Once up on a time.......
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/33 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 330

Onderwerp: Once up on a time.......

Prikker maroROCKS's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Post Once up on a time.......

Salaam aleikoem

Ik zag hier leuke verhaaltjes dus ik dacht; "laat ik ook meedoen!"

Veel plezier met lezen(hoop ik )

Imane, imane! Word 's wakker ah slaapkop, we zijn hier om plezier te maken en niet om de hele tijd te slapen, zei selwa. Ja selwa, ik weet het maar de zon is zo lekker warm, ik ben gewoon vanzelf in slaap gedommeld. Ik en selwa zijn beste vriendinnen sinds de brugklas op de mavo en sindsdien ook onafscheidelijk. We zijn nu 22 jaar en hebben nooit ruzie gehad, wel ooit een meningsverschil maar nooit ruzie. We zijn dit jaar voor het eerst samen tijdens de zomervakantie, want zij woont in rabat en ik woon in tanger. Dit jaar heeft selwa besloten om de vakantie bij mij in tanger door te brengen, ik was natuurlijk helemaal door het dolle heen. Nu lagen we op het strand, selwa wou eventjes gaan zwemmen en ik besloot om ff lekker languit te gaan zonnen.. .hmmmm heerlijk ff helemaal nix aan m'n hoofd, alleen lekker ontspannen. En ja hoor selwa, komt me weer wakker maken.....ewa imane, komt er nog wat van? Ja wat nou selwa, ga ook ff zonnen en laat mij ff, ik lig net zo lekker. Nee imane, kom mee we gaan zwemmen en daarna mag je gaan zonnen, kom op hé! Oh ok is goed selwa, dus zo gezegd zo gedaan we gingen zwemmen en net toen we eruit wilden gaan, hoorden we ineens een vrouw schreeuwen en ze wees naar ons. Ik en selwa keken elkaar een beetje vreemd en onbegrijpend aan. ...wat roept ze nou vraag ik aan selwa. Ik weet 't niet zei selwa, we begonnen om ons heen te kijken en ineens zag ik achter ons allemaal luchtbellen boven water komen! Ooh s.h.i.t. dacht ik er is iemand aan het verdrinken, dus ik zwom er snel naartoe en ik dook naar beneden en greep om me heen, ineens voelde ik een klein lichaam en ik trok het mee naar boven. Toen ik boven water kwam, zag ik dat het een klein meisje was, maar ze bewoog niet. Selwa zwom naar me toe en zei; volgens mij is ze bewusteloos. Ik weet 't niet selwa, we moeten haar eerst uit het water krijgen, ik begon net naar de kant te zwemmen toen ik ineens iemand achter me voelde.......

......ik draaide me om en ik keek recht in de ogen van een jongeman. Ik keek hem vragend aan en toen zei hij geef het meisje maar aan mij, ik twijfelde eventjes maar besloot om het toch maar te doen, hij was sterker dan mij dus hij zou het sneller kunnen dan ik. Ik en selwa zwommen de jongen achterna en eenmaal uit het water rende hij met het meisje naar het strand en legde haar voorzichtig neer op haar rug. Hij deed zijn oor bij haar mond om te horen of ze nog ademde. En...leeft ze nog, riep ik? De jongen zei; ik voel haar hart kloppen maar ze ademt niet, dus we moeten haar mond op mond-beademing geven. Op dat moment hoorde ik ineens een vrouw hard schreewen en huilen...bentie, awilie bentie djellie.....mettet....kouli mettet? Ze keek ons vragend aan, maar de jongen was al met mond op mond-beademing begonnen....ik zat geschrokken te wachten op enig teken van leven, van het levenloze lichaampje. Na ongeveer 1 minuut(wat meer op een halfuur leek), zag ik dat het meisje ineens het water eruit begon te hoesten, de jongen duwde haar op haar zij zodat ze het water uit kon spugen. De moeder van het meisje ging vliegensvlug naar haar kind en omhelsde haar en begon de hele tijd te roepen: chokran ya rabi chokran! Door alle spanning en schrik had ik niet opgemerkt dat er een hele menigte om ons heen stond, ze zeiden allemaal hoe goed we(ik en de jongeman) wel niet gehandeld hebben. Maar op dat moment voelde ik opeens opluchting, want ik was zeer bang geweest dat het meisje het niet zou redden. Selwa pakte me vast bij m'n arm en zei; hallo aarde aan imane! Ja, zei ik wat is er? Ja dat kan ik beter aan jou vragen zei selwa, hé meid gaat het wel met je? Ja selwa, het gaat wel ik ben alleen even vd schrik aan het bekomen. De moeder kwam naar me toe en kuste m'n voorhoofd en zei; ik weet niet hoe ik m'n dankbaarheid moet tonen en omhelsde me stevig, ze ging weer naar die jongen toe en deed hetzelfde. Hé imane, kom we gaan wat drinken joh, zei selwa. Is goed zei ik en we liepen richting onze plaats waar we onze spullen hadden liggen. We droogden ons af en kleedden ons aan, ik deed een mijn witte linnen broek aan en roze shirtje, kamde mijn haren en deed ze in een staartje. We pakten onze spullen en net toen ik wilde aanlopen, voelde ik een hand op mijn schouder.......

.....ik draaide me om en keek in de ogen vd jongen die het meisje had gered. Hij keek mij aan en zei; ga je al weg? We hebben niet eens kennis gemaakt zei hij en stak zijn hand uit naar mij. Ik keek naar zijn hand en ik bleef even staren, ik dacht; pfff hier heb ik dus geen behoefte aan, eerst dat meisje dat bijna verdronk en nou weer zo'n iemand die me probeert te versieren. Maar ja, ik zal maar gewoon beleefd blijven dus ik gaf hem een hand en hij zei; ik ben anouar en glimlachte. Ik dacht ff na of ik m'n echte naam zou geven, maar dacht ach ik zie 'm toch nooit meer, ik ben Imane zei ik en glimlachte eventjes. "Ja dat dacht ik al" zei hij. Huh? Hoezo dan vroeg ik?

"My father taught me many things ... keep your friends close, but your enemies closer."

Would B Prikker YAHIA1983's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Smile maroROCKS

HE PROBEER JIJ ONS TE PESTEN OF ZO

ZOMAAR IN HET MIDDEN STOPPEN MET HET VERHAAL

HET HEEFT EEN GOED BEGIN MAAR IK WIL DE REST OOK LEZEN!!!!!!!
      [img]http://www.artuproar.com/uploads/skins/ compressed/angel.jpg[img]

Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard

Salaam aleikoem

hahahha yahia1983, ik moet natuurlijk de spanning er in houden hè Maar goed, hier nog een vervolgje dan, lees ze

Nou zei anwar; "herken je me niet?" Ik bekeek hem nog 's goed, maar ik kon geen beeld in m'n geheugen vinden van deze jongen. Sorry hoor zei ik, maar ik ken je niet en volgens mij, ken jij mij ook niet volgens mij heb je de verkeerde voor je. Anwar begon te grijnzen en zei; ooh dus jij bent niet imane die in drissia woont en een broer heeft die redouan heet? ???? Hoe weet je dat, ben je een vriend van m'n broer ofzo? Nee, zei anwar ik ken je van vroeger, toen we buren waren van elkaar in drissia, weet je dat niet meer? Buren.....??.....ooooooh jaaaaa nu je het zegt, maar het is zolang geleden, ik heb je niet eens herkend zei ik een beetje beschamend. Geeft niet hoor zei anwar het is inderdaad een lange tijd geleden een jaar of 10 ofzo....maar ik herkende je meteen, want sommige gezichten vergeet je niet zo snel knipoogde hij naar mij. Soooo volgens mij was dat een compliment, ik werd spontaan verlegen en ik wist niet waar ik moest kijken. Maar hoe gaat het met je anwar, vroeg ik? En hoe is het met nadia? Ja elhemdoelilah en met nadia ook heel goed zij gaat volgende week trouwen. Echt waar vroeg ik, want in gedachten weet ik nog hoe nadia altijd het huwelijk verafschuwde, maar ja wat wil je ze was toen nog 11 ofzo. Wat leuk voor d'r anwar, is het een jongen uit uit België( want hun wonen in antwerpen). Ja klopt, hij woont ook in antwerpen zei anwar. "Hallo ik ben 'r ook nog" hoor ik ineens, och jee ik was selwa helemaal vergeten. Ja sorry selwa, hé anwar dit is selwa, mijn beste vriendin. M3charfien zei anwar en gaf selwa een hand.

Ik bekeek anwar en merkte op dat het een mooie man is geworden, hij had pikzwart opgeschoren haar, en hij was breed en had buikspieren, mooie bruine tint en ....woooow....waar ben ik mee bezig....ik zat hem gewoon een beetje te observeren, "snap out of it Imane" dacht ik. Maarre eeeh anwar we moeten gaan zei ik. Gaan jullie nu al naar huis vroeg anwar? Nee zei selwa we gaan wat drinken, ik keek selwa met een dodelijke blik aan. Ooh zei anwar, ik weet nog wel een leuk restaurantje niet ver hiervandaan, zullen we met z'n allen gaan? Selwa keek mij aan en zei: 'nou lijkt mij gezellig, toch iman?". Ik keek anwar aan en twijfelde nog een beetje maar ik wou geen spelbreekster zijn en zei: ja mij best. Soooooo niet te enthausiast imane strax ga ik nog kapsones krijgen, zei anwar sarcastisch met een glimlach. Ja sorry ben gewoon een beetje moe denk ik. Geeft niet zei anwar, ik begrijp het, maar ik moet heel even naar fouad toe en hem vertellen dat we gaan. Fouad was de vriend van anwar en ze waren samen naar het strand gegaan, fouad was bezig met voetballen, toen anwar hem riep"fouad, foad!". Fouad draaide zich om en keek vragend naar anwar, hij gebaarde met z'n handen van "wat is er?" Anwar gebaarde hem om te komen, toen fouad er was stelde hij ze voor aan selwa en imane en vertelde het hele verhaal. Wat een toeval allemaal zei fouad, gaat het wel met je vroeg hij aan imane. Ja hoor nix aan de hand zei iman. "Oké en dus heeft anwar jullie nu gesmeekt om met ons wat te gaan drinken?" grijnsde fouad. Nee hoor, zei anwar ik heb gewoon m'n charmes gebruikt fouad, en ik kreeg echt een antwoord van mijn dromen. Oooh zei fouad, wat dan? Imane zei; "Ja mij best". We moesten allemaal even lachen, yek ah anwar mij een beetje uitlachen hè, zei ik. Nee, ik zou niet durven glimlachte anwar. Maar goed anwar, ik sta hier een beetje uit te drogen, gaan we nog wat drinken of hoe zit dat? Ja kom we gaan, mijn auto staat hier verderop vandaan. Auto? Je denkt toch niet dat ik bij jou instap, zei iman. Hij keek mij even aan en zei, lieve iman we zijn niet echt vreemden voor mekaar ik ken jou en je familie en jij kent mij ook, maar als jij het liever niet hebt, dan heb ik daar respect en begrip voor, dus jij mag het zeggen. Iman keek naar selwa en fouad en zei; we hoeven toch niet met de auto we kunnen een taxi nemen?". Dit vonden ze allen een goede oplossing en zo gezegd zo gedaan. Bij het restaurantje aangekomen, bestelden ze wat te drinken en begonnen bij te praten, ze lachten ook heel wat af.......ineens ging mijn telefoon af.....sorry ik moet ff opnemen. Ja hallo met imane? Het was mijn moeder, ze vroeg of ik iets vroeger naar huis zou komen omdat er bezoek zou komen. Ondertussen zag ik dat anwar mij aan het bestuderen was, toen hij zag dat ik het in de gaten had, glimlachte hij en keek weg. Ja is goed, men t3atalschi zei ik en hing op. Selwa, we moeten gaan want we krijgen bezoek en ik moet ff meehelpen. Oké is goed zei selwa. Nou dames, ik vond het heel gezellig, jammer dat jullie weg moeten zei anwar en keek mij een beetje teleurgesteld aan. Ja, wij meiden moeten altijd voor dit soort acties klaarstaan hè, grijnsde ik. Maar iman, mag ik je nr. dan kunnen we dit nog 's overdoen, vroeg anwar.

Ooooh nee, dacht ik; Ik wil het liefst helemaal nix met jongens te maken hebben op het moment, het is nix dan alleen problemen, problemen en nog eens problemen. Hé anwar begrijp me niet verkeerd ofzo, ik vond het heel leuk vanmiddag maar ik vind dat we het hierbij moeten laten. Anwar keek mij aan en zei; nou dan moet ik mijn charmes maar weer 's in de strijd gaan gooien. Ik keek hem vragend aan, wat is hij van plan? Hij fluisterde de ober iets toe en deze zette de muziek wat harder, het was een liedje van Amr diab(amr 3ein) en ineens begon anwar mee te zingen en te dansen, hij keek mij aan en kwam steeds dichterbij. OOhhhh god, iedereen keek ons aan, ik weet niet waar ik moet kijken, volgens mij ben ik al knalrood. "Anwar hou op", siste ik. Fouad en selwa amuseerden zich wel en de rest vd menigte in het restaurant ook zo te zien want iedereen begon mee te klappen. Net toen ik wilde weglopen, pakt anwar mij vast en sleept mij mee om te dansen.....nee anwar ben je gek geworden ofzo...nee anwar alsjeblieft ik schaam me kapot... ik moet gaan..... pas als je mij je telnr. geeft zei anwar, met een big smile. Ik was nog aan het twijfelen terwijl anwar mijn handen vastpakte en mij aan het dansen probeerde te krijgen. Oké...Oké anwar, is goed maar alsjeblieft hou op,(ik kon wel door de grond zakken op het moment) anwar hield op met zingen en dansen, iedereen lachte en klapte voor hem. Selwa en fouad kwamen naar ons toe, kom op selwa we moeten nu echt gaan zei ik met een schorre stem. We liepen met z'n 4en het restaurantje uit en anwar hield een taxi voor ons aan. Selwa nam afscheid van de jongens en stapte in net toen ik wilde instappen, pakte anwar mijn hand beet......ik keek hem vragend aan......ben je niet iets vergeten vroeg anwar. Ik keek hem niet begrijpend aan.....

"My father taught me many things ... keep your friends close, but your enemies closer."

Would B Prikker YAHIA1983's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Unhappy maroROCKS

Wist je dat jij een echte gemenerd bent

Net wanneer het spannend word, stop je gewoon
      Kom op met het hele verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!
      [img]http://www.artuproar.com/uploads/skins/ compressed/angel.jpg[img]

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard nou ja zeg!!!!!!!!!!!11

En wanneer komt de rest van het verhaal!!!!!!!!
      <Zou je hem a.u.b zo snel mogelijk afmaken>

-xx- soemia

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Leeftijd
      31
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard klasse.....

Jij hebt talent man,iedereen die hier verhalen schrijft heeft talent.Ik kan egt niet zo'n mooie verhaal schrijven die zo spannend is!!!
      MAAR WANNEER KOMT DE ANDERE STUK????????????JIJ GEMENERD! HAAH JUST KIDDING
      BESLAMMA
      Hanan
      KeEp SmIlInG wHaT tHe F*Ck HaPpEn!!EeN dAg NiEt GeLaChE iS eEn Dag NiEt GeLeEfD!!!!!!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Leeftijd
      31
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

om de 5 minuute kom ik kijken of je je de vervolgt heb gezet, en NEEN nog niet, kom nou,doe het me ni aan en zet de vervolg er op

groetjes xXxX ikram XxX LATERSSSS

Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard

Salaam 3aleikoem,

sorry mensen dat het zo lang duurde, maar dat komt omdat ik nog geen tijd heb gehad om verder te schrijven. Dus daarom nu een lang stukje om jullie voor je geduld te belonen

En nog bedankt voor jullie lieve reacties, vind het echt leuk en stimulerend!

Vervolg:

....."of wil je weer dat ik ga beginnen met zingen, vroeg anwar. Het kwartje viel eindelijk bij; "ik had hem mijn telnr. nog niet gegeven". Ooooh ja helemaal vergeten zei ik aarzelend......nou mijn telnr. is 06-19789926. Anwar sloeg het nr. op in zijn mobiel en zei; "nou nog veel plezier met jullie bezoek vanavond en glimlachte en zei; wel je mobiel aanzetten hè? Hij deed mijn deur dicht en de taxi reed aan, hij zwaaide nog eventjes naar ons. Pffffffffffff ben ik daar ook weer vanaf zuchtte ik. Selwa keek mij aan en zei; 'nou die anwar mag er wel wezen hoor". Ik keek haar aan en zei; "jou kan ik echt gewoon wel wurgen af en toe hè! Wat nou, vroeg selwa. Ja i.p.v. dat je je mond dicht houd, zeg je(ik doe nu ff selwa na) "nee hoor we gaan niet naar huis, we gaan wat drinken". En ooh ja" samen wat gaan drinken, ja lijkt ons wel leuk, toch iman? Selwa begint keihard te lachen.....tjee iman.....je bent echt leuk als je pissed off bent..hahhahaha. Yek vindt je dat leuk el hbiba, zei ik met een fake-lach. "Maar wat is er dan" vroeg selwa, want hij is toch een oude bekende van je en hij leek me een aardige jongen. Selwa je weet toch dat ik er geen behoeft aan heb en ik wil ook geen vals gevoel bij iemand overbrengen. Ja maar iman, je hoeft ook niet gelijk met 'm te trouwen, je kan 'm toch 1 kans geven om te kijken of het misschien de ware is? De ware bestaat niet a naïef mens, alle mannen zijn gewoon hetzelfde, natuurlijk zit er hier en daar wel een klein verschil maar over het algemeen zit er meer fout dan goed......ik zuchtte en keek uit het raam. We reden onze straat in, betaalden de taxi-chaffeur en net toen ik de huisdeur open wilde maken, deed iemand 'm al open en ik keek omhoog en zag......

een jongen van een jaartje of 24 staan, hij was best lang en goed gekleed; een pantalon(wit) ,met een zwart blouse;...hij had dik krullend haar maar het was wel lekker kort geschoren....."eeeeuuuh wie ben jij?" vroeg ik. Ik ben omar een vriend van je broer redouan en gaf mij een hand. Oooh zei ik, hij gaf selwa ook een hand en toen kwam mijn broer de trap aflopen......héeee el bnat... ons moeder vraagt of jullie snel gaan douchen en omkleden, want je weet het we krijgen strax bezoek, zei redouan. Ja is goed zei ik, maar waar ga jij naartoe dan? Ja zusje dat is het voordeel van het man-zijn, ik hoef natuurlijk niet te blijven om te helpen en grijnsde sneaky. Voordeel van het manzijn??.....pffff woahaahwaa je bedoelt van het breinloos-zijn....hhahahahha riep ik. Jajajjaja leuk iman, zei redouan..... maar wij gaan nu....beslama en hij en omar liepen de deur uit." Selwa, wat is er" vroeg ik. Oooooh nee niets hoor, ik keek haar aan....aaaah nee hè selwa zeg me dat het niet waar is! "Wat" vroeg selwa zehm heel onbegrijpend. Je gaat me toch niet vertellen dat je weer verliefd bent hè? Omar ziet er leuk uit selwa, maar houd je verstand er een beetje bij alsjeblieft hè! Die jongens van tegenwoordig zijn niet te vertrouwen joh! Ja tuurlijk iman je hebt gelijk dat weet ik, zei selwa maar omar heeft echt iets aparts. Ja dat zeg je bij elke jongen en toch breken ze altijd je hart, selwa. We gingen douchen en ons aankleden, ik deed een wit jurk aan waarvan de lengte net iets onder mijn knie kwam met daarop een leuk mintgroen 3kwart-mouw vestje, ik kamde me haren en deed snel wat lichte make-up op. Selwa had ook een jurk aangetrokken en was ook al helemaal klaar. Ineens ging m'n telefoon af..."hallo...iman neem je nog op of blijf je er leuk naar luisteren", riep selwa.

Ik nam op: "hallo met iman"....ahlen imane ik ben het......anwar. Ooh ja, ik moest ff nadenken zei ik. De man van je dromen en jij moest nadenken yek, lachte anwar. "De man van mijn dromen??.....pffff.....nee sorry ken ik niet".....lachte ik. We zaten een beetje te praten en te lachen toen ineens de bel ging....oooohhh eeeeuuuh anwar? Ja wat is er iman? Er is bezoek ik moet nu ophangen en hulpje gaan spelen voor ze...., aaaaaaacccccccccchhhh meskiena zei anwar plagend, maar is goed dan bel ik je nog, oké? Ja is goed anwar, doei.....doei liefje zei anwar. Toen ik ophing dacht ik nog aan zijn laatste woorden..."doei liefje".....shit....daar heb je het al, eerst is het liefje en dan schatje en voordat je het weet heeft ie je hart al gebroken, nee iman blijf er met je hoofd bij, dacht ik. Soooo dat was een hartverwarmend gesprek, giechelde selwa. Ja selwa wathever........ga de deur opendoen ofzo....

.......selwa deed de deur voor de gasten open terwijl ik nog ff snel de kamer opruimde, net toen ik klaar was en naar de gasten wilde gaan, komt selwa de kamer binnen rennen.....iman....iman...siste ze. Mellek vroeg ik, yek lebbas? Nou volgens mij is dit niet zomaar een bezoekje hoor, giechelde selwa. Wat bedoel je al hamka, vroeg ik. Nou, zei selwa; ze hebben bloemen bij, gebak en allerlei soorten lekkernijen en ik zag ook een paar ingepakte cadeautjes. Huh??....maar waarom dan er is toch geen feest ofzo zei ik. Iman voor een intelligent persoon kun je soms best dom zijn, lachte selwa. Ik keek selwa aan en schrok en zei; 'nee dat meen je niet, nee dat kan niet'. Ja dus toch wel zei selwa. Maar wie zijn het dan selwa? Weet ik veel zei selwa....maar het zijn wel mensen hier uit marokko kon ik opmerken. Shit zei ik, heb hier dus echt totaal geen zin in, vroeg mijn moeder me daarom om zehma mee te komen helpen? Mijn ouders weten dondersgoed dat ik nog lang niet wil trouwen dus waarom doen ze dit? Ja maar iman, ga gewoon naar binnen en als ze je om je hand vragen dan vertel je gewoon dat je niet wilt, simpel toch? Ja selwa, je hebt gelijk gewoon beleefd blijven en afwijzen. Ik ging de huiskamer binnen en zag langs mijn vader een onbekende man van een jaar of 50 zitten en een jongeman van een jaar of 27, hij zag er netjes en verzorgd uit. Langs mijn moeder zaten 2 vrouwen; 1 met een hoofddoek(waarschijnlijk de moeder vd jongen) en 1 zonder. Ik gaf de vrouwen de gebruikelijke 4 zoenen en de man en de jongen gaf ik een hand en ik ging naast selwa zitten. Hun allemaal waren druk in gesprek met elkaar, totdat opeens de ketel begon te fluiten....saved by the bell....fluisterde ik naar selwa die naar mij glimlachte. We stonden beiden op en liepen naar de keuken om thee te maken. Net toen we bijna klaar waren om de thee naar binnen te brengen, komt mijn moeder de keuken in. Ze zei tegen me; iman, weet je waarom deze mensen gekomen zijn? Ja mama antwoordde ik geïrriteerd, vroeg je me daarom om vroeger thuis te zijn en om mee te helpen zodat zij me zehma kunnen zien? Mijn moeder liep naar me toe en zei;"nou eerlijk gezegd wist ik hier zelf niets van, zij hebben mij ook niet verteld dat ze om je hand zouden gaan vragen". "Ewa 3la mensen, ze komen met een bepaalde doel en ze brengen jou niet eens op de hoogte?" zei ik. En trouwens, ze denken toch niet echt dat ik ze serieus neem, mgarba willen toch alleen papieren, zei ik een beetje boos. Mijn moeder keek mij aan en zei; 'iman, ik en jouw vader hebben jou nooit ergens toe gedwongen en dat zullen we ook nooit doen, maar het enige wat ik wel van je verlang is dat je strax, de mensen op een normale manier antwoord geeft, dus wel beleefd blijven imane lah rda3liek. Wacha a mama, zei ik en we gingen met de thee en dergelijke naar de huiskamer. Nadat ze allemaal een beetje gekletst hadden, pakte de moeder van de jongen mijn hand vast en keek mij aan en zei:

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Leeftijd
      31
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Hey zina merci om de vervolg erop te schrijven, maar nu maak je me nog nieuwgieriger je stopt altijd als de verhaal pas spannend word maar ja je wilt zeker (de spannig in laten)
      moehim je hoort nog wel van me apréz XxXxXxikramXxXxX

ps: dit verhaal is de MAX !!!!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2003
      Leeftijd
      38
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

aaah waarom ben je gestopt.... ik kan niet meer wachten van nieuwsgierigheid schrijf het vervolg snel op aub.....
      Echt een goed verhaal...

Liefs Leila

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. time out
      Door dodi_vega in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 10-02-07, 23:50
    2. School, werk (part time, full time) of gewoon niksen..
      Door Nido in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 8
      Laatste Bericht: 23-10-05, 20:59
    3. ~Part-time werken, maar full-time verdienen~
      Door Twinkle_Croft in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 4
      Laatste Bericht: 26-07-05, 10:02
    4. once upon a time
      Door saloua01 in forum Sterke verhalen
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 26-05-03, 15:47
    5. What Time It Is?