gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Beste serieuse en lieve mannen die willen trouwen, ik ben een leuke verzorgde en zorgzame aantrekkelijke Marokkaans vrouw van 32 jaar met 2 prachtige kinderen van 9 en 5 jaar. Na een huwelijk van 11 jaar, ben ik sinds een half jaar gescheiden, ik kom uit omgeving van Nador en woon momenteel in Amstedam heb in het verleden in Vleuten gewoond. Ik ben gescheiden omdat mijn ex man een psychopaat bleek te zijn en alles deed wat god verboden had, vreemdgaan, gokken, blowen, geen verantwoordelijkheid nemen en 24 uur buiten hangen met vrienddinnen en geld opmaken, toch heb ik het 10 jaar weten vol te houden, maar het was geen mekrab, allah heeft me gelukkig bij hem weggehaald was niet veilig voor mij en de kids, ik werk in dagelijks leven als administratief medewerkster, Zoek een man dat tegenovergestelde is van mijn ex een man met een hart, dat bidt bang is voor allah en verantwoordelijk is tegenover zijn gezin, zijn rechten en plichten kent in het gezin en ook van leuke dingen houdt zoals winkelen, bios, Zoek liever een gescheiden man met 1 of 2 kinderen die ook een rugzakje met zich meedraagt en er natuurlijk leuk en verzorgd uitziet, ik ben 1,68 lang, stijl haar en licht huidskleur,en normaal postuur. Hoop dat allah mij een tweede kans geeft in de liefde en huwelijk,

Graag alleen serieuse reackties heb al genoeg meegemaakt en heb geen zin in Players.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

uppppppppppp

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

sallaam dame ben 38 en heb 2 kids gescheiden
      zie er leuk uit hoor van je groetjes

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

salaamouhaleikoum ben 31 jaar heb 2 kindjes en ook gescheiden

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Beste jongedame,
      Spijtig dat dit je is overkomen.
      Heb ook aardig wat meegemaakt en heb 2 hele leuke kids.
      Het leven loopt eenmaal zo als het gaat, komt inshallah weer goed als je hart maar op de goede plek zit.
      Heb je zin in een leuk gesprek en wie weet...... dan hoor ik van je.
      Het gaat je goed.

Groetjes

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berbermeisje Bekijk Berichten
      Beste serieuse en lieve mannen die willen trouwen, ik ben een leuke verzorgde en zorgzame aantrekkelijke Marokkaans vrouw van 32 jaar met 2 prachtige kinderen van 9 en 5 jaar. Na een huwelijk van 11 jaar, ben ik sinds een half jaar gescheiden, ik kom uit omgeving van Nador en woon momenteel in Amstedam heb in het verleden in Vleuten gewoond. Ik ben gescheiden omdat mijn ex man een psychopaat bleek te zijn en alles deed wat god verboden had, vreemdgaan, gokken, blowen, geen verantwoordelijkheid nemen en 24 uur buiten hangen met vrienddinnen en geld opmaken, toch heb ik het 10 jaar weten vol te houden, maar het was geen mekrab, allah heeft me gelukkig bij hem weggehaald was niet veilig voor mij en de kids, ik werk in dagelijks leven als administratief medewerkster, Zoek een man dat tegenovergestelde is van mijn ex een man met een hart, dat bidt bang is voor allah en verantwoordelijk is tegenover zijn gezin, zijn rechten en plichten kent in het gezin en ook van leuke dingen houdt zoals winkelen, bios, Zoek liever een gescheiden man met 1 of 2 kinderen die ook een rugzakje met zich meedraagt en er natuurlijk leuk en verzorgd uitziet, ik ben 1,68 lang, stijl haar en licht huidskleur,en normaal postuur. Hoop dat allah mij een tweede kans geeft in de liefde en huwelijk,

Graag alleen serieuse reackties heb al genoeg meegemaakt en heb geen zin in Players.
      Hoi hoi,

Je verhaal is duidelijk, heel erg sterreotype en herkenbaar, desalniettemin heeft het mijn aandacht getrokken, volgens mij bezit jij een sterke karakter?? Ik heb veel respect voor vrouwen die zich uit deze situaties. Weten te vechten. Alleen hoop ik niet dat je ex nog steeds spyxho en jaloers is?? Slecht voor je eventuele nieuwe relatie (s) voor de rest kan ik wel allerlei leuke dingen over mezelf vertellenmaar dat is ook slechts een schijnwereled..alhoewel ik heel verzorgd ben en een klein beetje ijdel, niet veel hoor....ik hou van leuke dingen doen, zit in een scheididng en heb 2 jongens. En voor de rest hou ik van verzorgde types, lingerie etc de rest laat ik aan jou. Ps zit regelmatig in het buitenland vvanwege mijn werk.

Gr
      Joe

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2007
      Leeftijd
      47
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

salam alles goed,,sorry om te horen van die ex van jou,,inchallah zal allah jou belonen met een goeie man deze keer,,,

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Trieeeeeeeeeeeeeest allemaaaaaaaaaaaal!!!!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: gescheiden vrouw met 2 kinderen wil een kans op een goed huwelijk.

Hoi.... Ik weet niet of je het liegen te zwaar opneemt en dat je, of dat je echt veel liegt. Ik geloof niet snel iets. negatieve en positieve reviews zijn niet :/

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Vrouwen waarvan de mannen zulk gedrag vertonen komt deeld door de vrouwen waarmee ze zijn. Is de man gelukkig met zn vrouw waarom zou hij zn tijd en energie niet in zn gezin steken. Is daar wel eens over nagedacht?? IK bedoel waar 2 gedoe hebben hebben 2 schuld.

Ik praat uit ervaring. Dus ook jij hebt schuld dat je relatie zo is gelopen.

Spijtig maar waar.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. nederlandse moslima (gescheiden,kinderen) zoekt man
      Door sirin_ in forum Vrouw zoekt Man
      Reacties: 6
      Laatste Bericht: 12-06-12, 01:35
    2. Kinderen van gescheiden ouders zijn slechter in wiskunde
      Door Marsipulami in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 10
      Laatste Bericht: 05-06-11, 22:45
    3. Reacties: 3
      Laatste Bericht: 06-03-11, 23:17
    4. Gescheiden(marokkaanse) vrouwen met kinderen...
      Door _Maryam in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 62
      Laatste Bericht: 01-03-10, 09:01

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten