Oproep: journalist zoekt oud-leerlingen van: Huygens College, Montessori College Oost
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Oproep: journalist zoekt oud-leerlingen van: Huygens College, Montessori College Oost

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Oproep: journalist zoekt oud-leerlingen van: Huygens College, Montessori College Oost

Oproep: journalist zoekt oud-leerlingen van: Huygens College, Montessori College Oost, Berlage SG en Willemse-Irene sg (nu Nova College) uit Amsterdam

Ik, journalist/schrijver François Stienen, ben op zoek naar nieuwkomers van 27-30 jaar die in de periode 1990-1993 naar Nederland zijn gekomen in het kader van gezinshereniging. Het gaat om oud-leerlingen van de volgende scholen: Huygens College, Montessori College Oost, Berlage SG, Willemse-Irene sg (nu Nova College).

Ik wil een boek schrijven op basis van interviews waarin ik ondermeer inga op jullie schooltijd, ervaringen met integratie en jullie huidige leven.

Indien je meer informatie wenst en/of mee wilt werken aan het interview kun je contact met mij opnemen, op telefoonnummer: 020-6245061 of via mijn emailadres: [email protected].

PING!!!
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Leeftijd
      32
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      53

Standaard

Ik, nietsnut/straatrat Origi n'ait Mocro, ben geen nieuwkomer van 27-30 die in de periode 1990-1993 naar Nederland is gekomen in het kader van gezinshereniging.

4-um
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      87726

Standaard

Geplaatst door Origi
      Ik, nietsnut/straatrat Origi n'ait Mocro, ben geen nieuwkomer van 27-30 die in de periode 1990-1993 naar Nederland is gekomen in het kader van gezinshereniging.
      Ik wel, maar ben geen nieuwkomer van 27-30 die in de periode 1990-1993 naar Nederland is gekomen in het kader van gezinshereniging.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 2
      Laatste Bericht: 26-03-05, 15:46
    2. Reacties: 0
      Laatste Bericht: 26-03-05, 10:17
    3. mensen van europa college oost of uit westerpark???
      Door Soria in forum Uit het oog, maar niet uit het hart
      Reacties: 2
      Laatste Bericht: 02-10-04, 15:12

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten