Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen

Would B Prikker aem's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen

الحمد الله على نعمة الإسلام. ربنا أتينا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النارIk ben gematigde moslim die van zijn geloof houdt, religie staat hoog in het vaandel en probeer ik hierin zoveel mogelijk blijven groeien. Ik zou graag in contact willen komen met een gezellige, vrolijke, nuchtere, bescheiden, en vooral niet wantrouwend moslima die:Allah echt vreest in het zegen en doen. Werkt of wil werken voor zowel haar Dunya als Akhira.Voorkeur geeft om haar gebed op tijd te bidden.Wil zich verdiepen in Islam. Een goede Nejat heeft om te gaan trouwen. Al Salaam Alaikoum Zuster,De wereld is genot, en het beste genot daarvan is een rechtvaardige vrouw. الدنيا متاع و خير متاعها المرأة الصالحةMet de juiste intentie hoop ik 'Insha Allah' een zuster te vinden die bij mij past. Ik weet wat ik wil. Ik wil namelijk "Insha Allah " opnieuw een familie met kinderen gaan stichten. Ik zal mijzelf willen omschrijven als een oprecht, betrouwbaar, humor, gezellig, lief, serieus, spontaan, open en nuchtere man. Verder ben ik ambitieus op de juiste manier, en communicatie van beide kanten vind ik heel belangrijk voor een geslaagde huwelijk.Wat zoek ik verder in mijn partner:Een volwassen vrouw die optimistische karakter heeft.Een praktiserende zuster die wil investeren in een goede en stabiele huwelijk. Een Volwassen vrouw met de nodige levenservaring, netjes, openhartig, warm, lief en begripvol is. Rustig, humor, ambitieus, sociaal, positief, realistisch, bedachtzaam en zorgzaam. Komt ze uit een hechte familie en enigszins wordt ze gesteund door haar familie omtrent haar keuze voor islamHerkent je zich in mijn vragen? Voelt je zich aangesproken/geïnteresseerd door mijn bericht? Ben jij deze moslima? Of kent u iemand die aan eigenschappen voldoet? Dan zie ik je reactie tegemoet. Succes voor ons allen en bedankt voor het lezen.Groetjes, Wa Alsalaam AlaikoumAtef
      Laatst gewijzigd door aem; 24-06-18 om 19:16.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen

Jij kan me pm .wie weet

Would B Prikker aem's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

11111
      Laatst gewijzigd door aem; 21-04-18 om 13:49.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik.ben geen bkeerde moslima dus mijn nummer die heb ik je gestuurd maar vergeet het maar

soraya38
      Ingeschreven
      Feb 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Post Re: Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen

[QUOTE=aem;5599711]الحمد الله على نعمة الإسلام. ربنا أتينا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النارIk ben gematigde moslim die van zijn geloof houdt, religie staat hoog in het vaandel en probeer ik hierin zoveel mogelijk blijven groeien. Ik zou graag in contact willen komen met een gezellige, vrolijke, nuchtere, bescheiden, en vooral niet wantrouwend moslima die:Allah echt vreest in het zegen en doen. Werkt of wil werken voor zowel haar Dunya als Akhira.Voorkeur geeft om haar gebed op tijd te bidden.Wil zich verdiepen in Islam. Een goede Nejat heeft om te gaan trouwen. Al Salaam Alaikoum Zuster,De wereld is genot, en het beste genot daarvan is een rechtvaardige vrouw. الدنيا متاع و خير متاعها المرأة الصالحةMet de juiste intentie hoop ik 'Insha Allah' een zuster te vinden die bij mij past. Ik weet wat ik wil. Ik wil namelijk "Insha Allah " opnieuw een familie met kinderen gaan stichten. Ik zal mijzelf willen omschrijven als een oprecht, betrouwbaar, humor, gezellig, lief, serieus, spontaan, open en nuchtere man. Verder ben ik ambitieus op de juiste manier, en communicatie van beide kanten vind ik heel belangrijk voor een geslaagde huwelijk.Wat zoek ik verder in mijn partner:Een volwassen vrouw die optimistische karakter heeft.Een praktiserende zuster die wil investeren in een goede en stabiele huwelijk. Een Volwassen vrouw met de nodige levenservaring, netjes, openhartig, warm, lief en begripvol is. Rustig, humor, ambitieus, sociaal, possseer
      Salaam
      ik heb intresse .

soraya38
      Ingeschreven
      Feb 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

hoe kun je prive berichten stuuren of is alles hier openbaar?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten