gezocht,man met kind(eren) voor vrouw met 2 kinderen. - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/4 EersteEerste ... 234 LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 39

Onderwerp: gezocht,man met kind(eren) voor vrouw met 2 kinderen.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: gezocht,man met kind(eren) voor vrouw met 2 kinderen.

Ik zal niet meer reageren op deze topic, mocht je raad en wijzer willen worden ..hier op de site is genoeg te vinden over wel en wat niet te doen in de Islam.....ik heb geen zin in discussie......en mevrouw heeft hier niet omgevraag die deze topic gestart is....zij wil enkel een leuke man vinden....
      Succes meid...Insallah met de wil van Allah (swt) zul je die vinden....
      Moebarak Al id...voor jou/familie en kids

Banned
      Ingeschreven
      May 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ladynora Bekijk Berichten
      Dat deel over prins/profeet mozes klopt, maar wie heeft het over BEDRIEGEN, VERVANGEN....we hebben het over trouwen na een scheiding of dood. Dat is geen bedriegen of vervangen van moeders of vader. Geen levend wezen op deze aarde is te vervangen. Wij volgen als soena's de weg van onze profeet Mohamed (vzmh) anders waren wij nu Joden ipv Moslims. Profeet Mohamed (vzmh) zelf was getrouwd met zijn eerste vrouw Lala Khadija en zij was een weduwe met KINDEREN. EN dan durf jij te zeggen..........."; niet misbruikt worden door de scheinheiligen in de tijden van nu en in de situaties van n;"
      Schaam je diep om het recht van een vrouw/man af te pakken die gescheiden of weduwe zijn om te hertrouwen......Deze recht heeft Allah (swt) door onze profeet Mohamed (vzmh) als voorbeeld aan ons te geven. Het is een souna en zeer aangeraden voor een vrouw om na de dood van haar man of scheiding snel te hertrouwen...... Lees je boeken en doe wat kennis op.... Het geven van verkeerde uitleg/advies is ten zeerste verboden.....Een mens mag niets haram/slecht maken wat wel toegestaan is in de Islaam....
      Mocht mijn dag Insalah komen zoals Allah (swt) het voor mij geschreven heeft, dan zou ik heel graag een goede moeder voor mijn dochter willen hebben....die voor haar zal zorgen

Ter correctie: ik sta niets toe wat niet geschreven is, Ik ben geen profeet en iedereen zal naar zijn/haar daden beoordeeld worden

Je zegt " jij beweerd goed gelovig te zijn in rabi allah"Zeg dat nooit en te nimmer zoiets tegen een mede moslim. Allah (swt) heeft jouw niet op wereld gezet om iemand te beoordelen. Op de dag des Oordeels zal blijken wie wel of niet goed gelovig zijn. Het is niet aan jou of ik dat wel of niet ben

Gij zal niet oordelen of veroordelen

Moebarak Al id....mocht je het vergeten zijn...wat voor dag het is...

Hier nog een tip: Als je het over onze profeten hebt zet dan erachter "vzmh"( vrede zij met hem) of Sallaoelahalajawasalam. Niemand mag de naam van onze profeet Mohamed (vzmh) uitspreken/schrijven zonder deze zin erachter. Schrijf je over Allah zet dan erachter "swt" (Soebhanawathalla)
      sorry voor de late reactie maar ik heb geen oordeel alleen een mening.... maar het ga je goed in naam van rabi allah en in naam van alle profeten vzmh (vrede zij met hun)... dat het jullie verstand is dat een vervangende vader zich in de slaapkamer bevind met de ex vrouw dit in de harten van de kinderen en in het hart van: de overleden en of gevangenne originele vader,dit in rabi allah en in jullie kerk gangen en in jullie sala gebeden ....wel dat je hebt opgemerkt dat ook na jou overlijden dat je wenst dat jouw lieve dochter mag zijnd in het beheer van een vervangende moeder die zich zal bevinden in de slaap kamer met jouw ex man dit in het hartje van jouw dochter en in het jouw hartje dit in rabbi allah ... dus jij beweerd dat je aan het oudheid Van profeet mohamed (vzmh) mag blijven vasthouden dus ook leven in oude huizen zonder sanitaire voorzinningen en leven in viezigheid ...dus helemaal geen respect voor de schone namen van de: overleden en of gevangenne en of gescheiden originele vaders/moeders .... sorry voor dit al dat ik mijn hartje een mening laat uitspreken tot jou...het ga je goed en hou je sterk met verstand erbij voor jouw en jouw dochter en jouw originele man .....ik zal hier ook niet meer op reageren want het is verspilde tijd vind ik want mensen blijven vasthouden aan de oudheid viezigheden . doei en veel succes gewenst van een stille stem zonder waarde .

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laloon Bekijk Berichten
      sorry voor de late reactie maar ik heb geen oordeel alleen een mening.... maar het ga je goed in naam van rabi allah en in naam van alle profeten vzmh (vrede zij met hun)... dat het jullie verstand is dat een vervangende vader zich in de slaapkamer bevind met de ex vrouw dit in de harten van de kinderen en in het hart van: de overleden en of gevangenne originele vader,dit in rabi allah en in jullie kerk gangen en in jullie sala gebeden ....wel dat je hebt opgemerkt dat ook na jou overlijden dat je wenst dat jouw lieve dochter mag zijnd in het beheer van een vervangende moeder die zich zal bevinden in de slaap kamer met jouw ex man dit in het hartje van jouw dochter en in het jouw hartje dit in rabbi allah ... dus jij beweerd dat je aan het oudheid Van profeet mohamed (vzmh) mag blijven vasthouden dus ook leven in oude huizen zonder sanitaire voorzinningen en leven in viezigheid ...dus helemaal geen respect voor de schone namen van de: overleden en of gevangenne en of gescheiden originele vaders/moeders .... sorry voor dit al dat ik mijn hartje een mening laat uitspreken tot jou...het ga je goed en hou je sterk met verstand erbij voor jouw en jouw dochter en jouw originele man .....ik zal hier ook niet meer op reageren want het is verspilde tijd vind ik want mensen blijven vasthouden aan de oudheid viezigheden . doei en veel succes gewenst van een stille stem zonder waarde .

Ik wilde niet meer reageren, maar dit moet effe

Wat voor een loser ben je....
      Hoe durf je te zeggen dat we aan het oudheid van Profeet Mohamed (vzmh) mag blijven vasthouden en ook leven in viezigheid zonder sanitaire voorzieningen....
      Hoe druf je de naam van onze profeet Mohamed (vzmh) in een en dezelfde zin te gebruiken met viezigheid....
      SCHAAM je diep
      Moet je je niet vijf keer per dag wassen om de salaat te verrichten? Is het niet aan ons onderwezen door onze profeet Mohamed (vzmh) om ons schoon en netjes te houden zodat ander mensen geen last van ons hebben???????
      De schoonste mensen zijn de Moslims, in die tijd en in deze tijd. WC of geen wc water is aan ons gegeven

Het is jouw domme mening idd, dus doe niet zoals je in je eerste reactie geschreven hebt dat het onze geloof is.
      Het is een domme mening van een alfabeet die verstand noch iets zinnigs te zeggen heeft.
      Doe de wereld een plezier en hou je stinkende mond, want wat je nu schijft is enkel viezigheid en rottigheid.

En zoals ik eerder zei: Ja, als mijn tijd gekomen is zoals Allah (swt) het voor mij geschreven heeft..... hoop ik op een goede moeder voor mijn dochter. Hopelijk nog een beter zodat haar pijn van mijn verlies verzacht zal worden.

Ga aub Nederlands leren schrijven, want de helft moet ontcijfers worden..voor men het kan begrijpen.....
      Ga je koran lezen en vraag Allah (swt) om vergevenis voor je domheid....Schaam je dubbel zo diep

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

man 41 gescheiden 2kids (niet bij me) muslim die vast bid , rook niet drink niet 183cm
      i think we have a lot of thinks in common
      privatepilot(at)live(dot)be

Banned
      Ingeschreven
      May 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hoe durf je te zeggen dat we aan het oudheid van Profeet Mohamed (vzmh) mag blijven vasthouden en ook leven in viezigheid zonder sanitaire voorzieningen....
      Hoe druf je de naam van onze profeet Mohamed (vzmh) in een en dezelfde zin te gebruiken met viezigheid....
      SCHAAM je diep
      Moet je je niet vijf keer per dag wassen om de salaat te verrichten? Is het niet aan ons onderwezen door onze profeet Mohamed (vzmh) om ons schoon en netjes te houden zodat ander mensen geen last van ons hebben???????
      De schoonste mensen zijn de Moslims, in die tijd en in deze tijd. WC of geen wc water is aan ons gegeven

Het is jouw domme mening idd, dus doe niet zoals je in je eerste reactie geschreven hebt dat het onze geloof is.
      Het is een domme mening van een alfabeet die verstand noch iets zinnigs te zeggen heeft.
      Doe de wereld een plezier en hou je stinkende mond, want wat je nu schijft is enkel viezigheid en rottigheid.

En zoals ik eerder zei: Ja, als mijn tijd gekomen is zoals Allah (swt) het voor mij geschreven heeft..... hoop ik op een goede moeder voor mijn dochter. Hopelijk nog een beter zodat haar pijn van mijn verlies verzacht zal worden.

Ga aub Nederlands leren schrijven, want de helft moet ontcijfers worden..voor men het kan begrijpen.....
      Ga je koran lezen en vraag Allah (swt) om vergevenis voor je domheid....Schaam je dubbel zo diep

Banned
      Ingeschreven
      May 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

het is duidelijk dat de satanisme van jullie voor de gemakszucht misbruik/gebruik maakt van de naam van profeet mohamed vzmh ,dus jij onwetende verklaard dat de profeet mohamed vzmh die dient als voorbeeld voor ons ,dat ook de profeet mohamed vzmh (na zijn dood) de zijne vrouwe de slaapkamer mag delen met een andere man,is dat jouw respect en eer hebben voor profeet mohamed vzmh zijne bestaan,nou snotneus of je liegt tegen over je zelve, of je bent geestelijk gehandicapte ,maar in ieder geval ik zal nooit accepteren dat de profeet mohamed vzmh (ook na zijn dood) dat zijne vrouw de slaapkamer mag delen met anderen,dit is mijn verklaring en eer voor profeet mohamed vzmh en voor rabbi allah god de enige eeuwige vooral nu profeet mohamed vzmh als voorbeeld voor ons dient te zijn ,het is maar weer duidelijk dat jullie iq gehalte beneden peil is en of de satanisme van jullie leeft van gemakszucht in naam van de profeet mohamed vzmh ,daarom is het waarschijnlijk dat de islam ver achtergesteld is in opzichte van de rest van de wereld in het bestaan,ik heb tenminste nog eer en respect voor de profeet mohamed vzmh ook al is er het 1 en andere beweerd in de koran door hem vzmh waar jullie satanisme gemakzucht op leeft... maar doe maar wat je wilt maar in ieder geval van jou moet ik kotsen.

Banned
      Ingeschreven
      May 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

SCHAAM je diep

het is duidelijk dat de satanisme van jullie voor de gemakszucht misbruik/gebruik maakt van de naam van profeet mohamed vzmh ,dus jij onwetende verklaard dat de profeet mohamed vzmh die dient als voorbeeld voor ons ,dat ook de profeet mohamed vzmh (na zijn dood) de zijne vrouwe de slaapkamer mag delen met een andere man,is dat jouw respect en eer hebben voor profeet mohamed vzmh zijne bestaan,nou snotneus of je liegt tegen over je zelve, of je bent geestelijk gehandicapte ,maar in ieder geval ik zal nooit accepteren dat de profeet mohamed vzmh (ook na zijn dood) dat zijne vrouw de slaapkamer mag delen met anderen,dit is mijn verklaring en eer voor profeet mohamed vzmh en voor rabbi allah god de enige eeuwige vooral nu profeet mohamed vzmh als voorbeeld voor ons dient te zijn ,het is maar weer duidelijk dat jullie iq gehalte beneden peil is en of de satanisme van jullie leeft van gemakszucht in naam van de profeet mohamed vzmh ,daarom is het waarschijnlijk dat de islam ver achtergesteld is in opzichte van de rest van de wereld in het bestaan,ik heb tenminste nog eer en respect voor de profeet mohamed vzmh ook al is er het 1 en andere beweerd in de koran door hem vzmh waar jullie satanisme gemakzucht op leeft... maar doe maar wat je wilt maar in ieder geval van jou moet ik kotsen.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wouw je hebt snel Nederlands leren schrijven.....Knap hoor.....

JE schrijft .....dat JIJ het nooit zult accepteren dat de profeet Mohamed (vzmh) (ook na zijn dood) dat zijn vrouw de slaapkamer mag delen met anderen.....
      Wouw...moeten we nu tot jou gaan bidden???..aangezien jij het nooit zult accepteren.....Blijkbaar is wat jij vindt, denkt, en zegt...belangrijker dan de Koran....
      WOUW.....echt WOUW....en dan ben ik geestelijk gehandicapt.....

Maar klasse hoe je schrijftaal gevorderd is.....
      Ik sluit hierbij de discussie........

Banned
      Ingeschreven
      May 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wouw je hebt snel Nederlands leren schrijven.....Knap hoor.....

JE schrijft .....dat JIJ het nooit zult accepteren dat de profeet Mohamed (vzmh) (ook na zijn dood) dat zijn vrouw de slaapkamer mag delen met anderen.....
      Wouw...moeten we nu tot jou gaan bidden???..aangezien jij het nooit zult accepteren.....Blijkbaar is wat jij vindt, denkt, en zegt...belangrijker dan de Koran....
      WOUW.....echt WOUW....en dan ben ik geestelijk gehandicapt.....

Maar klasse hoe je schrijftaal gevorderd is.....
      Ik sluit hierbij de discussie........
      is dat jouw iq te bidden tot ik ,er staat toch in de koran dat je alleen mag bidden tot rabbi allah god ,ik ben alleen maar een mens met een mening en ben geen ook geen profeet, ik kan er alleen niet tegen dat velen de hunnen satanisme voor de gemakzucht misbruik/gebruik maken van de naam van de heilige koran en van de naam van profeet mohamed vzmh ,dit wat resultreerd dat vele marokkaanse vaders moslim vaders belanden in het riagg en in het gevang,en vrouwen belanden in blijf van mijn lijfhuis en daarna voor de gemakzucht in naam van de hunnen satanisme misbruik/gebruik maken van de heilige naam van profeet mohamed vzmh tot het viezigheden te hebben en het vervangen van de originele vaders .( voor jouw verstand er staat duidelijk in de heilige koran en in de heilige bijbel dat het leven een beproeving/test is, dus alles wat in die boeken staat kan er zijn om de onze verstand/wil te testen of we daar misbruik/gebruik van zullend maken voor de gemakzucht tot het plegen van viezigheden/zonden/beledigingen ,rabbi allah god is alwijs,en ja ik moet er van kotsen dat mensen voor de gemakzucht hunnen viezigheden/zonden/ziektes manieren makkelijk schuilen achter de schriftuur van de heilige boeken.(einde discussie).
      Laatst gewijzigd door laloon; 30-10-12 om 09:11.

Would B Prikker noord-brabant's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xleilax Bekijk Berichten
      je komt een beetje verbitterd over, hoe wil je het redden met een MAROKKAANS man? als een watje je al heeft verlaten.
      mijn advies is, zorg goed voor die koters die hier niet om hebben gevraagd, en lul heb je nu echt niet nodig dildo s zat.

succes

nou volgens mij ben jij verbittert

dat je uberhaupt hier je neus in mij topic komt steken zegt all meer dan genoeg,

ga aub ergens anders vies doen

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 0
      Laatste Bericht: 23-04-12, 07:58
    2. Gezocht: thamazight lessen voor kinderen
      Door MO_NL in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 3
      Laatste Bericht: 09-05-10, 18:01
    3. Arabische vrouw dumpt kinderen voor ...
      Door InSennia in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 7
      Laatste Bericht: 02-09-08, 14:39
    4. Vroeg Nederlands leren aan je kinderen is ongunstig voor leerprestaties kind.
      Door Zwarte Schaap in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 22
      Laatste Bericht: 16-12-04, 11:21
    5. Een kind voor je vrouw, een voor je man en nog een voor je vaderland!
      Door Pytaghoras in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 4
      Laatste Bericht: 12-05-04, 17:28

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten