serieuze gescheiden vrouw met kids zoekt lieve zorgzame nette man
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: serieuze gescheiden vrouw met kids zoekt lieve zorgzame nette man

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard serieuze gescheiden vrouw met kids zoekt lieve zorgzame nette man

salam moe3likoem,Graag zou ik in contact willen komen met een nette zorgzame man, tussen 37- 46 j, die zijn eigen ik kent en weet wat een man voor een vrouw en gezin kan betekenen. Geen uitgaanstype of die elke avond graag buiten wilt zijn. die bidt, takwa heeft en ook graag samen iets onderneemt.Ik ben 44j ,gescheiden, kids, werkzaam in de gezondheidszorg, zorgzaam en spontaan.... geen uitgaanstype , rook niet en drink geen alcohol... groetjes

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Standaard Re: serieuze gescheiden vrouw met kids zoekt lieve zorgzame nette man

Salaam ben 51 jaar lief en zorgzaam

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Salam ben lief en zorgzaam ben wel 51 jaar oud

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wa alaikom Salaam

Ik ben 36j praktiserend
      Kinderen en gehuwd

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inaya39 Bekijk Berichten
      salam moe3likoem,Graag zou ik in contact willen komen met een nette zorgzame man, tussen 37- 46 j, die zijn eigen ik kent en weet wat een man voor een vrouw en gezin kan betekenen. Geen uitgaanstype of die elke avond graag buiten wilt zijn. die bidt, takwa heeft en ook graag samen iets onderneemt.Ik ben 44j ,gescheiden, kids, werkzaam in de gezondheidszorg, zorgzaam en spontaan.... geen uitgaanstype , rook niet en drink geen alcohol... groetjes
      salam ben 52 jaar oud en weduwenaar heb eigen huis vast werk ben geen cafeganger

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2013
      Leeftijd
      32
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Up......

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten