Ik ben een Marokkaanse vrouw van 29 jaar en ben op zoek naar een Nederlandse leuke man, ben je geïnteresseerd laat een berichtje achter
Ik ben een Marokkaanse vrouw van 29 jaar en ben op zoek naar een Nederlandse leuke man, ben je geïnteresseerd laat een berichtje achter
love ya
Heeey dame hoe is het hier ben ik dan zou graag met in je contact willen komen zou je me een pm willen sturen hoor graag van je
Hmmm een nederlander? Hahaha genoeg mgarba hij gaat je gwn neuken en weggooien wijfie.of willen die marokkanen je niet hahaha
alsof Marokkaanse mannen geen misbruik maken van vrouwen, die zijn er juist kei goed in, hollandse mannen weten wat liefde is, bij een marokkaanse man is dat ver te zoeken
salam ana 32 ben hollandse moslim vrijgezel geen kinderen
Waarom geen marokkaan
Laatst gewijzigd door eerlijkeman; 08-01-18 om 10:14.
Mijn naam is Soufian, ik ben een serieus persoon en het lijkt me leuk om je beter te leren kennen. Om lust en liefde te creëren.
whaha waarom denken vrouwen dat ik haar zal neuken en weggooien. Oja dat denken de mannen want in de islam gooien zij geen vrouwen weg. Daar zijn de meeste vrouwen een slaafje! geloof mij maar dame als je dit leest geef je groot gelijk i wish you all the best blijf geloven en je komt de man die je zoekt wel tegen.
Fijne zondag
Bladwijzers