Kan iemand me helpen met me vriend terug te krijgen???? Hij heeft in 1x afkeer van mij zonder enige reden ... nieuwe nrs hij negeert me op fb .. ik ben echt kapot en weet niet meer wat ik moet doen .... zou iemand me kunnen helpen hiermee .....
Kan iemand me helpen met me vriend terug te krijgen???? Hij heeft in 1x afkeer van mij zonder enige reden ... nieuwe nrs hij negeert me op fb .. ik ben echt kapot en weet niet meer wat ik moet doen .... zou iemand me kunnen helpen hiermee .....
Stuur me een bericht.
Beste dame,
Een goeie raad: blijf weg van "chowafa" en sommige l fki. De meeste werken met zwarte magie en dit is *shirk.
*Het grootste zonde: geloven in iets anders dan Allah swt.
(Laa hawla wa laa quwwata illa Billaah)
Aub vertrouw in Allah swt. Alles gebeurd met een goeie reden.
Alleen Allah swt weet wat het beste is voor ons. Het kan zijn dat die jongen niet goed voor je is? Of dat iemand anders jouw mektab is? ...
Uit wanhoop doet men verkeerde dingens. Dus aub wees geduldig! Geduld loont en vergeet niet kennis is macht.
Een goude tip: bid en vraagt Allah om een vrome man.
Succes,
Hey die moet je beter laten staan heb je niet nodig tog als je wilt help ik je normal manier om uit te vogelen waarom het zo is gegaan eenmaal gebruik gemaakt van shoafa of magie ben je letterlijk de (lul) Dan hang heb je geen kans na je dood , ik ben gewoon normale iemand met beetje kennis, wil je erover praten laat je horen, kom je uit oujda ? Me2
Hey anizza ken je mij je nr sturen prive ?
stuur me bericht ken heel goed chwafa ze is erg sterk
Pas op voor lid nawal12
Bladwijzers