Ye hoer
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/19 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 185

Onderwerp: Ye hoer

Very Important Prikker Tamza_N_Rif's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Standaard

Die reacties op haar artikel zijn pas erg. Dat zij dom en kortzichtig is, is één ding. Dat ze daarin verre van alleen staat een ander.

Eén van de weinige reacties van iemand die nadenkt.
      o wacht..dus..hasna, mag wel een bepaalde groep over een kam scheren maar als wij het doen zijn we racisten?

2-6-2005 12:37 -- door

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Standaard

Krijg je ervan, als je in stront gaat roeren. Gaat het nog harder stinken.

Deze zogenaamde nuancering is nog wel het toppunt van haar stompzinnigheid:

Maar hoewel in de minderheid, er zijn ook nog leuke berbers. De Imazighen komen bijvoorbeeld van een stam die niet kijkt naar afkomst en dus geen onderscheid maakt tussen verschillende Marokkanen.
      Ze denkt dat 'Imazighen' een stam zijn van het volk der Berbers. Wat een schandalig stuk rund.

En dan zegt ze: "Ik ben Arabisch" met haar Soussiaanse kop. Fucking pratende wc-borstel

Wat mij nog het meest verbaasd, is dat dit stuk bagger in het NRC Handelsblad stond. Een krant waar ik altijd props voor had.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Standaard

Geplaatst door Tamza_N_Rif
      Krijg je ervan, als je in stront gaat roeren. Gaat het nog harder stinken.

Deze zogenaamde nuancering is nog wel het toppunt van haar stompzinnigheid:

Ze denkt dat 'Imazighen' een stam zijn van het volk der Berbers. Wat een schandalig stuk rund.

En dan zegt ze: "Ik ben Arabisch" met haar Soussiaanse kop. Fucking pratende wc-borstel

Wat mij nog het meest verbaasd, is dat dit stuk bagger in het NRC Handelsblad stond. Een krant waar ik altijd props voor had.

Zag ik ook al, en heb ik in mijn reactie verwerkt.

How about deze:

Zoals wanneer ik op een bruiloft aan tafel word gezet met alleen maar Berberse vrouwen om mij heen. De Berberse taal klinkt mij vreemder in de oren dan Chinees, dus mijn hele avond is bij voorbaat al vergald. De meeste Berbers spreken wel Arabisch, maar vertikken het om de taal van de elitairen te spreken. Gooi daar bovenop dat bij Berberse bruiloften de mannen en vrouwen gescheiden feest moeten vieren en mijn avond is zeker weten naar de knoppen.

Dat is me nog eens een reden om mensen te haten.

Alif Laam Miem AARDIG's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2004
      Leeftijd
      81
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      684

Standaard

Misschien krijgt ze zo haar roem

Hebben jullie al gereageerd. Ik ben nog tot 100000 aan het tellen ..........
      "And who is more unjust than he who prevents men from the mosques of Allāh that His name should be remembered therein and strives to ruin them" (2:114)

Ingeschreven
      Oct 2004
      Leeftijd
      81
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      684

Standaard

Denk je dat ik aangifte kan doen, met dit artikel?
      "And who is more unjust than he who prevents men from the mosques of Allāh that His name should be remembered therein and strives to ruin them" (2:114)

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Standaard

Ik kon het niet laten vanmiddag en reageerde met:

Je bent Arabisch, Hasna? Aan je crisiskop te zien lijk je eerder een gare kruising tussen een Tassoesiet en een scheel paard.

Het moet je vast dwars zitten dat de man met het borsthaar jou zo minachtend aankeek, terwijl je in feite niets liever wilde dan op zn stevige Berber-paal zitten. Ga elders rouwen om je afwijzing, achterlijk, lelijk, omhooggevallen poephoofd dat je er bent.

Voorts lijkt het me raadzaam om je eerst in de materie te verdiepen alvorens je in je zgm nuancerende laatste alinea schrijft dat er ook nog 'leuke Berbers zijn, zoals de stam Imazighen'. M'n ogen schoten vol met tranen van het lachen bij het lezen van deze zwakzinnige remark van de maand. Want, Imazighen ZIJN Berbers. Imazighen vormen geen aparte stam, maar dat is de benaming voor alle Berbers op de wereld, stomme koe.

Zoals de 'superieure' Arabieren in jouw geval geheel terecht en o zo intelligent over vrouwen zeggen: een vrouw is een stier zonder horens.
      En voor die Arische racisten:

En voor de rest van de wannabe-Adolfjes in deze topic met hun walgelijke bek over Marokkanen en moslims: ga toch Joden verraden voor een knaak, stelletje NSB-kindertjes die geboren zijn uit een huwelijk tussen 1e graads familieleden op de Veluwe.

Ingeschreven
      Oct 2004
      Leeftijd
      81
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      684

Standaard

Geplaatst door Tamza_N_Rif
      Ik kon het niet laten vanmiddag en reageerde met:

En voor die Arische racisten:

Ik zal wat genuanceerder zijn ok

Maar dit ook echt :

Ik ben trouwens niet gediend van een kleinerend toontje van een kutmarokkaan. Mag jij wel internetten in de gevangenis? Of ben jij al weer vrij?

goed, nou nog even naar de w.c., mijn achterste afvegen met wat blaadjes uit de Koran en het geheel in de w.c. gooien.
      Of ze moeten dat artikel verwijderen, met reacties. Of ik sta morgen bij de politie aangifte te doen.

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Standaard

Geplaatst door AARDIG
      Denk je dat ik aangifte kan doen, met dit artikel?
      Ja, volgens art. 137 c t/m e van het Wetboek van Strafrecht is zij strafbaar.

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Standaard

Geplaatst door AARDIG
      Of ze moeten dat artikel verwijderen, met reacties. Of ik sta morgen bij de politie aangifte te doen.
      Ze is zo dom dat ze met naam en toenaam haar artikel in de krant heeft laten pleuren. De reacties op haar artikel kun je hooguit melden bij het MDI, want die zijn veelal van anonieme kneusjes.

Ben zwaar teleurgesteld in het NRC Handelsblad. De enige krant die verschoont was van riooljournalistiek. En dan geven ze deze bokkehoofd ruimte in de krant voor haar diarree.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Oh, wat een hoer!
      Door Reina in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 2
      Laatste Bericht: 22-03-06, 20:08
    2. Pb hoer
      Door Ragazza in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 14
      Laatste Bericht: 16-02-06, 23:00
    3. Hoer
      Door Tamza_Tirelli in forum Wie schrijft die blijft