gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk. - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Salam mijn naam is Jalal ben 36. Jaar wil graag trouwen ben nu in Nederland met visum bij familie.en ben serieus zou graag iets leuk met jou doen om elkaar te leren kennen hoor graag van je en mijn Nederlands is niet oké wel Frans en Spaans en Arabisch

Groet Jalal
      Laatst gewijzigd door Jalal81; 08-01-18 om 22:07.

Could B Prikker amir1's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard Re: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berbermeisje Bekijk Berichten
      Beste serieuse en lieve mannen die willen trouwen, ik ben een leuke verzorgde en zorgzame

aantrekkelijke Marokkaans vrouw van 32 jaar met 2 prachtige kinderen van 9 en 5 jaar. Na een huwelijk van 11 jaar, ben ik sinds een half jaar gescheiden, ik kom uit omgeving van Nador en woon momenteel in Amstedam heb in het verleden in Vleuten gewoond. Ik ben gescheiden omdat mijn ex man een psychopaat bleek te zijn en alles deed wat god verboden had, vreemdgaan, gokken, blowen, geen verantwoordelijkheid nemen en 24 uur buiten hangen met vrienddinnen en geld opmaken, toch heb ik het 10 jaar weten vol te houden, maar het was geen mekrab, allah heeft me gelukkig bij hem weggehaald was niet veilig voor mij en de kids, ik werk in dagelijks leven als administratief medewerkster, Zoek een man dat tegenovergestelde is van mijn ex een man met een hart, dat bidt bang is voor allah en verantwoordelijk is tegenover zijn gezin, zijn rechten en plichten kent in het gezin en ook van leuke dingen houdt zoals winkelen, bios, Zoek liever een gescheiden man met 1 of 2 kinderen die ook een rugzakje met zich meedraagt en er natuurlijk leuk en verzorgd uitziet, ik ben 1,68 lang, stijl haar en licht huidskleur,en normaal postuur. Hoop dat allah mij een tweede kans geeft in de liefde en huwelijk,

Graag alleen serieuse reackties heb al genoeg meegemaakt en heb geen zin in Players.
      Salam. Heb intresse stuur een mij een privé bericht met mailadres als je wilt

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Hoi Dame ,
      Alles goed

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berbermeisje Bekijk Berichten
      Beste serieuse en lieve mannen die willen trouwen, ik ben een leuke verzorgde en zorgzame aantrekkelijke Marokkaans vrouw van 32 jaar met 2 prachtige kinderen van 9 en 5 jaar. Na een huwelijk van 11 jaar, ben ik sinds een half jaar gescheiden, ik kom uit omgeving van Nador en woon momenteel in Amstedam heb in het verleden in Vleuten gewoond. Ik ben gescheiden omdat mijn ex man een psychopaat bleek te zijn en alles deed wat god verboden had, vreemdgaan, gokken, blowen, geen verantwoordelijkheid nemen en 24 uur buiten hangen met vrienddinnen en geld opmaken, toch heb ik het 10 jaar weten vol te houden, maar het was geen mekrab, allah heeft me gelukkig bij hem weggehaald was niet veilig voor mij en de kids, ik werk in dagelijks leven als administratief medewerkster, Zoek een man dat tegenovergestelde is van mijn ex een man met een hart, dat bidt bang is voor allah en verantwoordelijk is tegenover zijn gezin, zijn rechten en plichten kent in het gezin en ook van leuke dingen houdt zoals winkelen, bios, Zoek liever een gescheiden man met 1 of 2 kinderen die ook een rugzakje met zich meedraagt en er natuurlijk leuk en verzorgd uitziet, ik ben 1,68 lang, stijl haar en licht huidskleur,en normaal postuur. Hoop dat allah mij een tweede kans geeft in de liefde en huwelijk,

Graag alleen serieuse reackties heb al genoeg meegemaakt en heb geen zin in Players.
      Salaam zuster, ik ben een gescheiden man met kinderen en ben 38 jaar. Verzorgd en sociaal en praktiserend

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hoi,
      Las je bericht
      Mocht je nog openstaan voor contact bericht me dan
      Groetjes

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodi Bekijk Berichten
      Hoi,
      Las je bericht
      Mocht je nog openstaan voor contact bericht me dan
      Groetjes
      Salaam mag ik je nr dan kan ik je beter leren kennen.. Wa asalamo wa3alaikom

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik ben niet zo bekend met deze site of chat... hoop dat mijn bericht prive is aangekomen bij jou.. hoop je snel te mogen spreken want ben nog niet de juiste tegen gekomen helaas.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

A Salamo wa3alaikom.. mag ik een reactie van jou want ben wel benieuwd naar jou... heb je verhaal gelezen...

geniet van het leven
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Hoi , kan je mij pm sturen wil graag met je praten

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hoi ik brahim,35 jaar,gescheiden en vader van 3 kinderen...

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. nederlandse moslima (gescheiden,kinderen) zoekt man
      Door sirin_ in forum Vrouw zoekt Man
      Reacties: 6
      Laatste Bericht: 12-06-12, 01:35
    2. Kinderen van gescheiden ouders zijn slechter in wiskunde
      Door Marsipulami in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 10
      Laatste Bericht: 05-06-11, 22:45
    3. Reacties: 3
      Laatste Bericht: 06-03-11, 23:17
    4. Gescheiden(marokkaanse) vrouwen met kinderen...
      Door _Maryam in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 62
      Laatste Bericht: 01-03-10, 09:01

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten