liefde op het eerste gezicht
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: liefde op het eerste gezicht

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard liefde op het eerste gezicht

hey

weten jullie al wat leifde op het eerste gezicht is????

nee he dat dacht ik al liefde op het eerste gezicht is nou dat mogen jullie verzinnen kom maar op wat is jullie liefde op het eerste gezicht

laat je mening horen mensen

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      36
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      32

Standaard

liefde op het eerste gezicht is als je iemand ziet en je denkt:

DAMN die moet ik hebben

Uploaded with ImageShack.us

Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Leeftijd
      37
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

Ik denk dat het een momentopname is, je kijkt net iemand in de ogen, die op dat moment ook op een bepaalde manier terugkijkt. Die bepaalde manier is moeilijk te omschrijven. Ik heb daar geen woorden voor en ik ben wel beniuwd naar diegene die dat wel heeft.

Maar meiden, liefde op het eerts gezicht is maar (zoals ik al zei) een momentopname. Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht maar niet in de eeuwige werking hiervan.

Believe me, ik spreek (schrijf) uit ervaring
      Iemand al kennen en je liefde laten groeien is veel sterker dan liefde op het eerste gezicht.

Het ergst nog is dat je een hele leuke jongen of meid ziet, je bent helemaal stapel op diegene, maar je knapt ineens helemaal af zodra diegene begint te praten! Dat is echt erg! Je komt er achter dat het gedrag en uiterlijk iets metelkaar in overeenstemming komen en wat verandert die liefde dan snel in een teleurstelling!

hahahah, erg ingewikkeld onderwerp

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Ik denk dat het een momentopname is, je kijkt net iemand in de ogen, die op dat moment ook op een bepaalde manier terugkijkt. Die bepaalde manier is moeilijk te omschrijven. Ik heb daar geen woorden voor en ik ben wel beniuwd naar diegene die dat wel heeft.

Maar meiden, liefde op het eerts gezicht is maar (zoals ik al zei) een momentopname. Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht maar niet in de eeuwige werking hiervan.

Believe me, ik spreek (schrijf) uit ervaring
      Iemand al kennen en je liefde laten groeien is veel sterker dan liefde op het eerste gezicht.

Het ergst nog is dat je een hele leuke jongen of meid ziet, je bent helemaal stapel op diegene, maar je knapt ineens helemaal af zodra diegene begint te praten! Dat is echt erg! Je komt er achter dat het gedrag en uiterlijk iets metelkaar in overeenstemming komen en wat verandert die liefde dan snel in een teleurstelling!

hahahah, erg ingewikkeld onderwerp

Inderdaad, precies wat jij zegt. Als je iemand beter kent dan is het heel anders. Je weet alles van diegene af en hij ook van jou. Dat is het mooie van liefde`>>> elkaar 100% vertrouwen en dat kan alleen als je de ander kent!
      ~°It's me >>> Just believe in yourself and beware of AllaH!!!~°

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      36
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      32

Standaard

nou sorry maar ik geloof wel dat liefde op het eerste gezicht ervoor kan zorgen dat je de rest van je leven met die persoon kan doorbrengen.

Ik vind het juist heel krom als je iemand al kent, ik bedoel dan moet je daar de liefde ook nog voor laten groeien.

En dat is precies hetzelfde als voor de persoon die je voor de eerste keer hebt gezien, daar moet je ook de liefde nog voor gaan laten groeien.

Dus dan kies ik liever voor een onbekende persoon want die kan je altijd nog "kneden". Terwijl dat bij een persoon die je al kent niet zo is.
      Die zou eerder zeggen je weet al heel lang hoe ik ben dus accepteer het maar.

Maar ja zo zie ik het weer. Elke persoon kijkt er anders tegen aan.

Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Leeftijd
      37
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

Lieve saidaatje,

Stel dat jij een fantastisch goeduitziende jongen ziet, hij is het helemaal en het klikt meteen. Jullie kijken elkaar aan en de vonk springt meteen over. De jongen komt op je afken je denkt HIJ IS HET HELEMAAL! Er komt beweging in, jullie spreken af en bla bla noem de rest maar op. Je denkt dat je hem wel na een paar maanden goed kent, en plotseling begint hij heel erg raar te doen. Kijk, dat kun je natuurlijk niet zien aankomen. Terwijl iemand die je al kent, zonder dat je daar een liefdesrelatie mee beleeft, die ken je al als "iemand die zichzelf is" Er zijn geen verrassingen meer.

Ik zeg niet dat dit altijd goed gaat, maar in de meeste gevallen gat loopt dit beter af dan liefde op het eerste gezicht, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Leeftijd
      33
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

sorry dat ik het zeg maar liefde op het eerste gezicht kan ook een nadeel hebben....

ik heb een keer meegemaakt dat ik een jonge in de stad zag hij was erg knap..ik leerde hem een beetje te kennen.. we gingen trouwen...
      de eerste paar dagen ging goed...maar derna niet meer....hij was Satan geworden echt gemeen ik mocht nie met me ouders praten enz...en me vriendinnen en als ie uit huis gaat dan doet ie de deur op slot zodat ik nie buiten ga....

maar gelukkig ben ik gevlugt......

majah zo zie je weer wat het kan hebben dus...

FUCK LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT!!

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

je heb wel gelijk hoor het heeft ook nadelen maar als iemand egt van je houdt he dan gat hij niet gemaan doen hoor misschien wel een keertje ruzie he maar niet dat je meteen gaat trouwen hoor hoe lang ben je eigenljk met hem opgetrokken voordat je trouwde

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Talking

liefde op het eerste gezicht, is lieve mensen.. dit..
      je ziet iemand en je denkt hij is het helemaal dat is het nog niet.., dat is iemand leuk vinden. als je daarna met die persoon gaat praten en het klikt en er is een chemie, je bent op slag verliefd denk je, dat is liefde op het eerste gezicht. Dit moet wel langer duren dan een dag, maar het is geen verplichting dat het de rest van je leven duurt, want niets is zeker. Conclusie.. liefde op het eerste gezicht is iets wat vanaf het begin maar tot een langere tijd duurt en het liefst tot altijd..

Maar dit is natuurlijk weer te mooi om waar te zijn..... voor mij in ieder geval.....

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      36
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      32

Standaard

hey mannen

laten jullie ook nog iets van jullie horen. Of is dit weer een typisch "vrouwenonderwerp".........

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. ~Liefde op het eerste gezicht~
      Door Twinkle_Croft in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 74
      Laatste Bericht: 10-02-06, 09:46
    2. Liefde op het eerste gezicht !
      Door Joesoef in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 34
      Laatste Bericht: 13-03-05, 22:26
    3. Liefde op het eerste gezicht!?