Salaris voor 25jarige - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/11 EersteEerste ... 678 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 61 tot 70 van de 101

Onderwerp: Salaris voor 25jarige

Very Important Prikker Fezouzi's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djiniouzz Bekijk Berichten
      in het leven moet je je doelen goed stellen
      Ik ga mijn best doen er iets moois van te maken.

Voorlopig wel nog even tevreden met mijn aantal honderd eurootjes.

Taqedoe7t 'n Pentoera
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      41

Standaard

Jullie lonen zijn echt hoog in vergelijking met België. Damn.
      UNDER CONSTRUCTION

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Leeftijd
      35
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      31

Standaard

Ben benieuwd maandag ga ik op 2de gesprek, heb nu wel beetje in gedachten wat ik zo kan eisen. Ik gooi het op 2400 euro, kijken wat ze zeggen en wat ze bieden.

Uploaded with ImageShack.us

Alif Laam Miem AARDIG's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2004
      Leeftijd
      80
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      683

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saidaatje Bekijk Berichten
      thx

Ik zit bij nummertje 2. Keihard geld nodig moet ergens starten enz ervaring opdoen.

Het liefst wil ik bij multinat. gaan werken die ook in Marok gevestigd zit zodat ik over paar jaartjes die kant op kan verhuizen. Maar goed wat niet si kan nog altijd komen.
      Graag gedaan. Ewa in dat geval zou ik gewoon bij content en unique langs gaan. Neem het eerste administratieve baantje aan dat je kan krijgen. En solliciteer in de tussentijd. Het voordeel is dat je een 0 uren contract hebt en em gelijk kan peren als je iets anders hebt.

Mocht je ooit zover zijn, ik heb wat contacten in Marokko bij multinationals werken. Je zou ze direct kunnen mailen. Wel allemaal in Casa en omgeving. Je hebt daar P&G sinds een aantal jaar. Groupe Bel (van la vache qui rit). Renault, etc. etc. etc. Nogal veel bedrijven. PM me tegen die tijd.

En wat je onderhandeling betreft. Bereid dat goed voor. En wees niet bang. Daar laat je ook in zien of je geschikt bent voor het bedrijf of niet. En ik vind dat je gerust bedragen met een marge van 500 eu kan noemen. En zorg er voor dat je veel gesprekken hebt. Een super tegenargument is andere bedrijven die je willen en meer bieden. Tijdens mijn stage-sollicitaties speelde ik ze tegen elkaar af. Dat hielp echt!
      "And who is more unjust than he who prevents men from the mosques of Allāh that His name should be remembered therein and strives to ruin them" (2:114)

Ingeschreven
      Oct 2004
      Leeftijd
      80
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      683

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Invidia Bekijk Berichten
      Als je 2400 pm krijg, hoeveel is dat netto? 1600?
      Yes, 1600/1700 eu.
      "And who is more unjust than he who prevents men from the mosques of Allāh that His name should be remembered therein and strives to ruin them" (2:114)

Ingeschreven
      Oct 2004
      Leeftijd
      80
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      683

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RinC Bekijk Berichten
      Die 2200 netto excl. secundaire arbeidsvoorwaarde bij een multinational kun je wel vergeten. Dat betekent gewoon 3500 bruto. Tenzij je een beginnende manager/ of een medior consultant bent ofzo of gewoon een gruwelijke trackrecord of een sterke onderhandelaar bent. Tel je niet rijk bij een multinational, daar zijn ze wat terughoudender met salarissen dan je denkt.

Je zou meer gaan voor de salarisindicatie van Doukaliaatje. Die kun je als basis nemen en bij onderhandelen een paar 100 eurootjes meer eruit persen...
      Jah klopt. Maar ik ga uit van 2 vrienden van me. Eentje is begonnen bij Samsung als Junior marketing manager. Zij verdient 2150 netto per maand. En een jongen bij Deloitte verdient 2300 netto als junior consultant of accountant ofzoiets. Maar zij hebben wel zwaar onderhandelt. Vooral die eerste. Die is van 1900 naar 2150 gegaan. Maar dat was 1 1/2 jaar geleden.

Mijn ervaring leert juist anders. Maar waarschijnlijk verschilt dat gewoon per bedrijf.

Geniale Chaoot MaryJames's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1213843

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AARDIG Bekijk Berichten
      Jah klopt. Maar ik ga uit van 2 vrienden van me. Eentje is begonnen bij Samsung als Junior marketing manager. Zij verdient 2150 netto per maand. En een jongen bij Deloitte verdient 2300 netto als junior consultant of accountant ofzoiets. Maar zij hebben wel zwaar onderhandelt. Vooral die eerste. Die is van 1900 naar 2150 gegaan. Maar dat was 1 1/2 jaar geleden.

Mijn ervaring leert juist anders. Maar waarschijnlijk verschilt dat gewoon per bedrijf.
      Een starter bij Deloitte verdient dat bedrag in bruto, hetzelfde geldt voor Samsung. 2150 netto verdienen als starter betekent 3500-4000 bruto en dat lijkt me sterk.

Ingeschreven
      Oct 2004
      Leeftijd
      80
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      683

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaryJames Bekijk Berichten
      Een starter bij Deloitte verdient dat bedrag in bruto, hetzelfde geldt voor Samsung. 2150 netto verdienen als starter betekent 3500-4000 bruto en dat lijkt me sterk.
      Ze zijn beide starter. En beide een jaar ervaring in hun vakgebied dankzij stage. Beide ook een master. En het lijkt me sterk dat ze tijdens al onze gesprekken hierover tegen mij en de rest logen.

Geniale Chaoot MaryJames's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1213843

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AARDIG Bekijk Berichten
      Ze zijn beide starter. En beide een jaar ervaring in hun vakgebied dankzij stage. Beide ook een master. En het lijkt me sterk dat ze tijdens al onze gesprekken hierover tegen mij en de rest logen.
      Ooh, ik bedoel ook helemaal niet ze erover hebben gelogen. Ik vind het eerder een uitzondering. Ik ken namelijk ook iemand bij Deloitte met een master economie en die verdient dat niet. Vandaar mijn reactie

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      641018

Standaard

Wat ga ik weinig verdienen zeg. Zo realiseer ik mijn dromen nooit natuurlijk. Hoe groot is de kans dat je gepakt wordt als je wietplantjes gaat fixen in je huis?
      Spatula.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten