ze spreekt gewoon goed nederlands en ze is toch een verslaafde zoals ik dacht..opeens zie ik die monster een klein zakje uit zijn broekzak pakken ,hij laat het aan haar zien en zegt:wil je dit ? trillend kijkt ze snakkend naar het zakje en probeerd het te pakken en pats! hij geeft haar een keiharde klap precies op haar gezicht.zachtjes begint ze te huilen en smekend zegt ze alsjeblieft anders ga ik dood.haha lacht het beest en gaat er vandoor lachend van zijn daad.ik zie je morgen wel riep hij haar na en je weet met wat! het meisje zat gehurkt op de stoep met haar handen voor haar gezicht ik kon zien dat ze zich voor mij schaamde .en daar stond ik dan nog steeds in de war van wat ik allemaal had gezien.en wat moest ik nou doen in de naam van allah .haar zou laten liggen? of een handje helpen? tja ik had echt geen idee.er ging van alles weer door me heen.zo dacht ik het zal haar schuld wel zijn geweest,ik bedoel als ze een beetje haar hersenen had gebruikt dan zou het waarschijnlijk niet zo ver zijn gekomen.of zal er wel wat anders aan de hand zijn geweest? ik wist het niet .Nou daar stond ik dus,zonder enig benul,moet ik haar laten liggen en er vandoor gaan of moet ik een beetje genade tonen.Ze keek me met haar grote angstige ogen aan alsof ik haar lot in mijn handen had..........

Prikker AteiraM's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

humz, ja ik zou het ook echt niet weten hoor!!!!!!! echt een dilemma ja en ik haat dilemma's ik heb er nu ook 1

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      34
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Unhappy

Heb je haar zo achtergelaten???

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      34
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Geplaatst door Sahrazard
      Heb je haar zo achtergelaten???

ja daar ben ik ook benieuwd naar.
      geniet van je leven, maar hou het wel rustig!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Dilemma...
      Door Couscousje in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 7
      Laatste Bericht: 23-12-06, 19:31
    2. Dilemma...
      Door Couscousje in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 27
      Laatste Bericht: 08-11-06, 14:45
    3. Dilemma dilemma
      Door sienia in forum Wie schrijft die blijft