Beste post ooit op het internet
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Beste post ooit op het internet

Very Important Prikker Koukousbaous's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      22

Standaard Beste post ooit op het ineternet

EN NU IS HET GENOEG, DIT PIKKEN WE TOCH NIET... AL DIE KANKER MAROKKANEN AAN HET GAS, HET WORDT TIJD DAT ER EENS SLACHTOFFERS VAN ZINVOL GEWELD VALLEN EN DAN BEDOEL IK AL DEI PLEURIS MAROKKANEN, OPTIEVEN NAAR JE EIGEN LAND DAT IS DE WAARSCHUWING VOOR JULLIE ANDERS GA JE ER AAN, WIJ NEDERLANDERS ZIJN HET ZAT, HET ZIJN ALTIJD WEER DIE KANKER MAROKKANEN, LAAT ZE LEKKER D'R EIGEN LAND EN CULTUUR NAAR DE KLOTE HELPEN hang alle slechte turken en marrokanen maar aan een boom, de goeie schieten we wel dood, is wat minder pijnlijk Wat een tering Marokkaan .Hoe lang tolereren we deze hufters nog?Ik zou het liefst zelf de trekker over halen om deze schoft te berechten oog om oog tand om tand .REGERING WORDT NOU EENS WAKKER.Familie veel sterkte gewenst. Ik vind dat al die tering-kut-kanker marrokanen en antillianen het land uitgesodemieterd moeten worden. Liever vandaag nog dan morgen. PAK DIE MARROKANEN AAN< GEWOON STENIGEN Schop alle buitenlanders eruit!!!!!! Altijd weer die kleurlingen die denken dat ze het hier voor het zeggen hebben...... De familie en vrienden wens ik veel sterkte toe!!!!!!!! t is altijd wel een buitenlander die hier zo wat flikt altijd maar dat zielige gepraat van we moeten praten met de marokaanse gemeenschap GELUL! pak dat zooitje aan en stuur t terug naar t land waar t weg komt en laat t daar maar es voor de rechter komen! wij lijken wel hotel voor ze hiero kijk es wat voor ongeregelheden er allemaal gebeurd in t asielzoekerscentrum ook allemaal met wapens ! VOL IS VOL !!!!! ja toch? wij moeten met elkaar zien te leven ook nog met die buitenlanders die hele andere gedachten gang hebben kom nou! Laat Nederland weer Nederland worden Weg met het gespuis !!! Het zegt al genoeg hè, weer die KUT MAROKKANEN. Van mij mag ook weer de doodstrag ingevoerd worden. Het land wordt gewoon echt geterroriseerd door dit soort jongeren. Ik hoop echt dat het beleid wordt aangepast in Nederland. Vuile KUT marokkanen altijd de zelfde wanneer word iedereen toch eens wakker!! Geweld is niet altijd zinloos! Geweld tegen geweldadige K..Marokkanen is niet zinloos. Uitroeien en vertrappen die kakkerlakken. Aan alle steuntrekkende en niet willen werkende marokkaantjes: Doe ons een plezier en jezelf ook, ga terug....alsjeblieft.....het is mooi weer daar...en je hoeft er ook niet te werken....kun je daar andere landgenoten slaan en trappen.....voelen jullie je ook eindelijk ook eens thuis !!!!!! WEG MET DIE KUTMAROKKANEN!!! Alle Marokkanen moeten ze neerschieten MAROKKANEN HET LAND UIT !!! DAAROM zijn het nou "KUT MAROKANEN!!!!" zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen, ze zijn gewoon TE snel geirriteerd en daarom veel te agresief, CHILL gozers hij wilde alleen dat jullie wat voorzichtiger deden voor de rest om jullie heen, maar ja dat mag kennelijk niet van de koran! adios En wanneer flikkeren we die kut marokkanen het land nou eens uit? D'r uit met die Marokkanen! Laat die linkse politiek nou eens wakker worden. Zo langzamerhand lijkt het alsof de linkse politiek graag wil dat nederland kapot gaat.. NSB-ers...? En dat hebben we allemaal te danken aan één grote hufter/landverrader: JOOP DEN UIL. Weg met Marokkanen en kom op voor eigen volk! Het zijn weer Marokanen, what else is new.....doodschoppen dat volk Het nazi geweld van de Marokanen moet stoppen, laten we eerlijk zijn, wie zijn de groepsverkrachters en molesteerders?? vieze armoede volk uit marokko. je moet je schamen zelfs allah zou zich diep schamen voor jullie laf gedrag kanker op na jullie armoede land allah zou zeggen: zelfs een varken is nog eervoller dan een kanker marokaan zonder respekt en trots en normen en waarden hahahaha opkankeren al die marokanen na marokko vieze kanker verkrachters enne stumperds Die kut marrokanen moeten ze vastzetten voor levenslang, en anders moeten ze hun middeleeuws laten sterven, vinger voor vinger eraf hakken, die kankerlijers, eerst iemand doodslaan met een helm en daarna nog gewoon gaan boodschappen doen ook, AFGEMAAKT MOETEN ZE WORDEN!!!! STERF! Laat ze lekker naar hun beloofde kutland gaan die marokkanen niks uitzetten, die KUTMAROKANEN. Wegjagen moet je ze, op een verschrikkelijke manier. Een vrouw die een baby heeft en geen man wordt gestenigd wegens overspel. Wat voor straf moet je dan in hemelsnaam verzinnen voor dit soort stinkdieren? Dat ze maar een langzame en pijnlijke dood mogen sterven, het liefst door mijn toedoen!!!!!! OI OI MENSEN DIEP TRIEST HOOR!! MAAR WAT HOORDE IK ?? IS DIE GOZER NOU EEN HOLLANDER OF EEN HALVE MOLUKKER?? WANT ALS DAT ZO IS DAT HIJ EEN HALVE MOLUKKER IS DAN MOETEN DIE MAROKANEN ZEKERZ GAAN OPPASSEN ZOALS JULLIE WETEN WIJ MOLUKKERS HELPEN ELKAAR DOOR DIK EN DUN EN ALS WIJ HOREN DAT HET IEMAND MET MOLUKSE KOMAF IS DAN HEB JE HELEMAAL EEN PROBLEEM EN ZKERZ OM DEZE STOMME REDEN !! NU NOEMEN WIJ HET GEEN ZINLOOS GEWELD MEER!! ALS HET BLIJKT DAT HET ZO IS DAN HEB JE EEN HELE KWADE AAN ONS !! DUS BE WARED MAROKANEN!! ja hoor, daar zijn ze weer, de kutmarokkaantjes.. hierbij laat ik weten dat elke KUT Marokkaan het land uit moet KUT MORAKKANEN...ze hebben geen manieren geleerd van hun ouders (die tegenwoordig alleen maar bezig zijn om 20 kinderen op aarde te brengen zonder disipline) ZE MOETEN TERUG NAAR HUN EIGEN LAND EN DAAR MAAR DE MAFKEES UITHANGEN. En nog laatste wil ik nog toevoegen dat Rene een echte KEREL is en dat we allemaal heel TROS op hem zijn. Het blijft een achterlijke cultuur Ben je nog geen racist? Dan word je dat vanzelf wel Hoe lang pikken we de Marokkaanse terreur nog? Het is hoog tijd om keihard terug te slaan. Oog om oog, tand om tand. (deze zullen jullie wel niet plaatsen he, lafaards?) Die twee K..Mrokanen zijn dood! Ze weten het alleen nog niet

Bron: Uhm

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223541

Standaard

3amtoe qahwa MaNaNa's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      438478

Standaard

Maar het is dus gewoon een molukker.

Very Important Prikker Ragazza's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      37

Standaard Re: Beste post ooit op het ineternet

Geplaatst door Koukousbaous

EN NU IS HET GENOEG, DIT PIKKEN WE TOCH NIET... AL DIE KANKER MAROKKANEN AAN HET GAS, HET WORDT TIJD DAT ER EENS SLACHTOFFERS VAN ZINVOL GEWELD VALLEN EN DAN BEDOEL IK AL DEI PLEURIS MAROKKANEN, OPTIEVEN NAAR JE EIGEN LAND DAT IS DE WAARSCHUWING VOOR JULLIE ANDERS GA JE ER AAN, WIJ NEDERLANDERS ZIJN HET ZAT, HET ZIJN ALTIJD WEER DIE KANKER MAROKKANEN, LAAT ZE LEKKER D'R EIGEN LAND EN CULTUUR NAAR DE KLOTE HELPEN hang alle slechte turken en marrokanen maar aan een boom, de goeie schieten we wel dood, is wat minder pijnlijk Wat een tering Marokkaan .Hoe lang tolereren we deze hufters nog?Ik zou het liefst zelf de trekker over halen om deze schoft te berechten oog om oog tand om tand .REGERING WORDT NOU EENS WAKKER.Familie veel sterkte gewenst. Ik vind dat al die tering-kut-kanker marrokanen en antillianen het land uitgesodemieterd moeten worden. Liever vandaag nog dan morgen. PAK DIE MARROKANEN AAN< GEWOON STENIGEN Schop alle buitenlanders eruit!!!!!! Altijd weer die kleurlingen die denken dat ze het hier voor het zeggen hebben...... De familie en vrienden wens ik veel sterkte toe!!!!!!!! t is altijd wel een buitenlander die hier zo wat flikt altijd maar dat zielige gepraat van we moeten praten met de marokaanse gemeenschap GELUL! pak dat zooitje aan en stuur t terug naar t land waar t weg komt en laat t daar maar es voor de rechter komen! wij lijken wel hotel voor ze hiero kijk es wat voor ongeregelheden er allemaal gebeurd in t asielzoekerscentrum ook allemaal met wapens ! VOL IS VOL !!!!! ja toch? wij moeten met elkaar zien te leven ook nog met die buitenlanders die hele andere gedachten gang hebben kom nou! Laat Nederland weer Nederland worden Weg met het gespuis !!! Het zegt al genoeg hè, weer die KUT MAROKKANEN. Van mij mag ook weer de doodstrag ingevoerd worden. Het land wordt gewoon echt geterroriseerd door dit soort jongeren. Ik hoop echt dat het beleid wordt aangepast in Nederland. Vuile KUT marokkanen altijd de zelfde wanneer word iedereen toch eens wakker!! Geweld is niet altijd zinloos! Geweld tegen geweldadige K..Marokkanen is niet zinloos. Uitroeien en vertrappen die kakkerlakken. Aan alle steuntrekkende en niet willen werkende marokkaantjes: Doe ons een plezier en jezelf ook, ga terug....alsjeblieft.....het is mooi weer daar...en je hoeft er ook niet te werken....kun je daar andere landgenoten slaan en trappen.....voelen jullie je ook eindelijk ook eens thuis !! !!!! WEG MET DIE KUTMAROKKANEN!!! Alle Marokkanen moeten ze neerschieten MAROKKANEN HET LAND UIT !!! DAAROM zijn het nou "KUT MAROKANEN!!!!" zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen, ze zijn gewoon TE snel geirriteerd en daarom veel te agresief, CHILL gozers hij wilde alleen dat jullie wat voorzichtiger deden voor de rest om jullie heen, maar ja dat mag kennelijk niet van de koran! adios En wanneer flikkeren we die kut marokkanen het land nou eens uit? D'r uit met die Marokkanen! Laat die linkse politiek nou eens wakker worden. Zo langzamerhand lijkt het alsof de linkse politiek graag wil dat nederland kapot gaat.. NSB-ers...? En dat hebben we allemaal te danken aan één grote hufter/landverrader: JOOP DEN UIL. Weg met Marokkanen en kom op voor eigen volk! Het zijn weer Marokanen, what else is new.....doodschoppen dat volk Het nazi geweld van de Marokanen moet stoppen, laten we eerlijk zijn, wie zijn de groepsverkrachters en molesteerders?? vieze armoede volk uit marokko. je moet je schamen zelfs allah zou zich diep schamen voor jullie laf gedrag kanker op na jullie armoede land allah zou zeggen: zelfs een varken is nog eervoller dan een kanker marokaan zonder respekt en trots en normen en waarden hahahaha opkankeren al die marokanen na marokko vieze kanker verkrachters enne stumperds Die kut marrokanen moeten ze vastzetten voor levenslang, en anders moeten ze hun middeleeuws laten sterven, vinger voor vinger eraf hakken, die kankerlijers, eerst iemand doodslaan met een helm en daarna nog gewoon gaan boodschappen doen ook, AFGEMAAKT MOETEN ZE WORDEN!!!! STERF! Laat ze lekker naar hun beloofde kutland gaan die marokkanen niks uitzetten, die KUTMAROKANEN. Wegjagen moet je ze, op een verschrikkelijke manier. Een vrouw die een baby heeft en geen man wordt gestenigd wegens overspel. Wat voor straf moet je dan in hemelsnaam verzinnen voor dit soort stinkdieren? Dat ze maar een langzame en pijnlijke dood mogen sterven, het liefst door mijn toedoen!!!!!! OI OI MENSEN DIEP TRIEST HOOR!! MAAR WAT HOORDE IK ?? IS DIE GOZER NOU EEN HOLLANDER OF EEN HALVE MOLUKKER?? WANT ALS DAT ZO IS DAT HIJ EEN HALVE MOLUKKER IS DAN MOETEN DIE MAROKANEN ZEKERZ GAAN OPPASSEN ZOALS JULLIE WETEN WIJ MOLUKKERS HELPEN ELKAAR DOOR DIK EN DUN EN ALS WIJ HOREN DAT HET IEMAND MET MOLUKSE KOMAF IS DAN HEB JE HELEMAAL EEN PROBLEEM EN ZKERZ OM DEZE STOMME REDEN !! NU NOEMEN WIJ HET GEEN ZINLOOS GEWELD MEER!! ALS HET BLIJKT DAT HET ZO IS DAN HEB JE EEN HELE KWADE AAN ONS !! DUS BE WARED MAROKANEN!! ja hoor, daar zijn ze weer, de kutmarokkaantjes.. hierbij laat ik weten dat elke KUT Marokkaan het land uit moet KUT MORAKKANEN...ze hebben geen manieren geleerd van hun ouders (die tegenwoordig alleen maar bezig zijn om 20 kinderen op aarde te brengen zonder disipline) ZE MOETEN TERUG NAAR HUN EIGEN LAND EN DAAR MAAR DE MAFKEES UITHANGEN. En nog laatste wil ik nog toevoegen dat Rene een echte KEREL is en dat we allemaal heel TROS op hem zijn. Het blijft een achterlijke cultuur Ben je nog geen racist? Dan word je dat vanzelf wel Hoe lang pikken we de Marokkaanse terreur nog? Het is hoog tijd om keihard terug te slaan. Oog om oog, tand om tand. (deze zullen jullie wel niet plaatsen he, lafaards?) Die twee K..Mrokanen zijn dood! Ze weten het alleen nog niet

Bron: Uhm

Ik ga helemaal stuk! !

Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Standaard

wat een hoogstaand stukje proza

Wat bedoelt hij trouwens met "familie veel sterkte gewenst"?

Important Prikker tkoba3t's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2997

Standaard

Geplaatst door Black rose

Wat bedoelt hij trouwens met "familie veel sterkte gewenst"?

is bedoeld voor theo's familie

waarschijnlijk ook de aanleiding voor dit geweldige stuk

lijkt wel een kapotte gramofoonplaat
      Courage is fear that has said its prayers.

Very Important Prikker Ragazza's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      37

Standaard

Mensen toch. Dit is gewoon fokking lol!

Very Important Prikker hayet's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

Standaard

Geplaatst door Ragazza
      Mensen toch. Dit is gewoon fokking lol!

wat een tekst
      wallah ik heb echt gelachen hierzo collega's kijken me raar aan maar wel lachwekkend

ps:neem de tekst alleen niet serieus he

Very Important Prikker gEwE's Avatar
      Ingeschreven
      May 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      36

Standaard

Tja, nu zijn er dus twee beste posts...

gEwE .
      raak geschoten is nooit mis

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Meest saaie filmpje ooit op het internet
      Door HaasHaas in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 10-01-08, 17:03
    2. De beste grap ooit!
      Door KuntaKinti in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 2
      Laatste Bericht: 31-12-06, 23:52
    3. PARTCHI: Ik had ooit eens een vriendin die per post
      Door gEwE in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 7
      Laatste Bericht: 04-04-06, 17:04
    4. Het beste ooit op internet vertoont ........
      Door BaMb-InO in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 2
      Laatste Bericht: 15-12-02, 16:47

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten