Wat kost een bruiloft gemiddeld? - Pagina 10
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 10/24 EersteEerste ... 9101120 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 91 tot 100 van de 237

Onderwerp: Wat kost een bruiloft gemiddeld?

3amtoe qahwa MaNaNa's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      438478

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaryJames Bekijk Berichten
      Bruiloft zusje Amsterdam 2009, 200 man:

Zaal en catering 8000
      dj 900
      fotograaf 750
      negaffa 1750
      bruidsjurk 200
      Auto 150
      Rest (kleine dingetjes) 200.

Ik zou rekening houden met 14.000/15.000. En als je dan 50/50 afspreekt, valt het eigenlijk reuze mee.

ps. 5000 euro aan kado ontvangen.
      Dat zijn de dingen die echt het verschil kunnen maken. Vriendin van me had haar prachtige trouwjurk in parijs gekocht tijdens de sale. 150 euro, en wat een prachtige trouwjurk was dat! (ze had daarna wel weer een marokkaanse lebsa voor 1400 euro totaal. Dus in haar geval bleef et een dure grap)

Maar dingen zoals je trouwjurk goodkoop kunnen vinden, auto lenen ipv huren, een hobbyfotograaf aan het werk zetten ipv marokkaanse 'prof' fotograaf inhuren voor 800 euro ofzo. Camerawerk weglaten. Als je al zo gek bent om 3amaria te doen, daar je neven voor inzetten ipv mannen te huren. En dat soort dingen. Dat scheelt enorm.

Ik had een collega die hier kort werkte. Toen ze hier begon was ze net getrouwd, en nam een x haar trouwfoto's mee. 5x dezelfde jurk in een andere kleur.

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491762

Standaard

Bruiloft zusje Amsterdam 2009, 200 man:

Zaal en catering 8000
      dj 900
      fotograaf 750
      negaffa 1750
      bruidsjurk 200
      Auto 150
      Rest (kleine dingetjes) 200.

Ik zou rekening houden met 14.000/15.000. En als je dan 50/50 afspreekt, valt het eigenlijk reuze mee.

ps. 5000 euro aan kado ontvangen.
      8000 ! *_*
      Negafa zo duur?

Vraag me af hoe lang mensen daarvoor sparen..
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
      — Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004

5318008 A_K_A's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      200690

Standaard

Manana, denk jij dat ik kans maak bij Potje?
      L’esprit d’escalier.

5318008 A_K_A's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      200690

Standaard

Negaffas zijn gewoon een stelletje mongools.
      L’esprit d’escalier.

Ingeschreven
      Jan 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      438478

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A_K_A Bekijk Berichten
      Negaffas zijn gewoon een stelletje mongools.

Ja, why not. U the man!

Geniale Chaoot MaryJames's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1213843

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaNaNa Bekijk Berichten
      Dat zijn de dingen die echt het verschil kunnen maken. Vriendin van me had haar prachtige trouwjurk in parijs gekocht tijdens de sale. 150 euro, en wat een prachtige trouwjurk was dat! (ze had daarna wel weer een marokkaanse lebsa voor 1400 euro totaal. Dus in haar geval bleef et een dure grap)

Maar dingen zoals je trouwjurk goodkoop kunnen vinden, auto lenen ipv huren, een hobbyfotograaf aan het werk zetten ipv marokkaanse 'prof' fotograaf inhuren voor 800 euro ofzo. Camerawerk weglaten. Als je al zo gek bent om 3amaria te doen, daar je neven voor inzetten ipv mannen te huren. En dat soort dingen. Dat scheelt enorm.

Ik had een collega die hier kort werkte. Toen ze hier begon was ze net getrouwd, en nam een x haar trouwfoto's mee. 5x dezelfde jurk in een andere kleur.
      Juist, het is maar wat je er zelf van maakt. Mijn zusje had 2 marokkaanse jurken en haar bruidsjurk ( persoonlijk vind ik dat meer dan genoeg). Haar bruidsjurk wilde ze niet kopen, dus heeft ze een pracht van een jurk gehuurd. Nu heeft ze ook echt tijd gehad om met haar man en de gasten te dansen. Anders is het meer een modeshow dan een bruiloft. Maar goed, iedereen denk er anders over. De een wil uitpakken en de ander wilt het bescheiden houden. Het is maar net wat je er voor over hebt.

Mannen inhuren voor 3amaria? Die heb ik nooit eerder gezien. Wij hebben genoeg neven in de familie en ze weten precies wanneer ze de pineut zijn
      Praiseworthy
      "U trapt nog de verkeerde op de ziel." 87 jaar.

We don't need the western man to fight our battles.

Duidelijkheid is dodelijk
      Ingeschreven
      Jan 2007
      Leeftijd
      33
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      747552

Standaard

Negaffa die wij hebben gehuurd kost alleen voor de bruiloft 2300 en voor de henna 500. Belachelijk duur maja ze is ook tantoe goed.

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491762

Standaard

Kun je ook een negafa zonder jurken inhuren, dus alleen voor haar kunstjes en materiaal?
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
      — Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004

Geniale Chaoot MaryJames's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1213843

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten
      8000 ! *_*
      Negafa zo duur?

Vraag me af hoe lang mensen daarvoor sparen..
      8000 eten, decoratie en zaal is hier in Amsterdam denk ik wel redelijk.

Ja, Negaffa was wel duur. Ze had Nadia uit Maastricht en je betaalt voor de banken, 3amaria, jurken etc.

Als je beide fulltime werkt, dan heb je het zo bij elkaar geraapt. Alleen moeten we niet vergeten dat de hennadag ook kosten meebrengt, het inrichten van je nieuwe woning ( als hij al een woning heeft, hoef je alleen je koffer in te pakken) en de huwelijkreis niet te vergeten.
      Praiseworthy
      "U trapt nog de verkeerde op de ziel." 87 jaar.

We don't need the western man to fight our battles.

Ingeschreven
      Jan 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      438478

Standaard

Juist, het is maar wat je er zelf van maakt. Mijn zusje had 2 marokkaanse jurken en haar bruidsjurk ( persoonlijk vind ik dat meer dan genoeg). Haar bruidsjurk wilde ze niet kopen, dus heeft ze een pracht van een jurk gehuurd. Nu heeft ze ook echt tijd gehad om met haar man en de gasten te dansen. Anders is het meer een modeshow dan een bruiloft. Maar goed, iedereen denk er anders over. De een wil uitpakken en de ander wilt het bescheiden houden. Het is maar net wat je er voor over hebt.

Mannen inhuren voor 3amaria? Die heb ik nooit eerder gezien. Wij hebben genoeg neven in de familie en ze weten precies wanneer ze de pineut zijn
      Ja hoor. je kunt vrouwen en mannen inhuren voor je 3amaria. Je kunt ook matching outfits voor ze huren. Je kunt zelfs vrouwen inhuren om slaat oe slaam voor je te roepen. (hoewel ik over die slaat-oe-slem-vrouwen niet weet of dat ook al in nederland is) Je kunt het zo gek niet bedenken. Aparte theehoek kun je huren. Kost ook weer een paar honderd euro, vergeet de theeschenker niet. Bruidsauto versieren kost ook geld. Je kunt een heel kunstwerk als bruidssuiker meegeven aan de gasten. En ga zo maar voort.

Mijn broers zijn trouwens ook altijd de pineut geweest met 3amaria.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten