gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk. - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/4 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 40

Onderwerp: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer36 Bekijk Berichten
      Vrouwen waarvan de mannen zulk gedrag vertonen komt deeld door de vrouwen waarmee ze zijn. Is de man gelukkig met zn vrouw waarom zou hij zn tijd en energie niet in zn gezin steken. Is daar wel eens over nagedacht?? IK bedoel waar 2 gedoe hebben hebben 2 schuld.

Ik praat uit ervaring. Dus ook jij hebt schuld dat je relatie zo is gelopen.

Spijtig maar waar.
      Daar ben ik het niet eens mee.
      Er zijn genoeg mannen die geen energie steken in hun gezin maar liever met vrienden willen hangen. Mannen die hun puberteit opnieuw willen belven en vindt dat de wereld om hun draait. Sorry maar er zijn heel veel mannen die zo zijn. Tuurlijk heb je ook slechte vrouwen, maar om te zeggen dat zulke gedrag van mannen deels door de vrouw komt vind ik echt niet terecht.
      Ik ben zelf een gescheiden vrouw van 35 jaar en heb een dochter van 9 jaar. Ik ben gaan scheiden toen mijn dochter een jaar was, en ben tot nu bewust alleen gebleven, bang om hetzelfde mee te maken als bij mijn ex. Ik ben er wel overheen en probeer nu wel te gaan daten. Maar je stelling klopt niet. Niet alles is zwart wit. Soms zijn er twee schuld maar niet altijd......

Berbermeisje, laat me weten of je iemand gevonden hebt die de moeite waard is, misschien dat ik ook hier iets ga plaatsen en of het uberhaupt de moeite waard is om hier iets te plaatsen......
      Laatst gewijzigd door Ladynora; 27-03-12 om 20:28.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

salaamouhaleikoum ik ben 36jaar ik heb twee liefe kinder dochter zoon me ex had geen respect aan me altijd ruzie thuis daarm heb ik juiste weg gekozen om te scheiden nu wl ik gaan trouwen as jij dat wl lieverd wl ik gelukkig maken .hier is mijn e-mail kan je me toevoegen praat wie verder hoe dat loopt . [email protected] groetjes xxjes

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hey berber meisje ik ben een gescheiden man en bij mij was het net andersom mijn vrouw had een dubbel leven en deed alles was haram is ik ben een nederlandse man van 35 en wil graag de juiste vrouwe vinden en die allah vreest..([email protected])

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ladynora Bekijk Berichten
      Daar ben ik het niet eens mee.
      Er zijn genoeg mannen die geen energie steken in hun gezin maar liever met vrienden willen hangen. Mannen die hun puberteit opnieuw willen belven en vindt dat de wereld om hun draait. Sorry maar er zijn heel veel mannen die zo zijn. Tuurlijk heb je ook slechte vrouwen, maar om te zeggen dat zulke gedrag van mannen deels door de vrouw komt vind ik echt niet terecht.
      Ik ben zelf een gescheiden vrouw van 35 jaar en heb een dochter van 9 jaar. Ik ben gaan scheiden toen mijn dochter een jaar was, en ben tot nu bewust alleen gebleven, bang om hetzelfde mee te maken als bij mijn ex. Ik ben er wel overheen en probeer nu wel te gaan daten. Maar je stelling klopt niet. Niet alles is zwart wit. Soms zijn er twee schuld maar niet altijd......

Berbermeisje, laat me weten of je iemand gevonden hebt die de moeite waard is, misschien dat ik ook hier iets ga plaatsen en of het uberhaupt de moeite waard is om hier iets te plaatsen......
      Hahaha..eigenlijk vind je dat ik gelijk heb. Alleen draai je er flink omheen.
      Schattig hoor.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

ahhaah nee vind zeker niet dat je gelijk hebt....maar netjes dat jij je eigen schuld wel erkent in je gebroken huwelijk.... en wat mij betreft mijn gebroken huwelijk...ik ben onschuldig

Would B Prikker Dienaresje.'s Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Vrouwen waarvan de mannen zulk gedrag vertonen komt deeld door de vrouwen waarmee ze zijn. Is de man gelukkig met zn vrouw waarom zou hij zn tijd en energie niet in zn gezin steken. Is daar wel eens over nagedacht?? IK bedoel waar 2 gedoe hebben hebben 2 schuld.

Spijtig maar waar.
      Subhan Allah.. Praat niet over iemand die je niet eens kent. Genoeg vrome zusters en of broeders die bij een verkeerde partner zitten. Maar dit is ook het leven.. Het leven gaat nimmer altijd goed. Iedereen maakt beproevingen mee.. En dat dus door een verkeerde partner, een keer te veel geld en een keer te weinig, ziektes en ga zo maar door. Daarvoor leven we hier.. We worden dagelijks beproefd. Maar sowieso is het oordelen aan Allah subhana wa ta'ala.. Alleen hij weet precies wat er zich allemaal heeft afgespeeld.

Topicstarter, moge Allah subhana wa ta'ala je een vrome man schenken waar jij naar opzoek bent insa'Allah. Inna Allaha ma'a sabereen. Waarlijk, Allah is met de geduldige. Houd je vast aan het geloof en mocht je iemand vinden vergeet dan vooral niet om dua te doen.. Doe het elke dag vraag of Allah subhana wa ta'ala het kwade van je weg wilt houden en je alleen het goede wilt schenken in het wereldse leven en in het hiernamaals. En vergeet Salaat Istikhara niet.

Wasalaam!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Salam aleikoum wa rahmouto allah wa barakto allah

Beste lieve Farida ,

ik zal u wat vertelen bij kort info .

ik ben namelijk geen Jamal maar dat Jamal is dat hij Familie Van mijn vrouw
      ik wil je vertelen ik lees dat verhaal dat u opzoek naarbehulpzame lieve berberse man, ik heb Jamal die woont in Marokko hij zit eigelijk beetje vedriet dat hij graag wilt trouwen met een lieve vrouw waar hij kan opbouwen samen leven dat hij graag serieus bij familie in Nederland blij zijn omdat hij wilt dat graag bij zijn zuster blijven zijn allemaal getrouwd die wonen in nederland wat ik wil je zeggen kan je wel meer info geven en over hem en telefoon van hem ik weet me zelf niet of je daar ook zou willen ook uit marokko willen trouwen want er zijn veel vrouwen willen uit marokko ik ben zelf getrouwed uit marokko van 21 jaar vrouw ik ben zelf namelijk 25 jaar oud mohim inchallah ik hoor het van je als goed is inchallah als het akkoord zullen wel ons allah goed tekomst brengen en goede leven inchallah goed pads paradijs

groete Abdelouahab

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Spijtig maar waar.

daar zit wil wat in,,,

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

hello daar vrouwtje , heb gespekt bij je, lijkt het me leuk dat we wat contact gaan hebben en krijgen indien intress . Hier alvast mijn facebook (El Abbaoui | Facebook)hoop nog Samen een keer stappen in het mooie gizellig chaten ik zou heel graag je leren kunnen voor sierieus inshallah en hoe is het met jou ;hoop iets van je te horen,
      GR

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Meis,
      Laat je niet kisten!\
      Komt uit een dergelijke situatie(gelukkig niet geheel hetzelfde) maar weet dat 'trekken aan een dood paard' niet lukt en dat je verschrikkelijk veel energie kunt verspillen aan een dergelijke relatie, maar dat het verstandiger is te vertrekken, al had je dat vroeger nooit gehoopt.....\Ik wens je succes en in shÁllah vind je de ware snel...!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. nederlandse moslima (gescheiden,kinderen) zoekt man
      Door sirin_ in forum Vrouw zoekt Man
      Reacties: 6
      Laatste Bericht: 12-06-12, 02:35
    2. Kinderen van gescheiden ouders zijn slechter in wiskunde
      Door Marsipulami in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 10
      Laatste Bericht: 05-06-11, 23:45
    3. Reacties: 3
      Laatste Bericht: 07-03-11, 00:17
    4. Gescheiden(marokkaanse) vrouwen met kinderen...
      Door _Maryam in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 62
      Laatste Bericht: 01-03-10, 10:01

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten