mooie meid in rotterdam
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/5 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 45

Onderwerp: mooie meid in rotterdam

Prikker eljerrari's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard mooie meid in rotterdam

vandaag heb ik echt een mooie mooie meid gezien in rotterdam.
      ze was met nog een meisje

dit meisje had een zwarte rok zwart truitje ,lang zwart haar,bruin gekleurd,zwarte schoentjes
      en haar vriendin had een bruin leren jasje ,spijkerbroek en lichte kleur bruin haar
      en lange laarjes bruin aan de buiten kant

ze was echt mooie dat meisje in het zwart ,we botsten tegen elkaar en liet haar natuurlijk voorgaan

ze was gewoon mooi

ciao

wilde ik effe kwijt

Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard Re: mooie meid in rotterdam

Geplaatst door eljerrari

dit meisje had een zwarte rok zwart truitje ,lang zwart haar,bruin gekleurd,zwarte schoentjes
      en haar vriendin had een bruin leren jasje ,spijkerbroek en lichte kleur bruin haar

ze was echt mooie dat meisje in het zwart ,we botsten tegen elkaar en liet haar natuurlijk voorgaan

ze was gewoon mooi

ciao

wilde ik effe kwijt
      Ik heb haar tel. nr. moet je die hebben?

The Sentinel: hear what others can't hear, sence what others can't sence

AC Milan begon in Riazor dan ook gewoon met de intentie om zelf doelpunten te maken. De Italianen die de naam hebben verdedigend te voetballen, spelen in de praktijk al enige jaren opvallend aanvallend. Van alle ploegen die dit jaar in de Champions League actief zijn hadden de Milanisti gemiddeld genomen het meeste balbezit: 33 minuten zuivere speeltijd.
      Ook gisteren toog Milan dus vrolijk ten aanval. Binnen vijf minuten hadden Sjevtsjenko en Tomasson (in de basis ten koste van Inzaghi) al goede kansen gehad.

Maar daarna ging het mis. Vreselijk mis zelfs. Terwijl Tomasson nog stond te balen van zijn missertje, sloeg Pandiani aan de andere kant van het veld genadeloos toe. De man uit Uruguay, bijnaamd 'El Rifle' (het geweer) kapte zich vrij en schoot fraai binnen: 1-0.......het werd een hete avond!!

Bush wil dat Irak, Libie en Iran geen Wapens of Mass Destruction produceren want ze zijn een gevaar voor de regio. Gemakshalve vergeet hij dat de zionisten al meer dan 2 decennia bezig zijn met het produceren van atoomwapens!! Hoezo met 2 maten meten?

Ingeschreven
      Jul 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

hahahahahahahahaha

wallah je laat me lachen

iwa ja als je die hebt geef dan
      maar al te graag
      maar laat me raden
      wat schuift het heheheh(marokkaan )

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      May 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      33

Standaard Re: mooie meid in rotterdam

Geplaatst door eljerrari

ze was gewoon mooi

ciao

wilde ik effe kwijt

Mafkees!!!

Waarom ben je der niet achterna gegaan!! nou heb je de liefde van je leven gemist!!!!

Groeties!!!!

Ingeschreven
      Jul 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard Re: Re: mooie meid in rotterdam

Geplaatst door AmorAmor
      Mafkees!!!

Waarom ben je der niet achterna gegaan!! nou heb je de liefde van je leven gemist!!!!

Groeties!!!!

ze is echt mooi wallah

ik heb zelden zo een mooie meisje gezien

mafkees

ja je hebt gelijk ,k was echt dom...
      maar ja zo ben k dus niet,om effe te gaan versieren ....nowayyyyyy

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      May 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      33

Standaard Re: Re: Re: mooie meid in rotterdam

Geplaatst door eljerrari
      ze is echt mooi wallah

ik heb zelden zo een mooie meisje gezien

mafkees

ja je hebt gelijk ,k was echt dom...
      maar ja zo ben k dus niet,om effe te gaan versieren ....nowayyyyyy

Ho ho daar mister!!

Op een meisje afstappen omdat je haar echt leuk vind is echt niet versieren hoor. Dat ligt eraan hoe je het doet.

Kijk als je van jezelf weet dat je haar echt leuk vind en niet zomaar als een avontuurtje ziet dan moet je ervoor gaan!! En dan het belangrijkste: laat zien dat je haar bijzonder vind, niet een keer proberen en als ze je afwijst meteen naar de volgende kandidaat. Maar zo ben je niet toch zeg je?

Als ze ziet dat steeds geinteresseerd in der bent en dat ook laat zien, niet opdringt om met haar af te spreken maar wel laat merken dat je haar wilt leren kennen dan komt het echt goed. Ik heb en vriendin die 4 maanden alleen telefonisch contact had met haar (nu man) en toen pas spraken ze af en nu zij ze getrouwd!! Dat is toch mooi en dat komt allemaal omdat hij echt in haar was geinteresseerd en natuurlijk ook Elmaktab!!

Dus, ik hoop inschaallah dat je haar weer zult tegenkomen en wie weet!! maar jongen ik mep je als der weer laat gaan!! maar ja, je moet weer niet gaan denken van schit had ik dit of dat maar gedaan zo stond het geschreven voor vandaag. als allah het wil dan komt het wel goed en zie je haar weer (inschallah).

He sorry voor mijn lange gebrabbel misschien heb je daar wel helemaal geen behoefte aan maar ik moest et kwijt!!!

ik ga effe afwassen en dan kom ik terug voor meer adviezen en vragen. stay tooned!!!!

MadWoman LuNatica's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard Re: Re: mooie meid in rotterdam

Geplaatst door BniMakaada
      Ik heb haar tel. nr. moet je die hebben?

Sure

Und AmorAmor Inderdaad, geduld hebben is een schone zaak!
      LuNaTiC

Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

Standaard

Geplaatst door eljerrari
      hahahahahahahahaha

wallah je laat me lachen

iwa ja als je die hebt geef dan
      maar al te graag
      maar laat me raden
      wat schuift het heheheh(marokkaan )
      Ok schrijf op:

112 want die heb je nodig als haar pa je bij je nekharen pakt hahahah.

Just kidding.
      The Sentinel: hear what others can't hear, sence what others can't sence

AC Milan begon in Riazor dan ook gewoon met de intentie om zelf doelpunten te maken. De Italianen die de naam hebben verdedigend te voetballen, spelen in de praktijk al enige jaren opvallend aanvallend. Van alle ploegen die dit jaar in de Champions League actief zijn hadden de Milanisti gemiddeld genomen het meeste balbezit: 33 minuten zuivere speeltijd.
      Ook gisteren toog Milan dus vrolijk ten aanval. Binnen vijf minuten hadden Sjevtsjenko en Tomasson (in de basis ten koste van Inzaghi) al goede kansen gehad.

Maar daarna ging het mis. Vreselijk mis zelfs. Terwijl Tomasson nog stond te balen van zijn missertje, sloeg Pandiani aan de andere kant van het veld genadeloos toe. De man uit Uruguay, bijnaamd 'El Rifle' (het geweer) kapte zich vrij en schoot fraai binnen: 1-0.......het werd een hete avond!!

Bush wil dat Irak, Libie en Iran geen Wapens of Mass Destruction produceren want ze zijn een gevaar voor de regio. Gemakshalve vergeet hij dat de zionisten al meer dan 2 decennia bezig zijn met het produceren van atoomwapens!! Hoezo met 2 maten meten?

Ingeschreven
      Jul 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

bni makada is echt grappig

ja idd als haar vader mij safie ,hoe ik niet te zeggen mooie meisje dit mooie meisje dat,en geloof me vaders kunnnen echt pijngaan doen

amoramor:
      je hebt gelijk ik had er naar toe moeten gaan maar dat kan niet als ik volle handen heb .toen ik daar aankwam in de stad
      ik was dus naar rotterdam gegaan ,zij was echt meteen de enige die mij opviel toen ik het centrum in liep.nou uren daarna na wandelen winkelen ,kwam ik haar weer tegen ,ze wilde langs mij lopen dus liet ik haar voorbij ,en ging ik weer verder .

maar ze bleef wel bij me die dag .
      en jou gebrabbel ,die ik net zo juist las,als jou gebrabbel zo uit ziet wil ik er nog meer horen want je hebt gooeie gebrabbel shokran voor je reactie.en ik geloof er ook in dat het mekteb is .het staat allemaal geschreven of je nou laag of hoog wil springen .
      en nee klopt ik ga niet meteen op een meisje af ,zo ben al helemaal niet.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      May 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      33

Standaard

Geplaatst door eljerrari
      bni makada is echt grappig

ja idd als haar vader mij safie ,hoe ik niet te zeggen mooie meisje dit mooie meisje dat,en geloof me vaders kunnnen echt pijngaan doen

amoramor:
      je hebt gelijk ik had er naar toe moeten gaan maar dat kan niet als ik volle handen heb .toen ik daar aankwam in de stad
      ik was dus naar rotterdam gegaan ,zij was echt meteen de enige die mij opviel toen ik het centrum in liep.nou uren daarna na wandelen winkelen ,kwam ik haar weer tegen ,ze wilde langs mij lopen dus liet ik haar voorbij ,en ging ik weer verder .

maar ze bleef wel bij me die dag .
      en jou gebrabbel ,die ik net zo juist las,als jou gebrabbel zo uit ziet wil ik er nog meer horen want je hebt gooeie gebrabbel shokran voor je reactie.en ik geloof er ook in dat het mekteb is .het staat allemaal geschreven of je nou laag of hoog wil springen .
      en nee klopt ik ga niet meteen op een meisje af ,zo ben al helemaal niet.

You're welcome!!! Geduld wordt inschallah beloond!!
      Advies nodig? je vraagt et maar hoor!!

Ik hoop dat je wensen Inschallah in vervulling zullen gaan!! zoals ik dat wens voor iedere broeder en zuster!!!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. op jacht naar een mooie meid...
      Door KNAPPE MORAD in forum Man zoekt Vrouw
      Reacties: 4
      Laatste Bericht: 08-02-07, 14:33
    2. wat een mooie schattige meid
      Door Mfeles in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 28
      Laatste Bericht: 30-11-06, 12:17
    3. Mooie meid.....
      Door rambo in forum Wie schrijft die blijft