mensen die je ontlopen wanneer je geld van ze terug moet krijgen,tfoe iemand tips om ze te dwingen of kan ik er echt naar fluiten?![]()
mensen die je ontlopen wanneer je geld van ze terug moet krijgen,tfoe iemand tips om ze te dwingen of kan ik er echt naar fluiten?![]()
Vastbinden en bewerken met een kaasschaaf.
Waarom leen je onbetrouwbare mensen ook geld...
Ik heb een hekel aan mensen die hun eigen verdomde schulden niet eens terugbetalen.
UNDER CONSTRUCTION
Soldeerbout.Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Vastbinden en bewerken met een kaasschaaf.
Geen geld uitlenen. Daar moet je gewoon eenr egel van maken. Ik leen geen geld uit. Ik geef het zonder terug te hoeven betalen of ik geef niks. Klaar.
was een goeie vriendin (dacht ik) ik wil alleen het beste met mijn vrienden en geef daarom geld als ze het nodig hebben,maar goed zo leer ik mn lesje wel
Ik heb ook wel eens geld uitgeleend. 1000 gulden was het toen dacht ik. Maar ik had afgesproken dat ik het voor de zomer zou terugkrijgen en dat heeft ze ook netjes gedaan. Maar ik wist ook wel aan wie ik het uitleende.
Dus gewoon een tijd afspreken.
iwa nti li floesek chato 3lik katfer9ihoem 3la 3ibad alahGeplaatst door Elien
Geplaatst door moul_elmachakil
iwa nti li floesek chato 3lik katfer9ihoem 3la 3ibad alah
![]()
Gewoon nie met arme mensen omgaan
Bladwijzers