Kijk Uit Voor Msn
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Kijk Uit Voor Msn

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Post Kijk Uit Voor Msn

Sallaam allemaal
      Ik hoop dat jullie van dit verhaal genieten.
      Dit verhaal is niet door Maroccia geplaatst maar door Semtacks.
      Maar reacties kunnen wel naar Maroccia.

Titel: Kijk uit voor msn.....

"Mariam wat ben je boven aan het doen?" schreewt mama." Ja, ik ben me aan het omkleden" zeg ik rustig terug. Ik moest me namelijk omkleden om met me ouders naar de Moskee te gaan. (wat ik dus dageliks doe behalve tijdens mijn menstruatie) Hollend kwam ik naar beneden. Mijn ouders begonnen tegen mij te gillen ze zeiden:"Duurt het zo lang om je alleen maar aan te kleden, Tfoe vrouwen Jegg" mompelt me vader. Maar pa en ma mochten natuurlijk niet weten dat ik achter chat zat. Dus verzinde ik snel" Sorry, ik moest nog Lodoe doen" Moeder keek me raar aan en zei" Jallah zida ga naar de auto" . We reden naar de moskee. Onderweg keek ik naar de marokaanse meiden die er schaars bij liepen met jongens en een peuk. Ik dacht bij me zelf Willie Willie waar gaat dit heen met deze marokaanse meiden. Tegenwoordig is er geen schaamte geen respect en geen normen geen waarden. Echt niets meer. Ik zuchtte en dankte in me zelf mijn ouders. Op de wijze waarop zij mij hebben opgevoed. Ookal was ik er tijden niet zo blij mee. Maar uiteindelijk realiseerde ik me waarom ze me zo hebben opgevoed. Ze wouden natuurlijk voorkomen dat ik niet een van die verdwaalde kafirien zou worden. Tja, gelijk hebben ze. We waren onderhand al bij de moskee aan gekomen. Alle ogen waren op mij gericht. Vrouwen keken me aan zovan "Ja, ja de Heilige Fatima in Moskee en buiten de wilde Jessica". Tfoe, wat haat ik die roddeltantes. Ze moesten eens weten wat hun dochters buiten doen. Maar ja. Zo zijn marokanen praten altijd over andere mensen en vergeten altijd hunzelf. Me moeder pakte de Koran en begon te lezen. Ik zat naast haar en bewonderde haar. Ik was zo trots op haar als moeder. Wat zij allemaal heeft moeten meemaken met vader. Maar ja nu is alles Inshaallah weer goed. "Allah ho akbar" reciteerde de Imaam. We hadden gebeden. Toen we klaar waren liep ik met me moeder naar de voorkant. Zoals altijd pronkt mijn moeder tegen andere vrouwen over mij. zovan"Sofoe benti, Jet te sali" En zoals gewoonlijk zeiden de vrouwen. "Ewa tbarkelah 3liha" Ik wist dan niet hou snel ik daar weg moest komen. Ik zei tegen me moeder. "ma ik moet nog naar de stad om wat spulletjes te kopen". Me moeder zei vertrouwd: " Jallah sirie". Me moeder vertrouwde me 100%. Maar daar maakte ik dan ook 100% geen misbruik van. Ik pakte de tram naar de stad. Ik stapte de tram in. Ging zoals gewoonlijk helemaal alleen achter in zitten. En 2 haltes verder stapte er een hele mooie jongen binnen. Zijn ogen richten meteen op mij. Ik wist niet hoe snel ik me ogen van hem moest afhalen. Toen die langs me liep hield die gerespecteerd zijn hoofd omlaag. (dat is iets wat nooit gebeurd bij de marokanen) Hij ging achter me zitten. Maar ik zag hem via de weerspiegeling. OOhhh shit hij keek ook naar me. Ik begon te blozen. gelukkig kon hij dat niet zien. Ik stapte uit bij de stad. Toen ik langs de tram liep. Keek die naar me. Ik dacht bij me zelf van. Huhh, hoe kan ik nou aandacht krijgen van zo een mooie jongen. Ik zie er nog niet uit ook. Djallaba van me moeder die te groot is, een ongecombineerde gele hoofdoek, sportschoenen er onder aan. Willie 3la combinatie. De stad was bomvol.(zoals elke koopavond). Dus ik kocht snel mijn spulletjes en ging naar huis. Thuis aangekomen fluisterde mijn moeder haastend in mijn oren."willie rohi le betik je vader slacht je". Dus gehaast rende ik naar mijn kamer. Mijn vader kwam denderend de trappen oplopen en trapte de deur open. Hij schreeuwde tegen " Hih ka diri chatten he". Ik dacht bij mij zelf. Huhh, hoe weet hij dat nou weer? Maar ik had de computer vanmiddag aangelaten door de haast. En ik gloeide helmaal. Me vader sloeg me in mijn gezicht. En ik begon te schreeuwen en hij begon nog harder te slaan. Ik viel met een harde zwaai op de tafel. Me vader liep de kamer uit. Ik lag daar huilend als een klein kind. Niemand die mij kon trootsten. Mijn broer Hamid liep binnen niet dat hij mijn hielp daar niet van. Hij maakte het alleen maar erger. Hij begon te schreeuwen tegen mij: "dit is de laatste keer dat jij gaat chatten, zo zo dats mooi, mevrouwtje wil de hort op via de chat, Mezjen" Ik stond op en ging douchen, mijn hele gezicht was beurs. De volgende dag ben ik niet naar school gegaan. Dan sta ik helemaal voor paal. Dus ik besloot me ziek te melden. Ik liep naar beneden niemand was thuis. Pa was naar werk. Mijn broer had niet thuis geslapen zoals, gewoonlijk slaapt hij bij zijn vriendinnetjes. Maar ja, niemand zegt daar wat van. Hij is een jongen die mag dat en wij zijn meisjes die horen thuis in de keuken te staan. En dat is iets wat altijd zo zal blijven in de marokaanse cultuur. Ma was naar de winkels gegaan waar ze minstens 4 of 5 uur over doet. Je weet hoe dat gaat winkelen vrouwen tegenkomen praten, babbelen (schreeuwen). Dus ik had de gelegenheid om te gaan chatten. Ik starte de pc op en ging direct op tmf. En raakte aan de praat met een hele lieve jongen. Het klikte in een keer. Met moeite heb ik hem mijn msn gegeven. We gingen op msn verder. Op een geven moment stuurde hij een foto van zichzelf op naar mij. Ik wist niet wat ik zag. Het was een bloedmooie jongen. Ik sloot daarna gelijk af. En besloot om alsnog naar school te gaan. Haastend rende ik net op tijd de tram binnen en met haast ging ik zitten. En ja hoor daar zat die jongen die ik gisteren in de tram zag. De jongen keek me diep in de ogen aan. Hij keek heel lief naar me maar toch met medelijden in z'n ogen. Ik vergat die beurse plekken op mijn gezicht en keek beschaamd naar de grond. Ik stapte bij mij school uit. De jongen rende achter me aan. En vroeg of hij mij kon helpen. (aangezien die beurse plekken op mijn gezicht) Ik gaf hem geen ant en hij pakte mij bij mijn arm vast. En vroeg met een bezorgde stem wat er was gebeurd. Hij zei: "gister zag ik nog een mooie vrouw en nu zie ik een in elkaar geslagen vrouw" Ik zei: " nee, joh er is niets aan de hand. Hij pakte snel pen en papier en schreef zijn nummer op en gaf hem aan mij. HIJ zei:" als je hulp nodig hebt of wat dan OOK je kan me altijd bellen". Beschaamd zei ik: " nee, is echt niet nodig maar diep van binnen wou ik het wel aan pakken. Hij zei:" ik vergeef het je niet als je nu niet mijn nummer aan neemt. Ik pakte zijn nummer en liep weg. Na een hele lange schooldag kwam ik thuis maar er was nog steeds niemand thuis.Ik starte direct msn op. En die jongen met wie ik in de ochtend op tmf bezig was die was nu ook online hij heette Jassin. Dus ik raakte met hem aan de praat. En zo ging het dag na dag. Ik werd gewoon op pc verliefd op die jongen. Het kwam tot zo ver dat we telefonich contact met elkaar kregen en na veel telfoongesprekken was hij erg benieuwd naar hou ik er uit zag. Dus hij vroeg of we konden afspreken. Maar ik ben daar op tegen. Dat is neits voor mij afspreken met een jongen nog wel van msn of chat. Maar uit verliefdheid zei ik met me domme kop:" ja". Hij schreewde door de telefoon "jes eindelijk ik dacht dat dit nooit zal gebeuren". Dus ik kon niet weigeren. Ik zei:" is goed morgen om 1 uur bij de achterkant van station". We namen afscheid van elkaar. Er gingen allemaal ideeen rond in mijn hoofd. Als iemand mij nou ziet of als iemand er achter komt. Willie willie. Dus de volgende morgen had ik met een vermoeiende stem naar school gebeld en zei:"dat ik me erg misselijk voelde" Wat voelde ik me toch slecht alsl ik loog maar ja kan niet anders. Dus maakte ik mijn moeder wijs dat ik gewoon naar school ging. Ik had me netjes aangekleed en heel licht opgemaakt. Wachtend en zuchtend keek ik om me heen. Er kwam een mooie vette BMW voor me. De ramen gingen open. Er verscheen een mooi gezicht. Ik herkende hem gelijk van zijn foto op msn. Alleen was hij nu nog mooier. Hij glimlachtte naar me. En stapte zijn auto uit. En liep naar me toe. En zijn netjes Sallaam schoonheid. Ik kreeg alle kleuren vna de regenboog. En ik stapte zijn auto in. Ik voelde me heel erg ongemakkelijk. En hij merkte dat gelijk. Dus hij stelde voor om ergens wat te gaan drinken. In de resturant raakten we langzamerhand aan de praat. Hij vertelde dat hij een erfenis van 2000.000 miljoen gulden had geerfd van zijn vader. En grof zei ik:" ooohh vandaar die BMW" Hij lachtte en zei: " ja inderdaad vandaar die BMW, en dats wit geld geen hossel geld want daar doe ik gelukkig niet aan". Opeens ging zijn telefoon af. Hij zei: " ewa sahba ik kom". Toen zei die:" Hey, moet ik je niet naar huis brengen het is al 4 uur, straks gaan ze thuis zeiken". Ik dacht bij mij zelf zo zo hij weet zelfs dat ik niet laat thuis kan komen. Dus hij zette me 3 straten schter me huis af. Ik stapte de auto uit en nam de benen naar huis. Toen ik thuis aan kwam. Vroeg me broer aan me hoe laat ik uit was. Ik zei stotterend:"Uhh uhh half 4". HIj zei: " Je weet dat als ik er achter kom dat je liegt dan zwaait er wat voor je". Ik zuchtte. En mopperde tegne mezelf. " Ya rabbi wanneer ben ik weg uit dit huis, wanneer ben ik af van al die onderzoeken van waar ik was en van al dat geschreeuw. Ik startte de pc op en besloot aan mijn presentatie te werken. De telefoon ging af.Het was Jassin. Ik nam op en zei tegen hem of hij vanavond na 10 uur kon bellen. Hij zei haastig:"Ik wou alleen maar vragen of je nog gezeur hebt gekregen thuis." Ik zei :"Ja..gezeur is er altijd!". Hij zei:" Ewa..wat kan ik zeggen, hou vol, hang on..". En hij hing op. Ik had het gevoel alsof ik zweefde. Hij was zelfs bezorgd of ik gezeur thuis had gekregen.Welke jongen doet dat nou? Ik was zo blij met hem.Ik begon met de dag steed meer en meer voor hem te voelen. IK raakte helemaal verliefd op hem. We zagen elkaar steeds vaker. We konden niet meer zonder elkaar. We hadden voor zaterdag middag afgesproken, maar ik mocht van mijn vader niet naar buiten gaan omdat ik mijjn moeder moest helpen. Dus ik belde af. Ik ging op msn en hij was on-line. Hij vroeg mij of ik mijn camera kon opzetten van de pc, zodat hij mijn lieve gezicht kon zien. Ik deed mijn deur op slot en startte de camera aan ..daar zag ik Jassin.Hij zag er erg sexy uit. Hij had geen bovenstuk aan..een bloot borst. Hij was mooi gespierd. Hij schreef:" Hallo! Contact aarde..." Ik lachte en zei: Sorry ik was even afgeleid. Kun jij mij dan ook oafleiden vroeg hij mij lief.Ik zei..nee daar ben ik niet van gediend. Hij bleef maar zeuren. Ik besloot later alsnog mijn trui uit te trekken.Maar hij speelde een spelletje met mij.Als ik zou verliezen dat moest ik steeds iets uittrekken. Voordat ik het wist had ik alleen nog maar mijn ondergoed aan en hij alleen zijn boxershort.Op een gegeven moment raakte ik opgewonden en deed ik de camera steeds scherper. Boem Boem Boem!! hoord eik ineens op de deur. Mijn moeder gilde dat:" Ewa Mariam, ma tanodish tagamli?" Ik deed snel mn pyama aan en trok de stekker uit en deed de deur open. Mijn moeder vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei dat ik aan het leren was. Uiteindelijk ging mijn moeder weer weg en ik starte mn pc snel weer op.
      Ik zag Jassin lachen en vroeg hem wat er was. Hij schreef.."Als je morgen niet om twee uur naar me toe komt dan stuur ik deze band naar je ouders toe...en trouwens ..ik ken je broer.En die mag ook wel weten dat zijn zusje naakt zich laat zien via camera..." Zijn vrienden mogen ook wel exemplaren.." Ik voelde mn benen niet meer. Alles draaide om me heen en kon niet geleoven wat hij schreef. Ik probeerde te reagern, maar hij had mij geblokkeerd. Ik belde hem op, maar hij had zn mobiel uit staan. Ik kon het niet geloven dat die Jassin die ikkende en van hield, dit mij kon aandoen. Maar het ergste vind ik dat ik niets anders kan doen dan hem te gehoorzamen. Mijn ouders, mijn familie, de mensen in mijn omgeving en het allerergste ..mijn broer. Wat ga ikzeggen? Wat ga ik doen?

Mochten er reacties komen dan zal ik het vervolg afmaken.....
      Semtacks

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

wil je hem please verder afmaken ik ben echt benieuwd geworden please zo snel mogelijk.
      respect voor jou

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2002
      Leeftijd
      36
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Salaam

Maak deze verhaal zo vlug mogelijk af.Het was juist zo spannend.
      Jullie schrijven hier allemaal prachtige verhalen.

Ik hoor no wel van je?xxXxx

Important Prikker m!ssY's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      20

Standaard

more please more

ooh echt ferm verhaal !!!

grtz
      Carpe diem!

Prikker
      Ingeschreven
      May 2003
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard Re: Kijk Uit Voor Msn

ahlal,
      eeeeeeeeeeewaaaaaaaaaaaa ziddddddddddddddddd ashkatsennauman jullie laten ons altijd in spanning mn ik open dit 100000000keer per dag man en ikwordt telkens telerugesteld
      maar verwacht een vervolg ga zo door
      salaam rabeatje

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2003
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      24

Standaard

alstjeblieft allah ir ham jemak maak het af want ik wil hem aflezen plzzzzzzzzz???

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wink

Sallaam mensen

Thx voor jullie reacties ik stel dat heel erg op prijs.

Het verhaal komt nog deze week voor zondag in ieder geval.
      Maar ik ben nu heel erg druk bezig met mijn school vandaar dat ik niet verder kon schrijven.

Maar ik beloof het vrhaal komt voor zondag.

Oke, thallaw

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2003
      Leeftijd
      34
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

hey meid ga a.u.b verder het is echt mooi.

Ik ben zondag jarig dus ik verwacht van jou een vervolg okay

doei,

marocchik
      Allah...
      U bent de Schenker van mijn leven,
      U heeft mij zoveel moois gegeven,
      U bent het Licht waar ik mij toe wend,
      U bent de Kracht die mij beschermt

Prikker TunisiaGirl's Avatar
      Ingeschreven
      May 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

ey a.u.b maak die verhaal af ik wort er gek van ik moet hem verder lezen .U.B
      [GLOW=blue]Rood is de kleur van liefde..Zwart is de kleur van haat..Blauw is je oog als je over me praat![/GLOW]

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Kijk uit voor contaminatie
      Door HenkS in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 08-12-06, 07:29
    2. wordt wakker mensen ..kijk wat voor muziek ik voor jullie heb
      Door SportFreak in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 04-04-06, 18:02
    3. Kijk Kijk Kijk Wat een mooie meid
      Door Antwerpse_meid in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 15
      Laatste Bericht: 04-12-05, 14:10
    4. Kijk kijk kijk wat een mooie meid
      Door Souad in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 24-05-05, 21:12
    5. Kijk wat ik klaar gemaakt heb voor jullie ...Aid Maaltijd voor alle leden
      Door SportFreak in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 15
      Laatste Bericht: 21-01-05, 14:00

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten